driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.02.14. 21:53 Z0tya

Cooler azaz hűtő

A Rally Preparation Manual szerint egy Escort Cosworth GpA-s versenyautóban a következő hűtők vannak:
-vízhűtő
-töltő levegő hűtő
-olajhűtő
-kormányszervó-olajhűtő
-első differenciálmű olajhűtő
-váltóolaj-hűtő
-transzfer-box olajhűtő
-hátsó differenciálmű olajhűtő
-benzinhűtő
És ezeknek mind van helye - a versenyautó építő mérnökök nem kis tudásáról tanúbizonyságot téve. Miért is? Mert. Leslie tesz majd be képet :D
...
No most, hogy a képek fenn vannak, ez egy kevés szöveg sok kép post lesz.
Azaz hűtőőőőőőőőőőőőőőőőők.


Amint sejthető, ködlámpa, meg helyzetjelző nem nagyon lesz....

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: driftspec escort


2008.02.13. 23:33 Leslie_

Pupákmasín

Miközben készülgetnek a versenyautók, "sajnos" általános szerelési munkákat is el kell vállaljunk. Nem arról van szó, hogy ez nehezünkre esne, csak nehéz határidőket vállalni egy olyan rendszerben, amiben az ember folyamatos csúszásokkal dolgozik. Pláne most, hogy átmeneti jelleggel 4 helyen munkálkodunk egyszerre. A lakatosmunkák zöme a Besence utcában, a szerelések Papinál Szigethalmon, az Escort és Ádi kupéja Z0tyánál, Lasti 3 ajtósa pedig Felsőpakonyban Kókuszéknál. Én pedig szédelgek, mint hülyegyerek a körhinta után.
Mert megérdemlem :)
Lasti szerencsére jelen fázisban teljesen önállóan gépészkedik. Miután a sierra elhagyta az eredeti motorját, megkapta az első futóművét, hirtelen felindulásból elkövetett bukócsövezésen kapta magát, majd Zoli (ja, ez a neve) elkezdte rendbetenni a külsejét. Kikalapálás, új sárvédő, XR4i szpojler-készlet felapplikál, polikarbonát szab, furkál, etc etc.
 
És egy újabb kis házi fejlesztés a hátsó futóműhöz. Sok keresgélés után több gátló közül -már csak a márkahűség miatt is- a 91- Ford Transit  hátsó lengéscsillapítóját választottuk a hátsó rugós taghoz. Megfelelően vastag a szára, 14mm-től ajánlott a kocsi súlyát elvállalni velük. A többi paramétert a LINDOR műhely kényünkre kedvünkre változtatja. Az eredmény önmagáért beszél nemsokára érezni is fogjuk, de eddigi tapasztalataink alapján ez is be fog válni.

2 apró probléma azonnal jelentkezett is. Az egyik, hogy a felső szem belső része túl széles, ezt egy kis flexeléssel pillanatok alatt meg is oldottuk. A másikra számítottunk, mégpedig a rugó elhelyezkedése a szűk lengéscsillapító-térben. Legrosszabb esetben persze lakatosmunka, de csak milliméterekről van szó, azt pedig "igényes" kalapácsolással is kivitelezhetjük.

Mindezt Papinál az ő készülő kocsiján méricskéltük,  nem csoda hogy viccből le is fogta Lastit amíg lehúzom a csavarokat véglegesen :)
De persze ez most Lasti "köre", ezt a cuccot neki csináltuk tehát az ő kocsijában fog landolni. Motorja is alakul, hengerfejei lassan készek, egyéb alkatrészei szinte mind megvannak. Innen még mindig nem egyszerű és sima az út, de legalább ha nem is a vége, a következő kereszteződés már látszik. Holnap megyek Z0tyához, pápá!

2 komment

Címkék: lasti


2008.02.10. 21:07 Z0tya

Bolt on job...


