driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.04.05. 07:02 Leslie_

KoE OB 1/4 Bekksztédzs. ÓÓrsi KÁÁVÉÉT!

Nagyon reggel van. Némi fáziskéséssel írok, hisz 6 előtt rám ordított a telefonos ébresztő. Azóta (hideg)zuhanyoztam és a tejeskávémat nyalogatom így a gép előtt, éjszaka még ötletelgetünk, leveleket váltunk, megírjuk az eszrevételeinket egymásnak és persze számolásszuk a hibáinkat :)

Való igaz, el vagyunk kurvulva. Magyarok vagyunk tehát csak a rosszat látjuk, csak a hibákat keressük, de szervezőként és rendezőkét ez legalább ilyenkor előnyünkre válik. Sajnos sokan összekeverik a határozott irányítást a főnökösködéssel. Pedig irányítani csak konkrét gondolatokkal lehet és azokkal én általában jól állok. Idén -mint már írtam- a rendezvényi posztomat leadtam másnak, de még felügyelem. Kaptam egy finom megjegyzést egy ismerőstől, hogy elég csúnyán beszélek az "embereimmel" a rádióban. Na ne gondoljon senki trágárságra, csak olyan utasítgatósan és szűkszavúan fogalmazunk. Innen is üzenem neki és bárkinek, aki hall véletlenül egy rádiózó rendezőt a pálya rádiósávján, hogy ez nálunk egyeztetett és elfogadott jelrendszer. A rádiózás alapfeltétele a biztonságnak de melletünk ordítanak teligázon a motorok, a mai naptól pedig a zene, Kőváry Barnus és Egyed Pisti is rátesz egy lapáttal a zajra. Emellett nincsenek kötőszavak, nincs kérem és köszönöm (csak a hierarchiában felfelé vagy "külső" forgalmazótól). Hopp, ez is tanult dolog, rádioforgalom, a beszéd pedig forgalmazás. Ez olyan szakzsargon, nekünk tetszik. Példaként az egyik autónak le van húzva az ablaka de felslisszolt a pályára és a depófőnök észreveszi (ő a pályán figyel) akkor a szövegelés a következő:
-Kék E36 ablak fel!
Erre a rajtoltatás a következő körénél megfogja a nála megforduló autót, megállítja és utasítja, hogy húzza fel az ablakát az engedélyezett 3 ujjnyi-10 centis résig vagy teljesen.
9-en vagyunk ezen a sávon, a megfelelő kommunikáció alapfeltétele a biztonságos működésnek és ebbe nem fér bele a sztorizgatás.

Tehát nem bunkók vagyunk az embereinkkel, hanem határozottak. És ők sem veszik annak, hisz minden poszt nagy felelősséggel bír, mindenki munkája nagyon fontos.
Itt is hatalmas köszönet nekik, nélkülük nem lenne a drift és végképp nem lenne az, ami!

bájbáj

1 komment

Címkék: általános


2008.04.04. 22:03 Leslie_

KoE OB 1/3 Bekksztédzs. Leszakadoook!

Ma azt hiszem egy rendezvény buktatóit szinte kivétel nélkül megéltük. A reggeli késések, a fontos összetevők hiánya, a fenyegető időjárás, a teszthiányos pálya buktatói. Folytatni sem tudom, annyi volt a baj. Miközben eligazítottuk a pályabírókat és befejeztük a depó parkoltatásának rendezését, elindult a regisztráció és megjöttek az elengedhetetlen rádiók a Motorola jóvoltából. A reptér csapata befejezte a kordonozást, mi pedig elhelyeztük a Plastiroute cégtől kapott terelőelemeket, a biztonság kedvéért. Megjöttek Langmár Petiék a Mobil gumiszervizes busszal és persze a kajásbusz is, mindenki örömére.
Némi késéssel, de csak elindultunk. A pályabírók nagy része új, igaz vizsgázott emberek. Szakmailag tehát képzettek, de rendezvény, azaz a gyakorlat még hiányzott. Mert ilyenkor azért para van ám rendesen. Nem csak egy versenyző lehet lámpalázas :)

