driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.04.11. 19:45 Orsika_

drifter.hu - Overálos hírek 3.

 OVERÁLOS HÍREK - ÉNEKES ÁRPI VS. LAKY

2010.04.12 SzT
 
A driftszerető közönség már megszokhatta, hogy a tsuiso során pilótáink párban csatáznak. Riportjainkat is párosával készítettük, viszont itt nem lesz győztes, nincs továbbjutó, ellenben annál több információval gazdagodhattok kedvenceitekről a szezonkezdés előtt.

 

Tavaly év végén felbukkant a pályán egy csini mattfekete bajor, rajta óriási matrica: tesztüzem. Énekes Árpi visszatért a pályára és nem is akárhogy, rögtön egy második hellyel zárta versenyt. Az idei szezont sikeres PRO vizsgával nyitotta, rettegj felsőház!



drifter.hu: Gratulálunk a szezonnyitó edzésen megszerzett pro minősítéshez! Régen vágyott cél volt felkerülni a profik közé vagy gondoltál egyet és lesz ami lesz alapon megpróbáltad? :)

Énekes Árpi: Köszönöm. Már tavaly is a profik közé akartam tartozni, de a kocsi csak a szezon második felére állt össze - sőt, leginkább csak az utolsó versenyre - így nem volt értelme erőltetni. Bár az ott elért második hely bizakodóvá tett a téli nihil idejére.
Idén az autó már egyben van, már csak esztétikailag kellene fejleszteni, tehát irány a pro mezőny.

drifter.hu: Mit gondolsz, a pro minősítés megszerzésével nagyobb a nyomás, több az elvárás? Dobogóra törsz, vagy tanulóévnek szánod az idei szezont?

Énekes Árpi: Az idei mindenképpen egy tanulóév lesz, mert még a technikával sem sikerült összeszokni, hiszen csak párszor ültem még meg ezt a lovat...
Dobogó csak szerencsés esetben, vagy az év második felében lehetséges, sok gyakorlás után. Az idei év lényege számomra, hogy minél többet menjek éles páros csatában és tapasztalatokat gyűjtsek minden mennyiségben.

drifter.hu: Mennyire vagy "tsuiso-szűz"? Kivel csatáznál mindenképpen és ki az, akivel, ha lenne passzolási lehetőség, soha nem akarnál összekerülni?

Énekes Árpi: Csupán egy-két, edzésen véletlenül kialakult tsuiso helyzet az amiben eddig részt vettem, de ezt nem nevezném tapasztalatnak. Az idei év pont a tsuiso megszokásáról és elsajátításáról kell, hogy szóljon.
Mindenképpen olyan pilótákkal mennék első meccseken párban, akik biztos kezűek, jó tempót tudnak diktálni, és követőként figyelnek rám, ha netán hibáznék.

drifter.hu: Számodra milyen pályakialakítás lenne a legkedvezőbb Tökölön? Inkább gyors, tempós pályát vársz, vagy lassabb technikásabb lenne számodra a megfelelő?

Énekes Árpi: Mivel tsuisozni kell majd, így nem örülnék elsőre egy eszeveszett tempós pályának, inkább egy közepes, de technikás kialakítás esetén tudnék helyt állni, és talán nem kárt tenni semmiben, senkiben.
Ha mégis nagy, tempós pálya lesz kirakva, akkor én óvatos duhaj leszek, mert én a fokozatos fejlődés híve vagyok. A tudásom pedig még messze van az általam elvárttól.

drifter.hu: Tököl mindig parádés versenyeket hoz. Ha csak egy nevet mondhatsz, ki fog leginkább brillírozni ezen az április vasárnapon? Ki fog nyerni?

Énekes Árpi: A legutóbbi edzésen Szeri (Szerencsés István) gyönyörűeket autózott az új 18-as gumiméretével, így tőle komoly eredményeket várok. Szerintem ő idén is kellemes meglepetéseket fog szerezni nekünk.
Természetesen a Sixteen pro összes versenyzőjétől jó szereplést várok mindkét osztályban.

Van a mezőnyben egy másik bajor vas, amire ha ránézek, vigyorogni támad kedvem és minden papírt eldobva azonnal bepattannék a platóra szerelt ülésbe. Nem olvastad rosszul kedves kikerekedett szemű érdeklődő, egy BMW pickup driftautóról van szó, melynek a platóján ülve (is) lehet élvezni a benzingőzt. Az őrült járgány tulajával, Lakatos "Laky" Zoltánnal beszélgettünk.

drifter.hu: Hogy van a pickup? Mi mindent orvosoltatok rajta a tél folyamán?

Laky: Szerintem a már sokak számára ismert B. Tomi (TomiWorkshop, szerk.) vette szárnyai alá az autómat. Ezen kívül Csongi, a programozóm - akit még nem biztos, hogy sokan ismertek, de ami késik, az nem múlik - gondoskodik arról, hogy egy megbízható és ütőképes vasat faragjanak erre a szezonra. Részleteket nem árulnék el, az maradjon meglepi:)

drifter.hu: Maradsz hazai vizeken idén vagy tervbe van véve az indulás külföldi sorozatokban is? Ha tehetnéd, melyik ország sorozatában szerepelnél szívesen?

Laky: Természetesen szeretnék külföldi versenyeken is rajthoz állni, de támogatók hiányában addig nyújtozkodom ameddig a takaróm ér, szóval, ha viharos nyarunk lesz, akkor biztosan:) Talán Anglia sorozatában szerepelnék szívesen.

drifter.hu: Ki lehet idén a legnagyobb ellenfél? Van, akitől még Te is tartasz a pályán? :)

Laky: Már annyit erősödött a mezőny, hogy ezt nem tudnám megmondani. (mindenkitől tartok) - szólt a diplomatikus válasz, a szerk.

drifter.hu: Számodra milyen pályakialakítás lenne a legkedvezőbb Tökölön? Inkább gyors, tempós pályát vársz, vagy lassabb technikásabb lenne számodra a megfelelő?

Laky: Mindenképp a gyors pályát erőltetném.

drifter.hu: Tököl mindig parádés versenyeket hoz. Ha csak egy nevet mondhatsz, ki fog leginkább brillírozni ezen az április vasárnapon? Ki fog nyerni?

Laky: ŐŐŐ, izé, lehet, talán, húúú, nemtom:))))

Mindkét pilótának gumigyilkos szezont kívánunk!

Szólj hozzá!

Címkék: bmw általános lakyboy


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr271912787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása