Tudit rég láttam már pályán és nagyon örültem, amikor megjelent Gymkhana edzésen, levizsgázott és Gymkhanauta lett! :) Őt is megkérdeztem, miért is tetszik neki ez a sportág és mit tervez idénre:
Orsika: Miért tetszik a Gymkhana?
Tudi: Mert ebben a sportban sokkal több múlik a pilótán mint a technikán.Valójában a technikában egy minimum szint létrehozása valóban szükséges, de e fölött hogy mennyivel vagy az már szinte mindegy mert nem ettől leszel gyorsabb.
Orsika: Melyik a kedvenc feladatod, gyakorlatod?
Tudi: Driftelt ívek!
Orsika: Mit kell tudni a kocsidról? "Elég" a Gymkhana-hoz?
Tudi: Pro kategória szabályainak megfelelően épített Drift autó. Kicsit nagy, kicsit nehéz, de csak egy ilyen van a mezőnyben ezért ritkaság viszont ezzel jól szerepelni számomra az igazi kihívás! Gymhkanához tökéletes, csak kérek olyan centrifugákat ahol a hordó és a gumifal közé befér az autó, ha befér ott már elfordulok.
Orsika: Hogy tetszik a pálya? Mi a véleményed róla?
Tudi: A pálya tetszik, csak az a kérésem, hogy ne IQ teszt legyen, a centrifuga utáni kapu legyen egyértelmű, a függő labda utáni slalom kezdése legyen egyértelmű akár két pólyával, vagy magas bójával jelölve. Ez azért fontos mert mindenki mélyen ül a versenyautóba, nehéz pipiskedve a földet pásztázni és ha odébb megy az ember az ideális ívtől akkor a bóják térbeni képe csalóka. Nyugodtan mondhatom, hogy mindenkinek a legfájóbb ha pályát téveszt, és ha ez vissza térő probléma akkor nagyon elveszi a sporttól a kedvét!!!!!! Nem szégyen a segítség, nézd meg a sí lesiklást, vagy óriás műlesiklást, ott a kapukon túl még kék vonallal be van jelölve a kapuvételek átlagos nyomvonala, és ezt nem szégyellik a világbajnokságon. (ott sem az a kérdés hogy észreveszi-e 120-as tempóban az élével álló zászlót!) (Köszönöm Tudi a véleményt, Én tényleg örülök neki, hisz ettől lesz jobb az egész és számít a versenyzők véleménye, hisz Értük van Minden!)
![http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/gymkhana110423/CarsAndGirls_gymkhana110423_86.jpg](http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/gymkhana110423/CarsAndGirls_gymkhana110423_86.jpg)
Orsika:Mi az elvárásod magadtól az első versenyre?
Tudi: Szeretnék egy könnyed hibátlan autózást produkálni. Az eredmény másodlagos, ha jól ment akkor már meg vagyok elégedve. Pontosan tudom mint más sportban szép eredményeket elérő pilóta, hogy a győzelemhez jó ha van egy kis tehetség, egy kis technika, de leginkább sok-sok- és még több munka az-az gyakorlás. E nélkül nincs győzelem! Nekem remélem az első kettő megvan de a sok-sok munkát nem tudom beletenni a témába mert kevés a szabadidőm amit erre tudok fordítani. Ezért érthető hogy csak saját magam ellen küzdök, na meg ha a közönségnek tudok szép pillanatokat adni az nagyon jó.
Orsika: Idén mi a célod a Gymkhana bajnokságban?
Tudi: A célom a srácokkal egy jót autózni! Magamhoz képest fejlődni, és ha sikerül kidolgozni egy két szép lenyűgöző mozdulatsort amit igazán élvez a közönség akkor az idén mindet elértem amit szeretnék. Profi szintet nem tűzöm ki célként, mert mint az előbbiekben írtam, nem tudom belefektetni a megfelelő munka mennyiséget és e nélkül csak szerencsejáték az egész. A szerencsével megszerzett győzelem, nálam értéktelen, mert az érte kapott elismerés nem valós értéket takar. Az eddig megszerzett győzelmi kupáim közül azok a leg kedvesebbek ahol kemény küzdelembe, kemény és jó ellenfelekkel szemben sikerült győzni.
Én azt gondolom, hogy a cél az hogy a versenyzők egy jót autózzanak, legyenek szoros küzdelmek, legyenek tiszta és betartható szabályok, pörögjenek az események, ekkor a nézők is elégedettek és nő a látogatottság ami mindennek az alapja.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.