Tudtuk azonban, hogy ez csak átmeneti állapot, vagy elmaradnak az eredmények az erősödő mezőnyben, vagy tovább kell fejleszteni az autót.
Hát ez van most, "big sztep fórvárd" ahogy lengyel barátaink mondanák, angolul :)
Idén főleg a karosszériában gondolkodtunk, első a teljes belső kipakolása volt, felmérve a 91-es bódé állapotát, majd homokfúvás a kívánt részeken. Ez éppen mostanra készűlt el, ahogy felállok a billentyűzet elől, megyünk is Lacházára a kocsiért. Nagyszegi Úrék majd 20 órát dolgoztak a kocsin, ez a szokásos munka több mint másfélszerese, de hála a jó kapcsolatnak továbbra is megfizethető lett a számla végösszege. Innen a kocsi útja egyenesen Hatvanba vezet a Simoncar műhelyébe, ahol már több driftautó is megépűlt és a munkák önmagukért beszélnek. A folytatásban lesz még Z0tyáéhoz hasonló padlólemez és egyéb átalakítás, fémszövetes fékcsövek, coilover-es futómű, versenytank és csövezése, futómű felújítás és sorolhatnám tovább Attis kívánságlistáját.
A félig már kiürített autóból még mindíg több tíz kilónyi súlyt sikerűlt kipakolni, így már nem lesz hátrány a beépítendő csövek súlya. A sok extra sem épűl vissza és a karosszériaelemek egy része is lecserélődik üvegszálasra, üvegek lexánra, tehát bízhatunk a fejlődésben a motor erejének növelése nélkűl is, mert ebben a szezonban az erőműre már nem marad keret.
Amíg Simon Norbiék beszerkesztik a bukóketrecet, addig berendezkedünk az új helyen és körbenézünk mi is történik a csapat többi autójával.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.