A vasak kisebb fejlesztésen estek át. Konkrétan:
A Sierra Zetec turbo kapott két sport vezérműtengelyt + fokolótárcsát, 720-as injektor helyett 1200-ast, állítható hátsó futómű, amivel mostmár lehetőség nyílt az összetartás és a kerékdőlés pontos beállítására /belső furatok függőleges bővítése, az eredetihez képest fölfelé, a szélső befogatási pont pedig vízszintes irányban az eredeti furattól hátra/ ehhez párosult egy hosszabb diffi.
A Focus-hoz sikerült szerezni egytömegű lendkereket, ehhez tartozó Audi Rs2 SACHS RACE szerkezetet, első futómű beállításai lettek változtatva, illetve a Focus-nak is át lett alakítva a hátsó futóműve. Most már van egy Torsen diffi, ami a márciusi edzésen lesz tesztelve. Röviden ennyi :-)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.