Kész a tűzfal. Miután beraktuk a motort és belemezeltük a tűzfalat, kirázott a hideg. Negatív értelemben, annyira csúnya volt az eredeti kivágott rész újrahegesztve. Persze nem is rólunk lenne szó, ha nem vágtunk volna szét egy Sierrát nem sokkal később, így már meg is volt a színben ugyan nem, de egyébként passzoló darab.
Egyszerűnek hangzik és látszik, de közel sem az. A gyári lemezek ezzel az 5 centis eltolással bizony elég messze kerültek egymástól és van mit pótolni hogy ki is nézzen valahogy.
Fontos volt, hogy mind kívül, mind belül vissza tudjuk szerelni a gyári fűtésrendszer elemeit. Bár a szélvédő fűtőszálas, mégis jobb ha a levegőt is meg tudjuk mozgatni, pláne a hűtővizet.
Bár ennyit nem kellett volna módosítani a motor miatt, sem a váltóharang miatt, azonban mind a motortér szellőztetése, mind a szerelhetőség szempontjából jobb így. Mindössze a gázpedálon kell valamennyit módosítani és a műszerfal alatt marad kevesebb hely a fűtésbox miatt.
Majdnem írtam, hogy itt tartunk most... de nem :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.