A tavalyi FD bajnok kocsija megint átépült kicsit, ez leginkább a motortérben érezhető. A 2010es szezon kompresszoros erőműve helyett idén megint atmoszferikus V8 uralja a hajtásláncot. Hogy szól? Hát így:
A tavalyi FD bajnok kocsija megint átépült kicsit, ez leginkább a motortérben érezhető. A 2010es szezon kompresszoros erőműve helyett idén megint atmoszferikus V8 uralja a hajtásláncot. Hogy szól? Hát így:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.