driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.06.03. 09:51 Leslie_

A VIZSGA

Levizsgáztatott minket az élet rendesen.
Kezdjük sorrendben, tehát Ádám a PRO ligában, Z0tya az OB II-ben és mi a pályán.
Kurucz Ádi már korábban letette a PRO vizsgát így a mostani közös versenyű hétvégén az első osztályban indult szombaton. Nem voltak nagy elvárásaink, inkább az volt a fontos hogy a kocsi kibírja a feszítést, Ádám meg a feszültséget (tsuiso).
A pilóta a jónak számító 13-ik helyen kvalifikált, így a középmezőny egyik hátrébb végzett versenyzőjével, a tapasztalt Zichermann Zsolttal került össze. Ádám élete első tsuiso csatájának első körében nagyon jó teljesítményként 7-3-ra elverte vezető autóként, azonban üldözőnek hibázott, megforgott. Nem kisebbíteném az érdemeit, hisz tapasztalat híján egy driftelő autóval jó féktávot venni nagyon nehéz feladat, Ádi pedig nem tudta, nem érezte hogy az első futamot fölényesen nyerte, elég lett volna biztonságra autóznia. Emiatt sikeresen támadta a 335i e30-at, csak a második átkötő egyenes szakaszon elmérte a távolságot, rágyorsított Zichyre és utól is érte. Azonban féktáv jött és terhelésváltás, amit ezzel a tempóval már nem lehetett megoldani és megfogni.
Nem hiszem, hogy bánkódnunk kéne, hisz a PRO mezőny közepébe csöppentünk elsőre!
Legközelebb jobban fog menni ennél is, Kakucs technikásabb pálya, jobban kedvez a sierrának.

II osztály, vasárnap.
Vártuk ezt a napot is nagyon, hisz itt indul Z0tya az escorttal. Hiába az edzések, mégiscsak ez az első éles bevetése a kocsinak és a pilótának egyaránt, ráadásként a RabócsiRing eddig minden esetben kifogott Z0tyán. Először egy kisebb, jelentéktelen kocc a töltésnek, de védőkeret híján pont eltörte a hűtőt. Másodikra a szervó meghibásodása akadályozta a szereplést, de most készültünk, tartalék hűtő és szervó a Púposban.
Nem annyira érezte Zoli a pályát, mint kéne, ezért többször mentek Ádival a jobb 1-ben, hátha ketten jobban rátalálnak a helyes ívekre. Talán ennek, talán másnak köszönhető, de Z0tya a kiváló 2-ik (!!!) helyre kvalifikálta a DriftSpec Escortot! Elé csak a mezőnyből kiemelkedő Szekeres Feri került. Kocsija és testvére már profi, de külön versenyautó híján Feri nem is indulhat az OB I-ben. Szerinte az önbizalma sem elég hozzá, de biztosak vagyunk benne, hogy mindkét feltétel hamarosan teljesül.
Vissza a pályára, a TOP 16 első csatáját simán teljesítette az Escort, a TOP 8-ban azonban volt egy hiba, és ez épp elég lett a hibátlan ellenfélnek hogy kiejtse Z0tyát. Így a kvalis eredménynek köszönhetően élete első versenyén az 5-ik helyen zárt a fehér-kék DG Cosworth.

Gratulálunk mindkettejüknek!

Továbbá minden pályabírónak, mert fantasztikus a munka amit elvégeznek. Erre a hétvégére is jutott minden, késés, hiányok, futóműtörés, borulás, eső és vihar, kánikulás napsütés. Sokszor tett minket próbára Mőrfi, de rajtunk nem fog ki!

