driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.02.03. 10:50 Leslie_

Velkám Partiboj!

Drifter körökben egyből tudják kiről van szó, de persze az belterjes információ ez pedig a világháló. Gyárilag Máté Attila névre hallgat  Z0tyáék "hozadéka", barátként jött a közösségbe, majd egyszercsak a pályán találta magát az utcai autójával. És bejött neki, ami persze nem meglepő, mert az e34 540i 6 sebességes kézi váltóval, V8 motorral még azt a másfél tonnás dögöt is jól mozgatta. Partyboy pedig nem mutatkozott tehetségtelennek, olyannyira, hogy kedvtelésből hobby lett, méghozzá egyre komolyabb módon. Mielőtt teljesen leamortizálta volna szeretett közlekedési eszközét, a 2007-es évre befektetett egy versenyautó kezdeményre, megvette Papp Peti 2006-os autóját, ami egy e36 kupé 325i 24v motorral, keményített futóművel és 2 sportüléssel. Persze nem csak ennyi volt a kocsi, Peti azért beletett 1-2 okosságot hogy jobb autója legyen, a lényeg azonban a legális eredeti autó, amivel még utcán is lehetett közlekedni, versenyekre, edzésekre eljutni "lábon".
Tudtuk azonban, hogy ez csak átmeneti állapot, vagy elmaradnak az eredmények az erősödő mezőnyben, vagy tovább kell fejleszteni az autót.
Hát ez van most, "big sztep fórvárd" ahogy lengyel barátaink mondanák, angolul :)
Idén főleg a karosszériában gondolkodtunk, első a teljes belső kipakolása volt, felmérve a 91-es bódé állapotát, majd homokfúvás a kívánt részeken. Ez éppen mostanra készűlt el, ahogy felállok a billentyűzet elől, megyünk is Lacházára a kocsiért. Nagyszegi Úrék majd 20 órát dolgoztak a kocsin, ez a szokásos munka több mint másfélszerese, de hála a jó kapcsolatnak továbbra is megfizethető lett a számla végösszege. Innen a kocsi útja egyenesen Hatvanba vezet a Simoncar műhelyébe, ahol már több driftautó is megépűlt és a munkák önmagukért beszélnek. A folytatásban lesz még Z0tyáéhoz hasonló padlólemez és egyéb átalakítás, fémszövetes fékcsövek, coilover-es futómű, versenytank és csövezése, futómű felújítás és sorolhatnám tovább Attis kívánságlistáját.
A félig már kiürített autóból még mindíg több tíz kilónyi súlyt sikerűlt kipakolni, így már nem lesz hátrány a beépítendő csövek súlya. A sok extra sem épűl vissza és a karosszériaelemek egy része is lecserélődik üvegszálasra, üvegek lexánra, tehát bízhatunk a fejlődésben a motor erejének növelése nélkűl is, mert ebben a szezonban az erőműre már nem marad keret.
Amíg Simon Norbiék beszerkesztik a bukóketrecet, addig berendezkedünk az új helyen és körbenézünk mi is történik a csapat többi autójával.

Szólj hozzá!

Címkék: attis


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr33322981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása