driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.06.14. 14:41 Leslie_

drifter.hu - Hivatalos közlemény

Tisztelt Versenyzők, Küldöttek, Tisztségviselők, Szervezők!

Az MDSZ Elnöksége elnézéseteket kéri a hétvégi éjszakai futamon bekövetkezett technikai probléma és az ennek következtében idő előtt befejezett rendezvény miatt is. Az MDSZ elnökségi testülete teljes felelősséget vállal a történtekért és ígéretet tesz arra, hogy mind a nézőket, mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért egy közeljövőben megrendezett futammal. Ez a versenyzőknek ingyen nevezési lehetőséget, a szombaton jelen lévő közönségnek a hétvégi karszalag felmutatásával ingyen belépést, minden további látogatónak pedig kedvezményes jegyárat jelent.

Az MDSZ Elnökségének tagjai személyenként kérik a további bizalom megerősítését, erre a holnapi napon kiírásra kerül az azonnali küldöttgyűlés időpontja és helyszíne.

Tisztelettel,

MDSZ Elnökség

15 komment

Címkék: általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr182080918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

and_raw 2010.06.14. 14:56:15

Frissitettek a kozlemenyt. Erdemes elolvasni. Illetve a belso uzenetet is. Ez igy egyre jobb...

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2010.06.14. 15:43:22

én nem frissítem, mert az nem korrekt. ha majdnem 2 nap alatt csak ennyire futotta, és ennyit sem egyetértésben, akkor nagyobb a baj mint vasárnap hajnalban.

idővel kommentálom én is.

Halálos_fogkefe 2010.06.14. 15:50:34

igazából aki nem volt ott, az is megtudhat valamit hogy ez most miért?

danyi-foto 2010.06.14. 15:57:51

még jó, hogy kiszedték ezt a karszalag-felmutatós dolgot, nekem fotósként mindegy, de minden barátom aki kijött velem, kidobta már a szalagot...

and_raw 2010.06.14. 17:10:18

Nekem meg megvan a karszalag. De nem is ez a lenyeg. Ma kb. 3szor valtoztattak meg a 'hivatalos kozlemenyt'. Magukat teszik nevetsegesse, illetve az a baj, hogy nem csak magukat... Legkozelebb ketszer meggondolom, hogy elmegyek-e...

Rocko- 2010.06.14. 20:52:01

@gio: ez az én kérdésem is.

Rocko- 2010.06.14. 20:55:06

@gio: @Rocko-: valami olyasmit veszek ki a fórumukból: www.drifter.hu/index2.php?t=249&mod=forum&m=9 hogy lett volna éjszaki futam, de nem jött össze.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2010.06.15. 07:14:58

És hol lehet megtalálni az a közleményt amit frissítenek? Lehet, hogy vak vagyok, de a drifter.hu-n nem találtam. :(

and_raw 2010.06.15. 09:47:04

Mar a kielegitonek kozel sem mondhato 'hivatalos kozlemenyt' is teljesen leszedtek, tegnap este meg volt fent valami..

10000rpm 2010.06.15. 16:45:19

Mivel a látottak szerint a szövetség teljesen elhallgatott, mikor várható, hogy megszólalnak a csapatok és a versenyzők?

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.06.15. 17:23:18

@gio: én sem voltam kinn, de ahogy hallottam nagy csúszások voltak az elégtelen világítás miatt, aztán egy baleset után félbe is szakadt a verseny

forrás: hvtm.hu/index.php3?ID=7001&topicType=4&topicID=13&cp=x&rc=163723#com163723

2010.06.15. 23:53:09

Végleges közlemény

Tisztelt Rajongók, Versenyzők!

Az MDSZ Elnöksége elnézéseteket kéri a hétvégi éjszakai futamon bekövetkezett technikai probléma és az ennek következtében idő előtt befejezett rendezvény miatt is. Az MDSZ elnökségi testülete teljes felelősséget vállal a történtekért és ígéretet tesz arra, hogy mind a nézőket, mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért egy közeljövőben, tervezetten július 10-én megrendezett futammal. Ez a versenyzőknek ingyen nevezési lehetőséget, a szombaton jelen lévő közönségnek a hétvégi karszalag felmutatásával ingyen belépést, minden további látogatónak pedig kedvezményes, 1000 forintos jegyárat jelent.

Köszönjük a türelmet.

DRIFT lesz, világos lesz!

Tisztelettel,

MDSZ Elnökség
süti beállítások módosítása