Képek és beszámoló hamarosan a drifter.hu-n és cosworth.hu-n

8 komment

Címkék: általános ádi driftspec escort


2008.05.28. 23:46 Leslie_

Spedition Sanyibá

Ádi kocsija "kész". Erősen idézőjelben, mert ezen az autón semmi sem végleges eleve, de most nagyon nem. Mindenesetre műszakilag és technikailag versenyre felkészítve, valamint Vasad mellé a tanyavilágba kiszállítva. Onnantól Levota Sanyiékra van bízva, akik hatalmas segítséget nyújtanak azzal, hogy leviszik a kocsit Máriapócsra tréleren. Sajnos a kocsi már csak kisebb távokon alkalmas a közúti közlekedésre. Mi pedig nem tudunk szállítani több kocsit egyenlőre.
Holnap jön Z0tya Escortja. Egy-két apróság van csak, finomítások, beállítások.

Aludni kéne már.

1 komment

Címkék: általános ádi


2008.05.28. 07:40 Leslie_

Sunyítunk, nem írunk.

Úgy bizony.
Z0tya Escortja kapott egy szép dekort és ugyan Fordos körökben meg a szemfülesek előtt már nem ismeretlen, de azért mégiscsak pócsre terveztük a debütálását. Emiatt nem lőném le a poént most egy posztban. Ugyanígy Ádi kocsija, azt meg szélesítjük, hogy beférjen a kerék a kocsi alá... ez ugyanis szabály. A béta verzió az idő szüke miatt már látható volt a Ford Majálison de még most is készül és így sem lesz végleges. Az majd üvegszálból, most csak a forma fontos. Gondolom rájöttetek, most erről sem fogok képet felrakni vagy írni. Minthogy a Majálisról sem írok beszámolót ugyanezen okokból.

Hogy akkor meg minek írtam most?

Hét azért, hogy menjetek fel a drifter.hu videós szekciójába és nézzétek meg a Driftgarázs SE bemutatkozó klipjét, valamint hamarosan a weboldal is átalakul kicsit.
www.drifter.hu/index2.php

Készüljetek Máriapócsra, lesz néhány meglepetés!

2 komment

Címkék: általános


2008.05.22. 08:50 Leslie_

E36 - Szemezünk

Baj van.
Ihlet meg nincs...

Körülbelül minden meg van a kocsi elejéhez, "CSAK" össze kéne állítani. Na innentől vagyunk gondban. Illetve én. Sok apróság kimarad mert annyira összetett a gyári eleje, hogy az egy versenyautóba nem kerülhet vissza. A gyári lökös sem, Pető Művészúr alkotott egy komplett frontot díszráccsal, hozzá pillekönnyű sárvédők és géptető. Ám ezek a dolgok csak kívülről hasonlítanak az "igaziakhoz", a rögzítésük már több munkát igényel és beállítani is nehezebb
Lámpák sem akarnak sehogy sem állni, alsó rögzítéseik sincsenek (még).
Úgyhogy most szemezünk.


Ő is néz engem és én is nézem őt.
Várunk.
Szerencsére van más tennivaló, nem ülök magam elé bámulva tétlenül. De akkor is letaglózó érzés, hogy nem tudok megfelelően haladni. Sajnos már ez előtt megbeszéltük Attissal, hogy a máriapócsi versenyt racionális okokból ki kéne hagynia. Emiatt sem vagyok különösebben jókedvű, az időjárás is csak rátesz egy lapáttal és most meg ez.
Múzsa, gyere, dolgunk van!

Elfelejtettem írni, hogy segítsetek... szeretnénk kiváltani a dögnehéz ajtót plasztikra, ám az ajtó keret nélküli és az üveg is vastag, érthető okokból. Addorjánék is keresik a megoldást csak mivel kicsit mögöttünk vannak az e36 építésben, ezért még nem lehet tőlük "lopni" :)
Hajlított "plexi", illetve ugye polikarbonát avagy lexán kéne.
Vagy valami...

11 komment

Címkék: attis


2008.05.20. 18:08 Leslie_

E36 sarkallatos kérdések.