Napersze...
A fenti angol kifejezés nagyjából azt jelenti, hogy nagyon egyszerű kiveszem-berakom munka. Előszeretettel használják olyan motorcserékhez amik viszonylag kevés átalakítással járnak a beépítést tekintve. (Mondjuk erről Tibchi - Hachis kálváriáját elnézve - tudna mesélni, mármint, hogy a bolt on se mindig egyszerű.
Szóval az Escort Cosworthot hátsókerékhajtásúvá átalakítani bolt on job. Kiveszem, berakom. Hiszen az autó Sierra padlólemezre épül, hajtáslánca egy az egyben megegyezik a Sierra Sapphire Cosworth 4wdjével. Tehát a kétkerekes más váltója miatt (Ez egy elpusztíthatatlan Borg Warner T5 - Mustang tulajdonosoknak ismerősen cseng a név) maximum a kardánt kell átszabni. Angol fórumozók szerint 60 mm-el kell rövidebb. Amiben amúgy igazuk volt, SixBallnál lett levágva belőle pont ennyi. És passzol is kiválóan. Az igaz, hogy a váltó bölcső nem jó, mert a padlólemezen ott épp nincs lyuk ahova csavarozni kellene, de ezt egy szép tartó fabrikálásával megoldottuk.
Szóval ott tartunk, hogy kiveszem berakom, elméletben, mert a gyakorlatban már szépen mozgott kezünkben a flex, meg a hegesztő. A motor-bölcső-hajtáslánc kombó tényleg patentul bement. Elöl hátul egyaránt. Csak valahogy elöl olyan lapos a motortér...ott a vezérműkerekek és a benzinhíd környékén. Ezt majd még szemügyre kell venni. Gyorsan felrakjuk a hűtőt az intercoolert aztán kész is!
No eközben sikerült szerezni intercoolerből egy impozáns darabot nemhagyomittennyiért áron. Mivel Escort Cossieba lett csináltatva, csak pár centivel szélesebb lett a kelleténél. És ugye flex a kezünkben, tehát ha a nyúlvány akadékoskodna, az nem akadály. Persze egy ilyen nagy cooler szépen kitakar a hűtőből, tehát érdemes minél inkább ofszetbe tenni őket. Ezért cooler irány fel.

No és itt jön némi bibi mert tényleg ba##ot széles. Ha igazán fel akarom hozni - a csövezés is ezt kívánná, akkor kicsit szabni-varrni kell. Egy kis alumíniummunka és a két felső sarok megsemmisítésével, bár nem bántja a lámpákat.
Gyári állapotban az intercooler a hűtő fölött helyezkedik el, vele függőlegesen egy skíban. Sőt mivel kb 10 x 10 cm keresztmetszetű, kicsit beljebb is lóg a motortérbe. A csövek is ennek megfelelő hosszúságúak. Tehát vagy méregdrágán Samco csövek, vagy alu toldatok és vágás, vagy valamit ki kell még találni, hogy elérjen minden oda ahova kell. Ezért kicsit döntöttem a hütő-intercooler pároson, így a felső csőkiállások közelebb kerültek a motorhoz. Az a két centi hézag ne tévesszen meg senkit, az a hideg oldali lefújószelep T idomjának a helye, már a Sierrán is így volt.

Szólj hozzá!

Címkék: driftspec escort


2008.02.10. 00:39 Leslie_

...és akkor jött a busz!


