Vaughn Gittin már tavasszal rebesgetett egy álomprojektet, ami immáron testet is öltött és lassan teljességében meg is valósul. Az utóbbi hónapot San Diego-ban, Mark Delong műhelyében töltötte, ahol a test nyer végleges alakot. Őrületes! Már az elején eldöntötték, ez egy igazi autó legyen, ami azt jelenti, hogy a karosszéria bizony fémből épül. Ez persze lassította a folyamatot, de nem tántorította el őket.
Ahogy látszik is, a metál erőt sugároz, az autó szinte él. Mark munkája megkérdőjelezhetetlenül profi, ahogy finom részleteket faragott a durva formákból. A panelek illesztése már nem is kasztnimunka, hanem egyenesen masszázs a testnek.
Hihetetlen látni azt az átváltozást, ahogy egy eredeti bódé átalakul teljesen azzá a formává, amit az első rajzok után RTR-X-nek neveztek el.
A következő művészi darab a kézzel készülő légbeömlő.
Mark első próbája és bizony tökéletes!
A Kinsler Custom egyedi pillangószelep-sora is igazán mutatós, főleg Mark tálalásában a géptetőn keresztül.
És mi van alatta? Az első új Ford 5.0 V8 hengerenkénti pillangószelepes verziója, ami már csak a Motec motorvezérlőjét ét a programozást várja... elképzelni is nehéz, mi lesz itt!
Egy kicsit félretették a "vasat mindenhova" elvet a fiúk, és a plusz szélesítést a sárvédőkre már "tradícionális" műanyag ívekkel (t)oldották meg. Ugyanígy a lámpák kereteit is, mivel ezek az alkatrészek bizony jó eséllyel megfáradhatnak használat közben :)
Tökéletes illeszkedés a kerékíven... ami azért nagy szó, mert amikor a műanyag érkezett, még se a kasztni, se a kerék nem volt sehol.
Természetesen folytatása következik.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
switch 2010.09.25. 22:46:06