Ez valószínűleg a Scorpionak köszönhető, mivel azokat szinte kivétel nélkül stabbal szerelték hátul. Hab a tortán, hogy egyes fiatalabb típusokat még a Sierra Cosworthénál is vastagabb, 21 mm-es rúddal csinálták. Ez kifejezetten ritka, de a semmihez képest még a 14 vagy 18 mm-es verzió is jócskán pluszt ad a hátsó traktusnak.
Apróság, de a csilliárdokba kerülő tuningcuccokhoz képest ezek a megoldások nagyban segítenek nekünk. Ezúton is köszönjük a FORD mérnökeinek, hogy lusták voltak újratervezni mindent egy nagyobb kocsihoz, inkább többé-kevésbé felnagyították a Sierra alkatrészeit.
Csók a család!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.