BUS-710, ő lett a kiválasztott. Kurucz Ádámról már többször tettem említést, tömören a sztorija, hogy egy kék ladá... elnézést, Ladával kezdte a driftet, de valahogy elég hamar kinőtte, és az orosz erőmű csapágyai is elkezdtek több szólamban muzsikálni. Jellemzően megdöbbentő számunkra, hogy a kehes Zsigából is ki lehet árulni olyan értékű -tuning- alkatrészt ami már kezdőtőke egy komolyabb terv megvalósításához.
Sierrákat pár tízezer forintokért lehet venni, de Ádinak kitétel volt a forgalmis, műszakis, legális autó legalább átmeneti jelleggel. Az első egyeztetés után a terv egy 160 lovas 2.8i V6 MFI motor, Type 9 váltó, keményített lengéscsillapítók és rugók na meg szervókormány beszerzése volt. Persze minél többet beszélgettünk, annál inkább távolodtunk ezektől a tervektől. Scorpio Cosworth 24v BOB V6, MT75 váltó, Scorpio Cosworth futómű... itt álljunk meg egy pillanatra a részletek miatt.
4 hűtött tárcsafék 278mm elől, 273mm hátul, 5x112 lyukkör, 29mm első stabilizátor (Sierra Cosworth 28mm) 18mm stabil hátul (Sierra 14mm) 3.64 áttételű 7.5" viszkosperr .bár ezt mi nem használjuk szívesen. Ádám kocsijába így egy kombi Scorpio lehegsztett 3.92-es difije került. Lengőkarok és féltengelyek, minden alkatrész egy 200 lovas másfél tonnás kocsihoz méretezve, nekünk több mint elég túlbiztosítás a tartósság terén.
Hidrós kézi (akkor még hittük, hogy jó a skoda kuplung-főhengeres "alacsony költségvetésű" megoldás), coilover is a listában voltak már. Ádám még autózott a kis kékséggel pár hónapot, majd amikor már gyűlt némi alkatrész, nekiálltunk a szétszedésnek.

A kis gyári 1.8-as OHC motor már a megvételkor sem kecsegtetett semmi jóval, ám betegecske hangján csak nevettünk hiszen tudtuk, ameddig kell addig még kibírja, aztán csak egy pince mélyén moroghat majd magában.
Pár óra szerelés után meg is szakadt minden kapcsolat az "erőmű" és a  bódé között, minden építés valamiféle rombolással kezdődik.
Nem volt ez másképp nálunk sem, teljesen kicsontoztuk a kis kupét, lökős, lámpák, hűtő, motor-váltó majd a kábelköteg az átalakításhoz, szegényke csontvázzá vált. Ám jöttek az izmok, ott vártak már a műhelyben, hogy egy igazi hibrid szülessen.
Nem ez az első ilyen átalakítás, Sierrában és több Capriban is működött már Cosworth V6, de ez az első ami versenyautó akar lenni.
Az injektoros belső AC-s tank jól kiszolgálja a motor étvágyát, az Angliából importált rugók és állítószárak Lindor mester munkájával kemény gátlókat kaptak. 5x112-es 15 collos felnikre áll a kocsi, mert a fékektől kisebb már fel sem megy rá. Ezeket a méreteket azonban a gyakoribb osztókör miatt könnyebb beszerezni, mint a kisebb Fordokra jellemző eredetit 4x108-as lyukkörrel. A Scorpio futóműve még egy kis pluszt ad nekünk, nyomtávszélességet, méghozzá oldalanként 1,5-1,5 cm-t azaz 3 centit. Ez elől a felső bekötési pontok, hátul pedig a kisebb kerékátmérő miatt dőlésben, terpesztésben is jelentkezik, ami sok helyütt hátrány is lehetne, nálunk driftben azonban szinte csak előny.
Szilentek tekintetében szinte természetes, hogy poliuretán termékeket használunk. Ebből a legjobb a szintén angol import Superflex  - PolyRace piros darabkái, de elégedettek voltunk eddig a naracssárga Deflex cuccokkal is. Egy helyen viszont saját megoldást választottunk, a hídház szilentjét likvidáltuk, mert az csak a komfortérzetet javítja, nálunk pedig az nem kitétel. Ide Alex barátunk közreműködésével alumínium-ötvözet pogácsákat szereltünk inkább. Bevált.

Legnagyobb lépés a motor beépítése volt, akkor kezdett Ádámban is kigyulladni a fény, mennyire másabb kocsit is fog visszakapni a garázstól a műtét végén. A Lada talán lehetett 100 ló, a Sierra ezek után jóval modernebb technikával de csak 75. Itt pedig folyamatosan 200-ról beszéltünk neki, 200 ló és specifikus futómű, átalakítások sora mind mind azért, hogy driftelhessen, fejlődhessen tovább.

