Technikai részletekbe sem merülhetünk, mert nem nagyon vannak. Sok időigényes apróság a kocsin, főleg olyan erősítések, amik nem igényelnek túl sok anyagot de statikusan jók. Nem szeretnénk nehéz autót építeni még akkor sem, ha a gyári 6 hengeres miatt az orra így sem lesz könnyű. A távolabbi tervekben mindenképpen 4 hengeres turbós kap helyet a tűzfal előtt közvetlenül, így a fara nem lehet egyensúlyban addig.
Az akkumulátor viszont kapott egy kis dobozt:
Nem sokkal mögötte a versenytank, de arról majd csak akkor teszek fel képet, ha meg lesz hozzá a takarólemez és a rögzítés.
És végül egy kis trükk a várhatóan nagy füst belsőben való terjengésének megakadályozására és az utastér szellőztetésére.
Az alapanyag a sierrák fém keretű hűtőventillátora kettévágva, a másik fele értelemszerűen a másik oldalon van beépítve.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
attis 2008.05.19. 10:00:07
profi a cucc amúgy :)