Aszalós Viktor az első percektől benne van a hazai drift életben, mégse sokat tudunk róla. Első mozdulata egy hófehér Cosworth Sierra és 1 pont a kecskeméti versenyen volt. Ő nem volt olyan kitartó, hogy megvárja amíg driftre alkalmassá reszeljük a fordokat, pár elektromos hiba és a sikertelensége miatt inkább eladta az amúgy időközben versenyképessé váló típust.
Következő lépése a híres Volvo 740, ami utcai autóként indult, majd darabjaira szedtük és elkezdtük építeni. A terv állandó változása azonban szépen lassan megölte a lelkesedést és a kocsi szétvágva végezte a vastelepen.
Ekkor döntés született és Viki Angliáig autózott egy Skyline-ért. A kocsi szinte rajtkész volt, de semmi esetre sem felhasználóbarát. 400 lovat megülni tapasztalat nélkül nem lehet és mint kiderült, Viktor nem is érzi a turbós kocsi kezelését. Ám ahogy szakértő kezekbe került, összeomlott a végletekig feszített gyári motor. Viki úgy döntött, eredeti alkatrészekkel felesleges újjáépíteni, a tuning azonban akadozott. Azóta a Sárkány jó kezekben újjáépült, de Viki vére nem nyugodott.
A "MILEGYEN" kérdésre pedig a következő válasz született:
A masina ismerős lehet sokaknak a raliból. A bódé egy eredeti amerikai XR4Ti, szinte hiba nélkül, szép külsővel. A belseje is nagyon korrekt, munkánk mindössze annyi, hogy Vikire állítsuk a kézifékkart és légtelenítsük az új elektromos szervójú fékrendszert.
Persze kapott kormányszöget és a motor is dadog. Csinálunk rá egy árérzékeny leömlőt, mert amit leszedtünk róla, annál még a gyári is nagyobb volt. Ám mivel ez az RS2000 motor escortból származik, abban keresztben volt beszerelve. Alapjaiban azonban megegyezik a sierra-scorpio dohc sorozattal, így némi alkatrészcserével és módosítással hosszában is beépíthető, ahogy ezt megtette korábbi lelkes és igényes gazdája.
Természetesen sok munka lesz még vele, hisz sierra futóműve van, magas, erősebb is lehet még és miegymás, de most elsősorban arra koncentrálunk, hogy Viki mihamarabb pályára mehessen vele és mindent az örömszerzés irányába tereljünk.
Folytatása következik.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Z0tya 2011.07.16. 21:30:21
Caslav 2011.07.16. 23:50:13
Caslav 2011.07.17. 02:30:55
Caslav 2011.07.17. 02:36:09
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.07.17. 12:08:36