Bevallom és nem hiszem hogy nagy meglepetés lenne bárki számára, még ennyi edzés és ennyi verseny után is zavarban vagyok a sok versenyző és a rengeteg ember láttán. Nehéz elhinni, hogy ezen a pár tucat emberen múlik egy ilyen nemzetközi sikerű esemény. Nemzetközi bizony, mert ezzel az idegenforgalmi jelentőségű rendezvénnyel nyertük el az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium támogatását. Technikai sport Magyarországon először kap közvetlen állami támogatást. WoW mi?
Hát ja, reméljük ez nem egyszeri csoda lesz mert mi biztosan rászolgálunk. Megérjük a pénzünket! Meg bárki másét is! Egyrészt tuti megérjük a belépőt :)

Kees Kok és családja már csütörtök este megérkezett, őket csak az olasz brigád 5 bmw-t szállító kamionja előzte meg. Ma azonban szép számmal összejöttünk, a nem kevés profi magyar pilóta mellett szerbek, hollandok, csehek, franciák, olaszok ugye és egy ha jól emlékszem, talán orosz versenyző. Sok holland és a lengyelek azonban nem szoktak előregisztrálni, a holnap reggel még tartogathat meglepetéseket.

Úúúúú, ez a fáradtság nincs túl jó hatással arra a két ujjamra amivel gépelek, bár ez sem igaz, mert a szóközt már hüvelykujjal csapom és a jobb középső is bele bele zavar a képbe.

A pályán nem, de körülötte még este is módosítottunk. A tegnap tesztelt gumifal ma többször is jól vizsgázott, bár némi munkát adott a pályabíróknak a rendbetétele, azt hiszem megérte. A másik két gumifalunkról nem írok, legyen mondjuk babonából. Viszont az elválasztó vízzel feltölthető kordonokba beleszaladtak páran. Persze inkább ez, mint szembetalálkozni a másik irányból érkező autóval.
A tempó hatalmas, a pálya technikás, az ívek trükkösek a pilóták pedig elszántak.
A rendszer felállt, működik, holnap pedig élesben dolgozunk.

Ma kb ennyire futotta, bocsi ha többet vártatok.
Holnap találkozunk, hiba lenne ha a blogos közvetítésre hagyatkoznátok!
Mi Orsival 7:30-tól a pályán leszünk, de ti ráértek 9-re kiérni, akkor van csak kapunyitás.

na pápá

2 komment

Címkék: általános


2008.04.03. 22:03 Leslie_

KoE OB 1/2 Bekksztédzs. Húha!

Hazaértem, és ebben a szóban minden benne van. 10 után landoltam tökölön és egyből "leláttam" a lelátók helyét. Kis partizánakció volt ez a részemről az elhelyezéssel kapcsolatban, de természetesen nem azért születnek a jó ötletek mert nem jók, hanem azért mert azok és ha megoldható, hát meg is oldjuk.
Kiugrottam még Papihoz, bedobtam neki a hegesztőgépemet és megkértem segítsen be a délutáni AKCIÓban. Mire visszaértem, már a kapuban volt az első segítőm, Szabó Norbi majd nem sokkal később megjött Stósz Bálint is, ők mellesleg vizsgázott pályabírók is. Radír jött, vele Kurucz Ádi, Juszt és Dondrift, mert nem is érezné jól magát az ember, ha nem csinálna mindig mindent. Dexter nélkül azonban szinte még soha nem volt esemény, tehát kezébe nyomtam a Púpos (gy.k. hosszú-magas Transit) kulcsait és nekiindultak a reptér másik végébe a gumihalomhoz, megcsappantani. Ahogy hordták idefelé, megjött Csanálosi Zsolti is aki a biztonságunkért felelős, majd az ő vezetésével elkezdett egy másik csapat is dolgozni, akik a pálya körül alakítják ki a kordonokat és a további lelátókat. Ádiék pedig kezükbe vették a pántológépet és... nézegették :) Szerencsére én már láttam ilyet valaha és el sem felejtettem hogyan kell kezelni, gyorstalpalós oktatás után a srácok már csinálták is a gumitornyokat.
A folyamatosan csengő telefonommal kísérve én pedig szépen elkezdtem kirakosgatni az új pálya nyomvonalát. Nem semmi meglepetés lesz sokak számára Cziffer Laci szellemi terméke, amit ugyan még ma este is módosítottunk Wukival, de az alapkoncepció maradt.
Hogy milyen?
Tessék eljönni és megnézni! Megéri!

Na igen, az AKCIÓ.
A tavalyi tapasztalatokon okulva idén alapjaiban javítottunk a biztonságon. A raklappántolóval összefogatott gumik, több sorban, a dupla kordonozás és a nagy bukóterek ugyan mind mind egy kicsit távolabb szorítják a nézőket, de a látványt kár nem éri így sem. De hogy mit ér a gumifal? Na ezt sem hagytuk meg kérdés szintjén, kipróbáltuk.
Kedves barátom Takács Gábor roncsderby versenyző, ugyanolyan őrült mint mi magunk. Kölcsönkértünk tőle egy autót próbára, ami konkrétan golf 3 volt valaha, de most gyorsasági roncsderby versenyautó. Igen, van gyorsasági és van ütközéses, mindig tanul az ember.
Tehát az a kocsi a Púpos segítségével és 2 spaniferrel kormányozva szépen megtesztelte a gumifalunkat. Terveink szerint nem a falban akartuk megállítani a kocsit, hanem a fallal. Ez sikerült is, 50km/órás tempónál a kocsi ugyan áttörte a falat, de közvetlenül mögötte meg is állt. Ez ugye 1 tonna fékezetlen, irányítás nélküli tehetetlen tömeg, a profi versenyzők pedig azért menteni fogják a helyzetet legjobb tudásuk szerint és üvegszálas elemekkel könnyített autójukat sem akarják lerombolni.
Az AKCIÓ-ról természetesen készültek képek és videók, azokat mindenképpen publikálni fogom, én a kocsi sebességmérőjét vettem fel.
Nem mondanám, hogy most hátradőlve gépelek... maradt munka még holnap reggelre is. 7-től a pályán vagyunk, viszlát holnap.

2 komment

Címkék: általános


2008.04.03. 09:10 Leslie_

KoE OB 1/1 Bekksztédzs. I'm the JOKER!

KoE azaz King of Europe vagy Európa Királya. Ezen a néven fut egy sorozat Európában, akik a különböző FIA által nem felkarolt versenyeknek hátteret adnak. Ilyen a gyorsulás (drag) és példának okáért a drift is. Nevezhetjük a legrangosabb szériának is a kontinensen és kis hazánk tavaly rendesen beletenyerelt a nagy nyugati elit képébe. Sikerült ugyanis egy nagyon komoly versenyt rendeznünk. Annyira, hogy a szervezők még abban az évben szépen kihúzták szerencsétlen svédeket a naptárból és nekünk adták a zárófutamot.

Eddig a történelem, akit érdekelnek a részletek, azok rá tudnak keresni a neten a megfelelő helyeken mint www.drifter.hu vagy www.kingofeurope.net .

