A történet eleje ismert, Jatis hozta be az országba a "majdnemkobra" mustangot, azaz a 2004-es GT-t. Csodaszép királykék metál, és Cobra futómű van alatta. Igaz, sérülten, ahogy az egész autó meg volt ütve rendesen. A bal eleje és alja akkorát kapott, hogy nem lehetett kinyomni a kuplungpedált. Sok állás után dűlőre jutott a dolog, belekezdtünk az autóba.
Első lépésként szétszedtük, majd húzatópadra került és helyre lett igazítva. Mivel ezek a munkák még folyamatban vannak, ugorjunk kicsit az időben és nézzük, hogyan lett az autóban bukócső.
Már a főkapu lehajtása sem volt egyszerű, olyan ívek vannak a kocsiban, amiket nehéz követni. Ilyenkor keresni kell egy ideális ívet :)
Már füstöl is a kocsi... na nem a gumi, a doblemez.
Hátra egyenes csövek mennek, ezekkel még elbánik az ember egyedül is. Abból az átlóból nemsokára kereszt lesz.
A tetőnél az úgynevezett "HALO" kialakítást szoktuk alkalmazni, ezzel pontosabban tudok dolgozni, én legalábbis. Orsi segít :) Na jó, ezt érthetően meg kellett örökítenie, de innentől kezdve már össze is piszkolta a munkásruhát, tartott, jelölt, támasztott, fogott.
Kérésre a tetőbe is tettünk merevítést, ez sem marad átló. A félelmetes bukaresti karambol után nem akarunk spórolni a csővel.
Itt már komplexebb a látvány.
Az oldalmerevítéseket majd később tesszük be, amíg sokat kell a kocsiban ki-be mászkálni, csak útban lenne. Na jöjjenek a hiányzó alkatrészek!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.