driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.02.08. 23:27 Leslie_

Figyu' Feri!

Barátaink kérésére egy kis szemléltetés, hogyan oldottuk meg a hátsó stabilizátor felfüggesztését az MkI azaz régi típusú karosszérián. Tudvalévő, hogy az első szériában a stabilizátor szerepét a hátsó futóműben még nem tartották olyan fontosnak, így azon kevés példány ami sportossága révén ezt igényelte, egyéni megoldásként kapott valami szívószál átmérőjű másfél méteres madzagot a két kereke közé. A modernebb típusok már vastagabb és használhatóbb kialakítással készültek, aminek a helye is megvolt a karosszéria hátsó felén.
Ez valószínűleg a Scorpionak köszönhető, mivel azokat szinte kivétel nélkül stabbal szerelték hátul. Hab a tortán, hogy egyes fiatalabb típusokat még a Sierra Cosworthénál is vastagabb, 21 mm-es rúddal csinálták. Ez kifejezetten ritka, de a semmihez képest még a 14 vagy 18 mm-es verzió is jócskán pluszt ad a hátsó traktusnak.
Apróság, de a csilliárdokba kerülő tuningcuccokhoz képest ezek a megoldások nagyban segítenek nekünk. Ezúton is köszönjük a FORD mérnökeinek, hogy lusták voltak újratervezni mindent egy nagyobb kocsihoz, inkább többé-kevésbé felnagyították a Sierra alkatrészeit.
Csók a család!

Szólj hozzá!

Címkék: ádi


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr52331934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása