driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.04.03. 22:03 Leslie_

KoE OB 1/2 Bekksztédzs. Húha!

Hazaértem, és ebben a szóban minden benne van. 10 után landoltam tökölön és egyből "leláttam" a lelátók helyét. Kis partizánakció volt ez a részemről az elhelyezéssel kapcsolatban, de természetesen nem azért születnek a jó ötletek mert nem jók, hanem azért mert azok és ha megoldható, hát meg is oldjuk.
Kiugrottam még Papihoz, bedobtam neki a hegesztőgépemet és megkértem segítsen be a délutáni AKCIÓban. Mire visszaértem, már a kapuban volt az első segítőm, Szabó Norbi majd nem sokkal később megjött Stósz Bálint is, ők mellesleg vizsgázott pályabírók is. Radír jött, vele Kurucz Ádi, Juszt és Dondrift, mert nem is érezné jól magát az ember, ha nem csinálna mindig mindent. Dexter nélkül azonban szinte még soha nem volt esemény, tehát kezébe nyomtam a Púpos (gy.k. hosszú-magas Transit) kulcsait és nekiindultak a reptér másik végébe a gumihalomhoz, megcsappantani. Ahogy hordták idefelé, megjött Csanálosi Zsolti is aki a biztonságunkért felelős, majd az ő vezetésével elkezdett egy másik csapat is dolgozni, akik a pálya körül alakítják ki a kordonokat és a további lelátókat. Ádiék pedig kezükbe vették a pántológépet és... nézegették :) Szerencsére én már láttam ilyet valaha és el sem felejtettem hogyan kell kezelni, gyorstalpalós oktatás után a srácok már csinálták is a gumitornyokat.
A folyamatosan csengő telefonommal kísérve én pedig szépen elkezdtem kirakosgatni az új pálya nyomvonalát. Nem semmi meglepetés lesz sokak számára Cziffer Laci szellemi terméke, amit ugyan még ma este is módosítottunk Wukival, de az alapkoncepció maradt.
Hogy milyen?
Tessék eljönni és megnézni! Megéri!

Na igen, az AKCIÓ.
A tavalyi tapasztalatokon okulva idén alapjaiban javítottunk a biztonságon. A raklappántolóval összefogatott gumik, több sorban, a dupla kordonozás és a nagy bukóterek ugyan mind mind egy kicsit távolabb szorítják a nézőket, de a látványt kár nem éri így sem. De hogy mit ér a gumifal? Na ezt sem hagytuk meg kérdés szintjén, kipróbáltuk.
Kedves barátom Takács Gábor roncsderby versenyző, ugyanolyan őrült mint mi magunk. Kölcsönkértünk tőle egy autót próbára, ami konkrétan golf 3 volt valaha, de most gyorsasági roncsderby versenyautó. Igen, van gyorsasági és van ütközéses, mindig tanul az ember.
Tehát az a kocsi a Púpos segítségével és 2 spaniferrel kormányozva szépen megtesztelte a gumifalunkat. Terveink szerint nem a falban akartuk megállítani a kocsit, hanem a fallal. Ez sikerült is, 50km/órás tempónál a kocsi ugyan áttörte a falat, de közvetlenül mögötte meg is állt. Ez ugye 1 tonna fékezetlen, irányítás nélküli tehetetlen tömeg, a profi versenyzők pedig azért menteni fogják a helyzetet legjobb tudásuk szerint és üvegszálas elemekkel könnyített autójukat sem akarják lerombolni.
Az AKCIÓ-ról természetesen készültek képek és videók, azokat mindenképpen publikálni fogom, én a kocsi sebességmérőjét vettem fel.
Nem mondanám, hogy most hátradőlve gépelek... maradt munka még holnap reggelre is. 7-től a pályán vagyunk, viszlát holnap.

2 komment

Címkék: általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr79410369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.04. 07:30:14

"én a kocsi sebességmérőjét vettem fel" az a lényeg :DD

Z0tya 2008.04.04. 21:49:31

Én meg itthon szerelem a taposólemezt....báááááááááááááááz :(
süti beállítások módosítása