A mostani helyzet sem kilátástalan, bár képletesen és az égre értve is gyűlnek a felhők a fejünk felett. Elszánt szándékunk mindig emelni egy picit a színvonalon, így most is többet vállaltunk mint kéne. Tavaly kivételeztünk pár pilótával a jó szándék jeleként de nagyon ráfaragtunk. Hiába a név hiába az évtizedes versenyzői múlt, mégis a nyakunkba kaptunk egy általuk okozott balesetet, amit jóakaróink egy feljelentés útján még jogi útra is tereltek.
Na nem a "sértett" (sérült) kisfiú és szülei, ők azóta is lelkes látogatói a rendezvényeinknek.
Sajnos a múlt heti ralis baleset sem engedi feledtetni velünk, hogy az autósport veszélyes és a baj minden biztonsági intézkedés ellenére is bekövetkezhet. Emiatt és a tavalyi  tapasztalatok végett idén annyira túlbiztosítjuk magunkat, amennyire csak lehet.
Nemsokára indulok a tököli repülőtérre gumifalat építeni. Nem vicc, olyan biztonsági zónát kell csinálnunk ami lehetetlenné tesz bárminemű sérülést. Tesztelni is fogjuk, ígérem arról is beszámolok.
Még a szervezések alatt beszélgettük Zorával (MDSZ elnök-főszervező) hogy idén átadom a stafétabotot egy olyan embernek, aki a későbbiekben sem akar versenyezni mert én ugye szeretnék. Akkor pedig nem lesz aki beugorjon helyettem csak úgy, mert én tudom a feladatokat, le is van írva, meg is van határozva de ez akkor is még egy kissé kiforratlan pozíció. Ez a Depófőnök státusa. Irányítja a pályabírókat, ügyel a pálya és a depó rendjére, megoldja a problémákat.
Az utódom biztosan meg fogja állni a helyét, de azért még ott leszek, ha kellek. Az én eddigi asztalom főleg a rendezés volt, de ehhez nagyon sok előszervező munka kapcsolódik, mint most is. A versenykiírásunkban majdnem mindenki posztja és feladata le van írva ám én most kimaradtam. Nem véletlenül, mert egy önműködő csapatot akarunk összehozni, akik szakmailag felkészültek, döntéseket hoznak és azokat önállóan végrehajtják valamint megoldanak minden felmerülő problémát maguktól.
Így én most amolyan Joker-ember lettem, mindenre figyelek és ahol tudok segítek. Mint mindenki más persze aki feladatot vállal egy ilyen -nyugodtan mondhatjuk- nagyszabású dologban.
Sok munka van még ebből hátra, de azt most nem tudom részletezni, mert indulnom is kell a pályarajzzal a kezemben a rendezvény helyszínére, instruálni a pályamunkásokat és természetesen dolgozni velük.

természetesen folytatása következik!

5 komment

Címkék: általános


2008.04.02. 12:01 Leslie_

A hall(o)gatás miértje.

Csendben vagyunk tudom, sok "rajongó" jelezte, hogy várna frissítést, fejleményeket.
Tiszta sor, nem állt meg az élet, hanem sűrűbb lett "kicsit".
King of Europe-nak hívják az okot és persze az Országos Bajnokság -mondjuk ki nyugodtan- I osztályú sorozatának nyitófutama. Akik ismernek tudják, hogy csapatunk nagy része elszánt aktivista is egyben, jómagam mint sportbírói vezető, edzés és verseny technikai rendező, Z0tya a technikai bizottság tagja és versenyek előkészítésénél is sokat segédkezik, Orsi asztala a sajtó, Ádi pedig mint fegyelmi bizottsági tag dolgozik versenynapokon is, Keresztúri Laciban meg az új depóigazgató személyét ismerhetjük meg.

És akkor a beharangozó:

Ébredj! Az autósport szezon elindult, ráadásul hamarosan Magyarország egyik leglátványosabb autóversenye következik! Április 5-6 -án kizárólag kilinccsel előre közlekedő több száz lóerős autókat láthatunk a tököl reptér aszfaltján a hazai Országos Drift Bajnokság, valamint a King of Europe Drift Európa Bajnokság nyitó futamán! Ettől betérdelsz, ne hagyd ki!

Az adrenalin jótékony hatásáról sokat beszélnek tudósok, állítólag rendkívül nagy szerepet játszik az extrém sportot űzők és nézők körében, sőt a kialakult kellemes kedélyállapotért is felelős. Az eufóriás öröm születésében tehát ennek a hormonnak nagy szerepe van és világért sem szeretnénk a tudomány eme remek felfedezését véka alá rejteni. Épp ezért április első hétvégéjén olyan látvány és izgalom várható az idei első drift versenyen, mely garantáltan függőséget fog okozni. Mellékhatások miatt nem kell felkeresni kezelőorvosod, gyógyszerészed, elég ha szurkolsz Magyarország legjobb profi pilótáinak, akik ismét megmutathatják idehaza Európa legjobb versenyzői között, hogy mire képesek a King of Europe idei nyitó futamán!

