driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.05.27. 07:35 Leslie_

Baz+ Jatis...

 ...te is admin vagy, nekem kell megjelentetnem? :)

Jatis: Mindig elfelejtettem. :)

2010 OB1 Tököl.

Mivel már túl vagyunk az idei második versenyen is, ideje lenne írni az évadnyitó futamról. 
Szokásunkhoz híven Frezóval péntek délután még dolgoztunk az Escorton. Mivel meguntam a műanyag sárvédőszélesítéseket, ezért raktunk rá fémet. :)
Na persze így befér nagyobb kerék is. De gyorsan le is kellett fényezni a hátsó sárvédőket.
Szombat reggel korán kimentünk a Tökölre, ahol először csak nézegettem a pályát, mert amikor megláttam a pályarajzot akkor kicsit megijedtem, hogy sok lesz ez. De mivel nem volt mit tenni kénytelen voltam felmenni a pályára. Na azért előtte vártam egy kicsit, hogy a reggeli pára eltűnjön, mert azt nem szereti az orrnehéz Escort.
Az első körökben kicsit lassan próbálkoztam, de utána pont az az első kanyar tetszett a legjobban amitől féltem. Igaz, hogy a hátsó lengéscsillapítók csak úgy voltak a helyükön, mert nagyon pattogott az autó hátulja, de tetszett. Egész nap edzettem, de a második kanyar csak nem akart rendesen összejönni. :(
Nagyon nem történt semmi, hacsak az nem számít, hogy kijött bátyám is, beült mellém és kicsit megijedt amikor jött szembe a gumifal.

Jött a vasárnap.
Reggel egy kicsike edzőkör, utána versenyzői eligazítás, ahol a pontozók elmondták, hogy mit próbáljak meg, de látják, hogy nagyon pattog az autóm és tudják, hogy így nehéz lesz.
Jött a kvalifikáció. Sajnos nem úgy sikerült ahogy szerettem volna, mert az egyik körömben megforogtam a másodikban pedig nagyon belassultam, kb megálltam az utolsó kanyar kivezetőjénél. De 8.-nak kvalifikáltam ami nagyon jó eredmény volt számomra.
A KO csatáknál Túri Attila és a Nissan 350Z lett az ellenfelem. Sikerült mindkettőnknek elrontania az első kört ezért visszahívás lett. Utána nekem volt egy kis kiegyenesítésem, neki viszont két 360-a ami miatt Én jutottam tovább.
Következő párom Zentai Attila aki megnyerte az összevont kvalit.Az "odaérünkvagymeghalunk" elvet követtem aminek az eredménye egy szép füstölős nyolcas lett. Nagy volt a tempó lesodródtam ezért meg kellett állnom a gumifal miatt. Inkább, minthogy nekimenjek.
Itt be is fejeztem a versenyt, de sikerült ugye bejutnom a nyolc közé, aminek nagyon örültem.
Persze nem telt el ez a verseny se technikai problémák nélkül. Amikor megálltam akkor az autó lefulladt és kiverte az elektronika főbiztosítékát. Na ez legtöbbször a célban történt ahol egy pályabíró volt, de sikerült mindig betolnia, mert az önindítóm itt még mindíg nem volt jó.
 Összességében jólt telt a hétvége, sikerült pontot szereznem, valamint végig mertem menni a pályán. :) Elsőre tényleg ijesztőnek tűnt.

Köszönöm a segítőimnek és Süninek. 

 

6 komment

Címkék: verseny escort sierra pfb drift általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr532034534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.05.27. 08:40:00

Grat! Megvertél egy 350Z-t bakker!!! ;)

Ne nekem köszönd, hanem az Extreme Auto KFT-nek! :D :D

Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2010.05.27. 09:40:20

Köszi Süni. :))))
Bocsi EAKFT :)

ommm 2010.05.27. 21:04:17

iJesztő!
:D
gazemberek

RWD 2010.05.31. 23:19:44

@Jatis: Az, amit 'ly'-val írtál;)

Grat hozzá, én csak az edzésen voltam, de imádom az MK1-et:)
Alig várom hogy hasonló módon mutasson majd a pályán a KE30-cam.

Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2010.06.01. 12:03:21

@RWD: Jujj tényleg. Csak ott írtam el, kicsit talán már fáradt voltam. :)

Gyorsan csinálni kell a kocsit és júni 12 Tököl.
süti beállítások módosítása