Szemfülesek hamar észre vehetik, hogy a főfékhenger sem ugyan olyan mint volt. Jól látják, a Sierra örökölte a Scorpio-k ABS-es főfékhengerét is, kis elektronikai módosítással így száműzhető a szervós dob és a fékerővel sem lesz gond, bár jeladók híján a blokkolásgátlás működni nem fog, ez azonban nem is volt célunk.
A kézifék végül a skoda cuccal egyedileg lett kialakítva, ám oly sok negatív tapasztalat ellenére ez szinte tökéletesen működik. Az elhelyezésből adódóan pedig elég hosszú erőkart is kapott, nem kell vállból tépni hogy egyáltalán odahasson kicsit a hátsó fékeknek. Igaz, az e30-akkal szemben a Fordokon eleve jobb a fékhatás hátul, még a gyári bowdenes megoldással is.
Persze volt sok szívás is és a fejlesztések sem álltak le, tartalék terveink mindig vannak és Ádi sok ötletre vevő is. Lassan kezdenek összeszokni az autóval, a lóerők megduplázása és a technikai ilyen mértékű fejlesztése elsőre azért persze ijesztően hatott. Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás tartja a régi mondás, Ádi pedig lelkesen gyakorol!

Szólj hozzá!

Címkék: ádi


2008.02.08. 23:27 Leslie_

Figyu' Feri!

Barátaink kérésére egy kis szemléltetés, hogyan oldottuk meg a hátsó stabilizátor felfüggesztését az MkI azaz régi típusú karosszérián. Tudvalévő, hogy az első szériában a stabilizátor szerepét a hátsó futóműben még nem tartották olyan fontosnak, így azon kevés példány ami sportossága révén ezt igényelte, egyéni megoldásként kapott valami szívószál átmérőjű másfél méteres madzagot a két kereke közé. A modernebb típusok már vastagabb és használhatóbb kialakítással készültek, aminek a helye is megvolt a karosszéria hátsó felén.
Ez valószínűleg a Scorpionak köszönhető, mivel azokat szinte kivétel nélkül stabbal szerelték hátul. Hab a tortán, hogy egyes fiatalabb típusokat még a Sierra Cosworthénál is vastagabb, 21 mm-es rúddal csinálták. Ez kifejezetten ritka, de a semmihez képest még a 14 vagy 18 mm-es verzió is jócskán pluszt ad a hátsó traktusnak.
Apróság, de a csilliárdokba kerülő tuningcuccokhoz képest ezek a megoldások nagyban segítenek nekünk. Ezúton is köszönjük a FORD mérnökeinek, hogy lusták voltak újratervezni mindent egy nagyobb kocsihoz, inkább többé-kevésbé felnagyították a Sierra alkatrészeit.
Csók a család!

Szólj hozzá!

Címkék: ádi


2008.02.06. 20:39 Z0tya

Az idő ami szorít

Csináltam egy listát a tennivalókról, hogy az autó oda tudjon állni a pályán a starthoz. 32 bejegyzés van rajta. És minden nap kb. még kettő eszembe jut. És tuti egy csomó meg eszembe se. Izgi lesz...
Szerencsére ami mellett ott a "beszerezni" megjegyzés az egyre kevesebb. (A büdzsé is :) )
Legutóbb a tank mellől került le. Most csak a csatlakozóin fő a fejem. -8AN vagy JIC, ahogy tetszik. Mindenesetre a Héfalnál lepattintottak. Ő nemtudja, vigyek mintát. Gratula....

Szólj hozzá!

Címkék: driftspec escort


2008.02.03. 10:50 Leslie_

Velkám Partiboj!