Az előzetes versenyzői regisztrációk alapján a sorozat fennállásának legnagyobb csatái várhatóak. 7 országból érkeznek profi pilóták olyan autócsodákkal, melyet nagyközönség ritkán lát éles bevetésen. Láthatjuk majd a lengyelek kedvencét "BartDrift"-et új S15-ös Nissan Silvia-val, nem kevesebb mint 480LE társaságában. Itt lesznek a csehek, és az ismert holland profik gyönyörűen megépített BMW-kel és japó vasakkal. Ezúttal Franciaországból is érkeznek pilóták, eljön hozzánk Nicolas Heyer is 2005 EB bajnoka, melynek autóját végre a hazai Ford guruk is nagyító alá vehetik, hogyan kell üzembiztosan megépíteni 500 lóerősre egy Cosworthot. Természetesen a szerbek, köztük a bajnok Bojan Kurbalija is borzolja majd kedélyeket, továbbá új belépő országként Olaszország is csatlakozik több versenyzővel az idei sorozathoz. Az olaszok csapatvezetője nem más, mint a MotoGP világbajnok édesapja Graziano Rossi. Természetesen nem motorozni fog a versenyen, bár pályafutását hasonlóan kezdte mint fia, de rájött, hogy 50 év felett a drift sportban élheti ki igazán adrenalin függőségét. Épp ezért elhozza nekünk és szerencsét próbál versenyautójával, mely nem más, mint egy Maserati 3200 GT. Végül, de nem utolsó sorban pedig ne feledkezzünk meg hazánk fiairól, akik télen bizony komoly fejlesztéseket vagy új autóépítési projekteket kezdtek el, hogy technikai lemaradásunk teljesen megszűnjön Európába. Egész biztosak lehetünk abban, hogy sok borsot törnek a külföldi profik orra alá és bizony nagyon bízunk abban, hogy újra dobogóra állhat majd magyar versenyző.

A verseny kvalifikációs küzdelmek után természetesen tsuiso (páros) csatákkal folytatódik, ahol a versenyzők fej-fej mellett küzdenek meg egymással a drift szabályainak megfelelően. Nem semmi látvány lesz szombaton az egyszer biztos, és a másnapi folytatás sem lesz gyerekjáték. A magyar profi liga első bajnoki futama kezdődik ugyanis és a 2008-as trónra már most sok a jelentkező. Miután a kezdő drifterek számára idén külön bajnokság van, így a hazai OB-n is kötelező elvárás a páros küzdelem!

A versenyek hangulata elképesztő, ezt már több ezer ember megízlelhette, a tököli reptér pedig a Magyar Drift Szövetség rendezésében lezajlott drift versenyek alkalmával teljesen átalakul, és kész komplexum gondoskodik minden igény kielégítéséről! Akinek még nem volt szerencséje átélni a drift versenyek szépségét, most ne habozzon, itt az alakalom! Találkozzunk tehát április 5-6 -án Tökölön és szurkoljunk együtt a magyar sikerekért!

A verseny főtámogatója az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium, kiemelt támogatónk a Chevrolet Gombos. Médiatámogatóink a Habostorta csoport, Carstyling.hu, DuEn és a Totalcar. Internetes hirdetéseinket az adverticum rendszerén kereszül intézzük, weboldalunkat a Rufftech tartja karban. Munkaerő közvetítésben a Job-Center segít, míg a nyereményeket a Pioneer biztosítja számunkra. A versenyzők leharcolt gumijait a Mobil Gumiszerviz cserélgeti.

 

forrás:  drifter.hu

szerző: Rozovics "Zora" Tamás

3 komment · 1 trackback

Címkék: általános


2008.03.28. 20:38 Z0tya

Happy birthday

Van ajándék is, mindjárt kettő.
Leslie jóvóltából visszakerült a motor a talicskából az őt megillető helyre.