Mitől rohadt szét így? Miért csak a bal oldala?
Persze az első döbbenetünk jogtalan, végül is egy 91-es első szériás autóról van szó. A látvány akkor sem szívmelengető, mert a festés sokkal jobbnak mutatta az autót min valójában, a homokszórás pedig sokkal rosszabbnak, mint legrosszabb álmunkban.
Mindenesetre vasból van (még) és ami vasból van azzal a Hegesztőgép és Tsai elbánnak.
Így történt ez most is, tömörített verzióban:




Az első doblemez pedig egy erősítést kapott a korábbi cikkben említett felfogás szerint, azaz kevés anyag a jó helyre a minimális súlygyarapodás jegyében.

Szólj hozzá!

Címkék: attis


2008.05.19. 19:00 Z0tya

Fel(-)támadunk!

Hétvégén Ford-majális. Tehát ott a helyünk. Tehát kell az autó.
Szóval hétvégén felgyorsítottuk a regenerációs folyamatokat. A gyors mérleg a következő:
Lökhárító és bal első sárvédő javítás. Ezt Pető Peti barátunknak köszönhetem aki visszaadta régi formáját az elemeknek.
Bal helyzetjelző (azaz index) és bal fényszóró. Csere illetve javítva Leslie közremőködésével.
Bal gólyaláb. Hát ez menthetetlen volt. Szerencsére a coil-over nem sérült, azt az előrelátó építésnek köszönhetően egyszerűen lehúztuk a szárról, és a Lindor lengéscsillapító műhelyben feltettük egy pár új gátlóra. Amik közben meg is rövidültek majd' 5 centit, mivel nem is lenne driftgarázs a garázs, ha egy hátralépés közben nem lépnénk mindjárt kettőt előre. Hiszen elkészültek az excenteres tornyok:

35 mm az offszet ez nagyjából 3 fokos utánfutásnövekedésnek felel meg leghátsó pozícióban. A gátlót a g-szemes csapágy miatt kellett rövidíteni. Ez váltja kia a gyári toronycsapágyat és szilentezést.

Továbbá a hátsó futómű környékén is rendett tettem, megérkeztek a hosszú tőcsavarok, és ha már le kellett szedni a féknyerget, betétet is cseréltem. Kapott egy 15 mm-es nyomtávszélesítőt, de olyan széles hátul, hogy a 8 coll széles Escort felnik se lógnak ki. És végül felkerült a küszöb, meg a kopoltyúk a géptetőre.

Ja és lesz majd némi dizájn is de az még meglepi...

4 komment

Címkék: driftspec escort


2008.05.18. 21:12 Leslie_

E36 Pillanatképek

Húha, össze kell szedjem magam. Bár a drift élet pörög ahogy kell és a munka is halad a megfelelő tempóban, az e36 blogot nem tudom naprakészen tartani.
Technikai részletekbe sem merülhetünk, mert nem nagyon vannak. Sok időigényes apróság a kocsin, főleg olyan erősítések, amik nem igényelnek túl sok anyagot de statikusan jók. Nem szeretnénk nehéz autót építeni még akkor sem, ha a gyári 6 hengeres miatt az orra így sem lesz könnyű. A távolabbi tervekben mindenképpen 4 hengeres turbós kap helyet a tűzfal előtt közvetlenül, így a fara nem lehet egyensúlyban addig.
Az akkumulátor viszont kapott egy kis dobozt:






Nem sokkal mögötte a versenytank, de arról majd csak akkor teszek fel képet, ha meg lesz hozzá a takarólemez és a rögzítés.

És végül egy kis trükk a várhatóan nagy füst belsőben való terjengésének megakadályozására és az utastér szellőztetésére.


Az alapanyag a sierrák fém keretű hűtőventillátora kettévágva, a másik fele értelemszerűen a másik oldalon van beépítve.

1 komment

Címkék: attis


2008.05.11. 08:55 Leslie_

Állati!