Drifter körökben egyből tudják kiről van szó, de persze az belterjes információ ez pedig a világháló. Gyárilag Máté Attila névre hallgat  Z0tyáék "hozadéka", barátként jött a közösségbe, majd egyszercsak a pályán találta magát az utcai autójával. És bejött neki, ami persze nem meglepő, mert az e34 540i 6 sebességes kézi váltóval, V8 motorral még azt a másfél tonnás dögöt is jól mozgatta. Partyboy pedig nem mutatkozott tehetségtelennek, olyannyira, hogy kedvtelésből hobby lett, méghozzá egyre komolyabb módon. Mielőtt teljesen leamortizálta volna szeretett közlekedési eszközét, a 2007-es évre befektetett egy versenyautó kezdeményre, megvette Papp Peti 2006-os autóját, ami egy e36 kupé 325i 24v motorral, keményített futóművel és 2 sportüléssel. Persze nem csak ennyi volt a kocsi, Peti azért beletett 1-2 okosságot hogy jobb autója legyen, a lényeg azonban a legális eredeti autó, amivel még utcán is lehetett közlekedni, versenyekre, edzésekre eljutni "lábon".
Tudtuk azonban, hogy ez csak átmeneti állapot, vagy elmaradnak az eredmények az erősödő mezőnyben, vagy tovább kell fejleszteni az autót.
Hát ez van most, "big sztep fórvárd" ahogy lengyel barátaink mondanák, angolul :)
Idén főleg a karosszériában gondolkodtunk, első a teljes belső kipakolása volt, felmérve a 91-es bódé állapotát, majd homokfúvás a kívánt részeken. Ez éppen mostanra készűlt el, ahogy felállok a billentyűzet elől, megyünk is Lacházára a kocsiért. Nagyszegi Úrék majd 20 órát dolgoztak a kocsin, ez a szokásos munka több mint másfélszerese, de hála a jó kapcsolatnak továbbra is megfizethető lett a számla végösszege. Innen a kocsi útja egyenesen Hatvanba vezet a Simoncar műhelyébe, ahol már több driftautó is megépűlt és a munkák önmagukért beszélnek. A folytatásban lesz még Z0tyáéhoz hasonló padlólemez és egyéb átalakítás, fémszövetes fékcsövek, coilover-es futómű, versenytank és csövezése, futómű felújítás és sorolhatnám tovább Attis kívánságlistáját.
A félig már kiürített autóból még mindíg több tíz kilónyi súlyt sikerűlt kipakolni, így már nem lesz hátrány a beépítendő csövek súlya. A sok extra sem épűl vissza és a karosszériaelemek egy része is lecserélődik üvegszálasra, üvegek lexánra, tehát bízhatunk a fejlődésben a motor erejének növelése nélkűl is, mert ebben a szezonban az erőműre már nem marad keret.
Amíg Simon Norbiék beszerkesztik a bukóketrecet, addig berendezkedünk az új helyen és körbenézünk mi is történik a csapat többi autójával.

Szólj hozzá!

Címkék: attis


2008.02.03. 10:18 Leslie_

...közleményi szolgálat...

Sajnálattal tudatjuk az érintettekkel, hogy a DriftGarázs Szerviz-része kómába esett. Értendő ezt úgy, hogy a csepeli bérleményünk 2008-ban nem felelt meg bizonyos kívánalmaknak, ezáltal költözés a következmény, ami barátaink segítségével (ezúton is köszönet) a napokban le is zajlott. Átmenetileg egy valóban garázsnak nevezhető helységben folytatódnak a megvalósulások, de csak a versenyautók és csak a csapatnak.
De nem adjuk fel, Z0tya kocsija lassan megy fényezdébe, Attisé csövezdébe, Ádié boncoldába, Lastié gépműhelybe...

Szólj hozzá!

Címkék: általános


2008.01.23. 23:03 Leslie_

Mintha leülnél egy zongorához...

... olyan érzés helyet foglalni egy Capri-ban. A Ford európai válasza a Mustang-ra, ami jól is sikerűlt. A 60-as évek közepének technikája, ami a 80-as évekbeni befejezéséig szinte változatlan maradt, talán csak motorikusan volt némi fejlődés. Ám ez sok mai fiatalnak kevés, és néhány esetben nem is a plusz lóerők a cél, hanem csak a modernebb erőművek. Amik alapjaiban ugyanazok mint öregebb porlasztós társaik, csak 10-20 évvel fiatalabb autóból származnak, erősebbek, kevesebbet fogyasztanak és környezetbarátabbak... ez ám a tuning!
   Dave például csak modernizálni akarta a betegeskedő 4 hengeres capriját, de ebben az esetben is az egyszerűbb olcsóbb és jobb megoldás egy 10 évvel fiatalabb Sierra 2.0i EFI motorjának a beépítése.

A tankok injektorosítása (gyűjtőtartály+csövezés, elektromos AC) már régóta "divat", hisz 2.8i K-jetronic gyárilag is volt Capriban és Granadákból, Sierrákból jópár szépen felújított Capri-kban éledt újjá. Persze ezek az átépítések sem mennek zökkenőmentesen, az első gondunk mindjárt a motor beemelésekor megmutatkozott, a szívósor és a fék szervódobja nagyon intim kapcsolatba került egymással. 1-2mm híján össze értek ami nem jó, hisz a motor mozog, a fékszervó nem. Így jött képbe a következő módosítás a Sierra-Scorpio ABS főfékhenger. Ezt a megoldást már alkalmaztuk párszor, mert a Cosworth 24v hengerfeje mellett sem fér el a szervódob a Capri-kban, így kézenfekvő lépés. Ugyan a szerkezet szerepe redukálódik, hisz ezekben az autókban a blokkolásgátló a többi alkatrész hiányából adódóan sosem fog működni, de a szervó rásegítését pótolja.
   Másik megközelítésből is építünk Caprit, itt a motorerő növelése is szempont volt, illetve elsődlegesen ezért is ajánlottuk a motorcserét. A kölni kupé V6 sorozata nagyrészt a Cologne becenevű motorokból tevődött össze, 2.0, 2.3, 2.6, és 2.8i, a 3.0 a 2.8i elődmodellje, Essex gyártmány volt. A Cologne blokkok továbbfejlesztése volt a Sierrák és Scorpio-k EFI motorjai, 2.8 MFI, 2.4 EFI, 2.9 EFI és az általunk hőn szeretett 2.9 24v Cosworth motorok, BOA és BOB.
   Ebbe a Capri-ba praktikus okokból a 85-87 között gyártott Scorpio-k 2.8 literes MFI motorját ajánlottuk, az összes szerelvény elbírja a motor 150 lóerejét a 2.3 literes 108 illetve fiatalabb modellek esetében a 114 lóereje helyett. Amit azonban megváltoztatunk, az például az akkumulátor helye, ami a csomagtartóba kerül egy dobozba, persze kifelé szellőztetve. Másik a hűtő, mind típusra, mind elhelyezésre. A teljesítmény szempontjából is előnyösebb a sierra dohc-v6 hűtőit alkalmazni, alkatrészutánpótlás is könnyebb, hisz az eredeti sérűlt és nem is talált újat a tulajdonos, pedig autóalkatrész kereskedelemben dolgozik. Gyárilag egy konzolra tették, mi kicsit előrrébb, kicsit rejtve a zárhíd alá bújtattuk.
  folyt.köv.

1 komment


2008.01.21. 00:02 Leslie_

Bob, hozna 200 lóerőt kérem?

BOB, ez a második szériás Cosworth 24 szelepes szériamotorja a fordnak, illetve a motorkódja. Az első értelemszerűen a BOA, némileg egyszerűbb megoldásokkal készűlt.
Technikai részletekbe felesleges belemennünk, hisz itt az internet, mindenki rá tud keresni ha akar. A főbb különbségek az EEC-IV ECU lecserélése EEC-V-re, a változó szívócsőhossz egy szeleppel működtetve, a simplex helyett duplex láncvezérlés és a 195 helyett 204 lóerő. Ezzel persze mi nem sokat érünk, hisz ezek a motorok a scorpio csúcsmodelljében csak automata váltóval léteztek és az EEC-V ennek jelei nélkűl nem is "létezik". Ezért az első dolog a motor megszerzése után egy BOA computere, a szívócső szelepe magas fordulatra optimalizált állásba rögzítése, és egy lehetőleg MT75 típusú kéziváltó a lendkeréktől kezdve a kardánig.
Ide kapcsolódik az aktualitás, Ádi kupéja alól épp most vettük ki az MT75-ös váltót, mert a kulissza járása nem tetszett neki. Az ő választása a legendás Essex sorozatú Type5 váltóra esett, ami a mai embernek alkari izomfájdalmakat okozna, nőknek talán a jogsijuk sem érvényes rá. 4 sebesség elég sportosan elosztva és kb 400 lóerő teherbírás.
Nem ez, de ilyen: (forrás: fordcapri.hu/gigford)

Másik hír, hogy Lasti folytatja a kupét, miután készülőben vannak a transit hátsó gátlóinak átalakítása coil over rugóstaggá, átvette Ádi erőátvitelét lendkeréktől a difiig, valamint Papitól egy BOB kódú cosworth 24v motort, felújítandó állapotban. Nem kis munka, de ez az erőforrás már fogja a BMW-ket a 35i-ig akár, tehát versenyképes a magyar mezőnyben.


Eközben persze belekezdtünk végre Máté Attis E36 kupéjába is, a tavalyi kocsi elévűlt. A futóműve puha, a kasztni rügyezik itt ott és a terheléseket sem sokáig bírja így. Kis tervezgetés után hasonlóan Z0tya Escortjához a szétszedés után megy a homokfúvóhoz lacházára (érdeklődőknek: Nagyszegi Gábor:70/5510400) majd reméljük több szerencsénk lesz bukócső készítésben, mint VikiDee volvójával és hozzáfoghatunk a bódéhoz. A motor az idei szezonban nem lesz változtatva, de minden más igen. Atis megrendelte a futóművet, a hidraulikus kézifék munkahengere helyett wilwood-ot teszünk be, a fékcsövek szintén erősített fémszövetesek lesznek. Polikarbonát az üvegek helyett, üvegszálas elemek a sérűlt fémek kiváltására, nem is tudom felsorolni, de igyekszem aktívan közvetíteni.

Szólj hozzá!

Címkék: ádi lasti attis


2008.01.01. 11:04 Leslie_

B.Ú.É.K.!

Ezúton kívánunk egézségben és sikerekben gazdag új évet minden autórajongónak és egyéb olvasónak! Friss szép fehér hóval köszöntött 2008 és mivel más RWD nem nagyon van talpon a vidéken... megyünk Transit-tal :)
Érdekes, hogy bevált Lasti jóslata a kis OHC motorjával kapcsolatban, ebben az időben az a 115 lóerő mindenre elég, viszont a futómű a kocsi alatt, hidróskézi benne... akár indulhatna is "csatába".

Szólj hozzá!

Címkék: általános lasti


2007.12.23. 22:17 Leslie_

Kellemes Ünnepeket!

Tartozom egy vallomással, a sztorik időben nem fedik a valóságot. Egy kicsivel előrébb járunk már az Escorttal és van pár autóépítős írás elmentve az ínségesebb időszakra, amikor a nemlétező írói vénám vérszegényebbé válik. De nem lehet ellőni a puskaport, mi lesz velünk, ha épp Z0tya sem ér rá és én is éjszakába nyúlóan buherálom a masinériákat.
Ma viszont végre elmentünk "portyázni" Miskolcra, ott találtunk 4 gyári Escort Cosworth alufelnit. Mert gyári, mert 8x16-os, mert csak ET25 az offset-je, mert kell ekkora a kocsi alá és legfőképp mert GYÁRI! Ez dukál, ezzel pofás az elefántnyi fara, ez így van jól.

Kicsit pihenünk a napokban, majd újra nyakig a vasakba!

Boldog Karácsonyt akinek karácsony van, Kellemes Ünnepeket akinek nem!

Orsi és Leslie_

Szólj hozzá!

Címkék: általános


süti beállítások módosítása
Mobil