Szóval hétvégén felgyorsítottuk a regenerációs folyamatokat. A gyors mérleg a következő:
Lökhárító és bal első sárvédő javítás. Ezt Pető Peti barátunknak köszönhetem aki visszaadta régi formáját az elemeknek.
Bal helyzetjelző (azaz index) és bal fényszóró. Csere illetve javítva Leslie közremőködésével.
Bal gólyaláb. Hát ez menthetetlen volt. Szerencsére a coil-over nem sérült, azt az előrelátó építésnek köszönhetően egyszerűen lehúztuk a szárról, és a Lindor lengéscsillapító műhelyben feltettük egy pár új gátlóra. Amik közben meg is rövidültek majd' 5 centit, mivel nem is lenne driftgarázs a garázs, ha egy hátralépés közben nem lépnénk mindjárt kettőt előre. Hiszen elkészültek az excenteres tornyok:

35 mm az offszet ez nagyjából 3 fokos utánfutásnövekedésnek felel meg leghátsó pozícióban. A gátlót a g-szemes csapágy miatt kellett rövidíteni. Ez váltja kia a gyári toronycsapágyat és szilentezést.

Továbbá a hátsó futómű környékén is rendett tettem, megérkeztek a hosszú tőcsavarok, és ha már le kellett szedni a féknyerget, betétet is cseréltem. Kapott egy 15 mm-es nyomtávszélesítőt, de olyan széles hátul, hogy a 8 coll széles Escort felnik se lógnak ki. És végül felkerült a küszöb, meg a kopoltyúk a géptetőre.

Ja és lesz majd némi dizájn is de az még meglepi...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tommi 2008.05.19. 19:20:47
Amúgy: elfelejtetted felcímkézni a bejegyzést...
Z0tya 2008.05.19. 20:30:26
Majd a gyári széles kerekekkel, meg elöl a 25-ös pogival más lesz.Ígérem ha rajta lesz csinálok egy olyan képet is. Hátulra meg majd kitalálom még.
Címkét pótolom, köszi.
Schmidi · http://www.schmidi.hu 2008.05.20. 16:07:21
Tommi 2008.05.20. 22:30:34