Valamit Orsi és Leslie közös jóvoltából van mostmár szuperszerszámom is.

Köszike!

7 komment

Címkék: általános driftspec escort


2008.03.28. 07:31 Leslie_

Kutyacsont, babapiskóta.

Netán macskanyelv? Ezek a legfőbb jelzők amiket a Ford Escort első szériája becenévként kapott az elmúlt évtizedek egyikében. Akit a kocsi történelme érdekel, keressen rá a cikk után, itt most sokkal elvetemültebb dolgokkal foglalkozunk.
Polody kartársunk már elhíresült a maga kis MkII Escortjából faragott, Cosworth turbo motorral hajtott ezüst masinájáról készített videóval, de amellett csak hébe-hóba foglalkoznak ezzel a típussal driftországban. A PFB Garage sem ide készült, nemrég váltottak csak vízumot, miután unalmassá vált számukra az egyenesen menés.
Jász "JATIS" Attila és Triaska "KENNY" Gábor valamint Zsoma és Frezó nem kisebb fába vágták a fejszéjüket, minthogy a kocsi legyen kicsi és könnyű, hátsókerekes és legyen túlmotorizálható gyártmányon belül. Így lett a 69-es Escort és a 86-os scorpio eggyé.
A terv nem újkeletű, annó már maga a Ford is támogatta az ilyen őrűlt megoldásokat, legjobb példa erre az MkII RS2000 Xpack V6, aminek motorterében egy korabeli 3.4 literes Cosworth 24v lapított és menetteljesítményei a formula kocsik magasságába emelte.
Lókosztiában persze ez megvalósíthatatlan, hacsak nem őrült kicsit az ember fia és nem néz körbe alaposan a garázsban.
Így történhetett meg, hogy mégis van nekünk magyaroknak is "expekk"-ünk.

Nagyon sárga, nagyon megy csak nem keresztbe, mert eddig nem arra nevelték. Az építés nehézségeiről majd kifaggatjuk Jatist, addig is, ami biztos hogy a látszat ellenére mégsem egyszerű a feladat, mert eddig például a kocsi vagy indult, vagy kormányozható volt, az önindító és a kormánymű ugyanis kizárta egymást a játékból. További előregondolkodást mutat a motor "gyárihoz" való helyzete, ugyanis ez a verzió majd 10 centivel van hátrébb, mint a kapcsolódások akarnák.

Jól mutat ezt a tűzfal módosítása.
Ezen felül sok apróság próbálja kedvét szegni az építőknek, mielőtt elérkeznek a próba napjáig, de sebaj. Amikor elakadunk kívül, dolgozzunk belül, egy versenyautóban sosem kész semmi.

Jatisék -mi sem természetesebb- csatlakoztak a Driftgarázs Sportegyesületbe, így biztosan egyre többször fel fognak tűnni a rendezvényeken és tovább színesítik a magyar mezőnyt. A kocsi most tovább épül a drifthez alakítva, reméljük majd az eredmények és a látvány meghozza mások kedvét is.

Szólj hozzá!

Címkék: általános escort


2008.03.25. 17:30 Z0tya

Húsvéti tojásfestés...helyett

Az Escort botrányos festését nem ecsetelem (hihi szóvicc), hanem az ünnepet nem sajnálva, az 5 fokos márciust elviselve, a hóesést a garázsból kizárva, nem kevés munkával, de többé kevésbé kijavítottam. Megjegyzem utálok festeni, de muszáj volt. Hacsak ránéztem, sírtam. Üdvözlöm a mesterember összes felmenőjét!

Kihasználva a locsolkodós szabadnapot bekerült az első futómű, a kormánymű, sőt a műszerfalat is beszabtam, hogy elférjen a bukócsőtől. A héten ha minden összejön visszakerül a talicskából a motor az őt megillető helyre - a motortérbe. Aztán jöhetnek a sallangok, előbb utóbb csak összeáll...

5 komment

Címkék: driftspec escort


2008.03.21. 23:43 Leslie_

Totié már tuti. II.rész

Menjünk hátra. Lengőkarok szilentezése rutinmunka, kiszerel, kiprésel, beprésel, beszerel.
Hídházszilent!
Na itt álljunk meg egy szóra, mert sokan még abban a hitben élnek, hogy ez egy nagy és nehéz munka. De nem, csak ismerni kell trükköket.
Corneren már levezettem, volt aki képanyagot is talált, de frissítsük fel a memóriánkat.
Ebben a helyzetben ugye lóg minden, de induljunk ki onnan, hogy kivesszük a híd rögzítő csavarjait, oldalanként 2 db 17-es és egy 19-es fejű csavar és már bukik is a híd.
Régi szilent betámaszt, emelő a híd alá:

Ahogy emeljük a hidat, préseljük le a szilentet.
 



Vigyázzunk, mert amikor kiszabadul a szilent a helyéről, ugrik egyet a híd.

Fordítunk a helyzeten, megtámasztjuk a hidat a kocsihoz és az emelővel a szilentet préseljük.

Ha bent van, megkapja a fémet és mehet fel a helyére.

A kis közdarabot ki ne felejtsük.

Azért megjegyezném, hogy csak stabil talajon, csak megfelelő bakolással és jó szerszámokkal, emelővel dolgozzunk, mert a kocsi súlyát használjuk, ami veszélyes. Tapasztalat nélkül talán nem ezzel a feladattal kell kezdenünk a szerelői pályafutásunk :)

Más:
A hétvégén a BNV-n rendezett tuningshow-n megtalálhatjátok a drifter.hu standját, ahol minden ajándéktárgyat meg tudtok venni, ha a rendelés esetleg nem volt szimpatikus megoldás.

3 komment

Címkék: általános


2008.03.21. 22:34 Leslie_

Totié már tuti.

Újabb sierrás kliens a cornerről, Toti egy rakat narancssárga gumibigyóval állított be hozzánk.
Elől az alsó szekció már ki volt cserélve már, csak a toronyszilenteket kellett berakjuk.
Első lépés a gólyaláb kiszerelése, alsó csavar.

Általában könnyen nyílnak és nehezen törnek, de nem árt megspriccelni a munka előtt csavarlazítóval.
 

Ha a csavar kint van,  a csonkállványt érdemes egy nagyobb csavarhúzóval vagy vágóval kicsit szétfeszíteni.


Feszítőszerszám a bölcsőnek, stabilrudat megterhel és már bukik is a csonkállvány kifelé.


Utolsó lépés a gátló felső csavarja, ezután már csak egy csavarhúzóval kipiszkáljuk a csúnya fekete gumit, szép narancssárga poliuretán betuszkol és mehet a játék visszafelé.

Na kifolyt a fürdő vizem, pancsi után folytatjuk.

2 komment

Címkék: általános


2008.03.18. 19:38 Z0tya

Amikor muszáj belinkelni

Vannak pillanatok amikor az ember olyasmit talál a neten amit muszáj megosztani minden autóbuzival. Ezt a Quaife Engineering oldalán találtam...
720 PS Rechberg Inboard - MyVideo

8 komment

Címkék: escort cosworth


2008.03.18. 08:09 Leslie_

Megfújták!

Na nem megijedni, nem loptak el semmit. Csak Lasti autója ment keresztül a fényezési procedúrán hírhedt fényezőnknél. Egy fokkal jobb eredménnyel mint Z0tyáé, de még mindig nem lejtünk örömtáncot a látvány miatt.
Az összhatás azonban ugyanúgy üt, mint az Escortnál, hiába, jól áll neki a távolság, messze a legszebb és hasonló vicces mondások sora ideilleszthető keserédesen.

A dekoráció kidolgozás alatt, de egyenlőre inkább a motortérre kell koncentrálni, onnan hiányoznak igazán az alkatrészek.

Micsoda popsi :)

8 komment

Címkék: lasti


süti beállítások módosítása
Mobil