Radírt már sokszor illették azzal a jelzővel, hogy egy állat. Ez képletesen fedi is a valóságot, mert az egyik legbulisabb, legbelevalóbb srác, de a drift magyarországi születésének egyik alapja az ő személye. Bevállalóssága mellett azonban professzionális pilóta is, aki a pályán tökéletesen fegyelmezett és a legjobbat igyekszik kihozni magából és az autóból.
Erre példa a legutóbbi tököli King Of Europe Európa Bajnokság legjobb kvalifikációs köre.
Íme:
www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php

Ja, és a Radák család tiszteletbeli FORDos, Radírmamának Galaxy-ja van, Radírnak pedig most is van egy MkII Escortja, de volt Sierrájuk. Sőt, Radírnak egyszer régen volt egy Pinto-ja... ugyeugye :)

4 komment

Címkék: általános


2008.05.10. 12:16 Leslie_

Tegnap történt

Bizony, elfelejtettem.Pedig készültem rá, eszemben volt, aztán mégsem jutottam el odáig, hogy megosszam veletek.
Na nem mintha most már késő lenne, mert ugye előtte és utána is érvényes valahány napig, tegnapról mára összesen 1 napról van szó. Úgyhogy még teljesen aktuális.
Hogy mi?
Hát Ádi szülinapja!

BOLDOG 22-ik SZÜLETÉSNAPOT KURUCZ ÁDÁM!!!

2 komment

Címkék: általános ádi


2008.05.09. 08:23 Leslie_

Majdnem profi...

Volt egy pillanat, amikor úgy nézett ki, Z0tya átcsusszant a PRO vizsga kvalifikációs részén és folytathatja a páros drifttel a megmérettetést. Sajnos mindannyian tudtuk-láttuk, hogy bizony kicsit elspórolta az autót ezekben a körökben, nagyon a biztonságra ment.
Amíg én elszaladtam párt keresni neki, addig a srácok lecserélték a kerekeit, igazi csapatmunka :)
Balról jobbra:
Zöld(es) felsőben jómagam, sárga kuporgó Alex (Neon 24v) a háttérben Bucó Zsófija aki fotós, Z0tya sisakban majd a jobb oldalon kékben Papi felette pedig Bucó akinek köszönhető a driftgarage arculata, weboldala és egyéb háttérmunkák a szervizelés mellett.



Z0tya már menne, Alex még kezdő tehát lassú, Papi már nyújtózkodik mert kész. Tehát nem terhes és nem ekkora a pocakja :)
Bucó takarásban, még ráhúz a kerekekre.
Háttérben a Púpos ha valaki még nem ismerné.

A PRO liszensz végül nem lett meg, szigorúak voltak a bírák ami nem baj.

Kis magyarázat:
2007-ben az MDSZ már félig kettéválasztotta a driftben szereplő pilótákat a tudásszintjük alapján. A versenyek még egy sorozatban maradtak. Ez egy átvezetés volt a 2008-as két külön futamsorozatra.
A II.osztály továbbra is minimális követelményeket támaszt de a PRO liga már szigorúbb mind a versenyzőnek, mind az autójának. A kettő közé ékelődik a Semi Pro avagy streetlegal, ami a PRO tudásszintű pilótát és egy utcai közlekedésre még alkalmas autót takar. Ez bevett szokás máshol is, így mi is nyitva hagytuk a kaput azoknak, akik profin vezetnek, de nem kívánják az autójukat bukócsővel és egyéb versenyautós alkatrészekkel végleg kivonni a közúti forgalomból. A PRO liszensz egyszerre privilégium és kötelesség. Feljogosítja a pilótát hogy elindulhasson nemzetközi versenyeken és azokon a Szövetség támogassa is, versenyeken bekerülhet a Drift-Taxi csapatba és bemutatókra, show-kra is felkérhető ami plusz hírverés, megjelenés a szponzorának és neki. Azonban nem csak tejföl van, teljesíteni is kell. Szigorú szabályoknak kell megfelelni (bár néhol még szigorúbb) tudatos és sportszakmailag megfelelő magatartást kell mutatni, jó példát a feltörekvő új nemzedéknek. Egy új sportól van szó, olyan lesz, amilyennek MI alakítjuk... nem az MDSZ hanem az egész DRIFT Társadalom. Európa élvonala vagyunk és ezt nem szabad elfelejteni akkor sem, ha a saját pályáinkon megyünk a saját bajnokságunkban.

A képeket köszönjük Cserfalvy Zéténynek!

3 komment

Címkék: driftspec escort


2008.05.04. 18:23 Leslie_

Énekszó és tánc?

Itt van május elseje és ez már jó ideje nem igazán jelent semmit nekünk. Sokunk gyerekként még elment a szüleivel a nagy sétálóplaccra, ahol azóta már nincs kinek és hova integetni, csak egy borzalmas ufo landolt rossz helyre. A Majálisok pedig még nem vették át rendesen a közösségépítő szerepet, hogy igazán ünnepnek érezzük ezt a napot. Sőt, biztosan állíthatom, hogy az én ismeretségi körömben a munka ünnepén bizony majdnem mindenki dolgozott.

Tettük pedig ezt azért, mert az MDSZ május második napjára írta ki soron következő hivatalos drift edzését és arra bizony valamikor fel kellett készíteni az autókat. Ugorjunk hát fejest a mi kis ünnepünk történéseibe.

Hogy mindenki eleget lehessen pályán, és ne kelljen hazavinnie a hozott gumiabroncsokat, a jelentkezési limitet levittük 40 főre. Ez ugye elméleti szám, a lemorzsolódások miatt végül 26 résztvevő koptatta az aszfaltot. Sokan jelezték is a lemondásukat, csak épp nem a megfelelő helyen és időben, így másuk nem tudtak a helyükbe lépni. Persze a többiek nem bánták, nekik csak több lehetőséget jelent a kisebb létszám.

Mivel a következő verseny a RabócsiRingen lesz a hónap fordulóján, ezért ennek a pályának a nyomvonalát próbáltuk lemásolni. A hely adta lehetőségek közt a –már ott járt- pilóták szerint sikerrel. A Driftgarázs csapata természetesen elsőként érkezett, mivel a pályaépítéshez szükséges bójákat mi hozzuk. Depófőnökünk, Keresztúri Laci irányításával a pályabírók Lukács Dani, Stósz Bálint és Fekete Gábor pillanatok alatt ki is rakta a nyomvonalat. Azonban a 9 órai kezdés magasságában még csak 8-10 pilóta volt kint, ők is nagyrészt kipakoltak, készülődtek. Az élelmesebbek ekkor már elkezdtek sorba állni, így kis várakozás után 10 óra előtt megtartottuk az eligazítást és elindítottuk az első csoportot. Nyitóképként mindjárt egy újdonságra lehettünk figyelmesek, Almási Zoltán vagyis Z0tya a tavalyi Sierrát idén egy ralilegendára cserélte. Az Escort Cosworth feltűnésében további érdekesség, hogy gyárilag csak 4x4-ként létezett, de Sierra alapokra építették és emiatt születhetett meg a szabályoknak megfelelő hátsókerekes átépítés. A nagy fejlődést mutató másik Fordossal, Kurucz Ádámmal rótta a köröket sokáig, együtt gyakoroltak a PRO vizsgára. Azonban egyszer csak beütött a mennykő és a két autó olyan szerencsétlenül ért össze, hogy az Escort lesántult. A kezdeti ijedtség hamar elmúlt, a két pilóta egy kézfogással versenybalesetnek minősítette a történteket és a Sierra lökhárító, az Escort pedig sárvédő nélkül és gyári bontott gólyalábbal folytatta a napot. Új belépő a kezdők sorába Beta Balázs, aki tavaly ugyan egy piros caprival már járt köztünk, idénre viszont épített egy Sierrát annyira megtetszett neki a sport. A klasszikus kupé helyett egy fekete szedánt kell figyelni a márka rajongóinak, a motor típusa azonban már ismerős lehet Ádi kocsijából. Sokan tudni vélik, hogy a Scorpioból könnyen kitermelhető 200 lovas erőforrással szerelve több autó is megjelenik idén a driftben, de nem csak kis hazánkban.

www.trampdrift.com

Nem nevezhető szokásosnak Jász Attiláék projektje sem, egy rikító színű „kutyacsont” Escort 1969-ből egy 2.8i V6 motorral erősítve próbálkozik sportunkban, továbbra is tesztidőszakban. Reméljük, mihamarabb megtalálják a jó megoldásokat, hogy versenyeken is láthassuk a kis narancs masinát.

Megint itt voltak a győri fiúk, Mayer Peti és Finta Tomi szokásukhoz híven képviselték magukat és megint hibamentes napot produkáltak. Ez nagyon jó jel a szezonra nézve, mert tehetségben nincs hiányuk, ezt tudjuk, az eredmények azonban eddig a technika miatt elmaradtak a nevük mellől. Sok sikert kívánunk a máriapócsi versenyre!

A Drift Unió csapatát ezúttal nem Hámori Gergő képviselte, hanem főleg Markwarth Ákos még mindig életben lévő de beteg motorú piros Mantája és Halász Endre új e30-a. Az Opelen 2 pilóta osztozott, Ákos mellett Gondos Tamás terelgette a vasat gyakorlásképpen, mert az ő kocsija csak a hó végi versenyre készül el. Kell neki neki a gyakorlás csakúgy mint Endrének, aki a tavalyi fekete és dalban már megénekelt Alfa 75-öt cserélte le a gyárilag 323inek születő bajorra. A kocsiban most egy 2700 köbcentis motor muzsikál, jó futóművel és felszereléssel, a pilótának már csak a gyakorlásra kell koncentrálnia.

Juhász Attila sem idegen az edzésre járó közönségnek, ám neve helyett inkább a folyamatosan keresztben közlekedő bordó hacsiroku-ról jut eszébe az embernek. Ő is jól példázza mire képes egy ügyes versenyző kis lóerővel is.

De hogy sok pacival a motorháztető alatt könnyebb lenne az élet, azt senki sem jelentheti ki. Martinák Feri és Tóth Erik is a nehezebb utat választotta, a BMW megbízható 6 hengeres szívómotorjai stabilitását mindketten feladták a turbósítás kedvéért. Járatlan útjukon bandukolván azonban néha olyan vágtába kezdenek, hogy az ember csak pislog a látványon. A nagy ezüst cápa és a zöld e30 sivítására mindenki felkapja a fejét és beleborzong. A sok igyekezet pedig kezd hozni is a konyhára, ha a technika nincs Feri ellen, az eredmények is igazolni fogják biztosan. Csakúgy mint a testvérét Andrást, akinek jelenlétét nem csak Feri tavalyi kocsijának újra pályára kerülésével vesszük észre, hanem az MDSZ marketing munkájában is nagyon hathatós segítséget nyújt. Hajrá Bandi!

Itt volt velünk a Drift Szekér is, mint azt a hátsó rendszám helyén olvashattuk, de aki még nem jegyezte volna meg, annak elmondom: a Szekeres nevű fiúkra oda kell figyelni! A testvérek szélvészként érkeztek a sportba igazi profiként. Első kérdése sokaknak lehetett, hogy a szépen megépített autó vajon megfelelő sofőröket is hoz-e? Hamar megkaptuk a választ, a srácok félelmetesen jól vezetnek mégis olyan alázattal vannak a sport iránt, ami példamutató minden jelenlegi vagy leendő drifter számára. Reméljük a közeljövőben lesz lehetőségük még egy autóra, hogy mindketten a profik között mehessenek teljes értékű versenyzőként. 

Mészáros „eMZSé” Zsolti és Szántó Niki már korábban megmutatta mivel készül idén, az új külső komolyabb technikát is takar, ehhez párosítva a sok gyakorlást mindketten jobb eredményekben bízhatnak az idén. Lakyboy azaz Lakatos Zoli pick up e30-as bömöse még mindig meglepő sokak számára, annyira egyedi masina és technikailag is ott van a csúcson, a profi futómű egy V8-as kompresszoros motorral sokakat meglephet még az idén.

Mint ahogy tette azt a tavalyi bajnok, Kerényi Ádám is a piros e36 kupéval, amiben egy M5 motor muzsikál, majdnem a kocsi közepén. A formabontó belső miatt Ádám és utasa majdnem a hátsó ülések vonalában foglalhatnak helyet, de az így megváltoztatott egyensúlyú autó már bizonyította, hogy nem esztelen megoldás. A kezdő és befejező nagy kanyarok közötti egyenest is ő fűzte egybe először, de a teljesség igénye nélkül a nap végére Finta Tomi, Lakyboy, Martinák Feri, Niki és a Szekeres tesók is megoldották. Nagy meglepetést okozva a 200 lovas kategóriából is jöttek jelentkezők a különös dicsőségre, eMZSé a 35i-vel, Kurucz Ádi a 24v Sierrával és Z0tya is a kicsit sánta Escorttal, kihasználva a még programozás alatt lévő Ford mind a 220 lóerejét.

Bazsó „karotta” Gábor mindig lelkes jelentkező, ha edzéslehetőségünk van, most viszont kicsit komolyabbra vette a figurát. Bár hiszitek vagy sem, az életben is ugyanolyan mint a képernyőn, azért figyelmesek lettünk, hogy többet beszél. Mégpedig azért, mert az East Block csapatával most forgatták az új műsoruk egyik részét. A kis Toyota most is szépeket autózott, reméljük jó képekkel gazdagítottuk mi is a képi anyagot.

Végül de nem utolsó sorban pedig üdvözöljük a legújabb PRO pilótákat, akik sikeres gyakorlati vizsgát tettek, hogy csatlakozhassanak az első osztályhoz.

A múltkori sikertelenséget feledtető Holtság Gergő és bordó e30-a, szintén összeszedte magát Nagy Ádám és revansot vett a kék 4 ajtós e36 kormányán, valamint a meglepetésember, Kurucz Ádám és a Sierra Cosworth 24v.

A többieknek üzenjük itt a jó példa, nem kell feladni! Keményebben nyomni, jobban alászedni és támadni azt a kanyart! 

Mi sem bizonyítja jobban a nap sikerét mint a 3 teherautónyi elkoptatott gumi és a jó visszhang a résztvevőktől. Itt is tolmácsolnám a srácok dicséreteit a Mobil Gumiszerviznek! Langmár Peti és csapata fáradhatatlan munkát végez nekünk, persze ebben nagy szerepe van annak is, hogy lelkes pilóták mindig elviszik őket pár mesekörre, így meg is szerették a driftet és megkedvelték a pilótákat.

 

Most következik egy kisebb szünet, ami alatt mindenki megfelelően fel tud készülni a következő versenyhétvégére. Senki ne higgye azt, hogy a távolság miatt kihagyható futam, többszörösen bizonyított hogy a Rabócsiring fantasztikus hangulata örök élmény marad mindenkiben. Tehát spóroljatok, szervezkedjetek, készüljetek rajongók és versenyzők, találkozunk Máriapócson!

 

3 komment

Címkék: általános ádi driftspec escort


2008.05.03. 17:18 Leslie_

Tudj ánglisul, most!

Jártamban keltemben találtam ezt az oldalt: www.trampdrift.com
Hozzánk hasonló módon többnyire a driftelés olcsóbb módját keresik, de azért valljuk be nekik ez sokkal kevesebb erőfeszítésükbe kerül.
Én főleg itt akadtam meg:
www.trampdrift.com/html/modules.php

4 ajtós fekete kocsi, 24 szelepes motorral építve.
Azt hiszem érdemes lesz figyelnünk mit alakít, hátha egyszer összefutunk vele :)

3 komment

Címkék: általános sapphire cosworth


süti beállítások módosítása
Mobil