driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.05.12. 08:56 Leslie_

CAG - Diktafonvégen Máriapócs legjobbjai

A máriapócsi verseny ismét ugyanazt hozta, amit megszokhattunk tőle és amit imádunk benne: izgalmas versenyt, veszélyes helyzeteket, rengeteg izgalmat és gumifüstöt. A futamokat követően a legjobbakat faggattam a hétvégéről...
A máriapócsi verseny győztese Szöllősi Tibor "Tibisz" lett, aki sok-sok csata és visszahívás után győzedelmeskedni tudott.

 CAG: Ki volt ma a legkeményebb dió?

Szöllősi Tibor "Tibisz": Szerencsés Pisti. :)

CAG: Nagyon lefárasztott ez a sok-sok visszahívás?

Szöllősi Tibor "Tibisz": Nem, most nem. Igazából éreztem, hogy én vagyok a jobb, csak amikor ő ment elől, akkor próbáltam minél jobban lemaradni, de valahogy mindig utolértem az első nagykanyarban és elfogyott a hely. Így mindig matekoznom kellett valamit, hogy még keresztben maradjon az autó és ne butuljak ki.

CAG: Mit szóltál ahhoz, hogy beforgott?

Szöllősi Tibor "Tibisz": Pont koncentráltam akkor nagyon, és csak később néztem a tükörben. Akkor már megnyugodtam, de szerintem egyébként is nekem állt a zászló. 



A hétvége igazán szerencsés embere Szerencsés István volt, aki most második helyezést ért el a profik között.

CAG: Meséld el először nekünk, hogy mi történt a tegnapi edzésen!

Szerencsés Pisti: Szombaton fordított pályán edzettünk, és az első felfutásnál a harmadik körben túl nagy tempót vállaltam és összetörtem az autót. Először az autó hátulját ütöttem le, majd belecsapódtam szemből a falba. Elment a futómű, elhajlott a lengőkar, betört a kormányösszekötőnél, elment a torony...

CAG: Ki segített és mennyi idő alatt sikerült megjavítani az autót?

Szerencsés Pisti: Tegnap jó háromnegyed napot szereltünk. Sokat köszönhetek Károlyi Istvánnak, az egyszemélyes szerelőcsapatomnak, de sokat segített a Grózinger család és az itteni baráti kör is. Köszönök mindent ezúton is nekik.

CAG: Lélekben sikerült teljesen talpra állnod vasárnapra?

Szerencsés Pisti: Este kicseréltük még a diffit, de nem volt jó, így ma reggel beraktunk egy másikat. Nem tökéletes az autó, ami talán érezhető is volt a Tibisz elleni csatánál.

CAG: A vége csak a beforgáson úszott el. Mi történt?

Szerencsés Pisti: Lecsúszott Tibisz az ívről a fűre, azt hittem, hogy be is forog. Annyira közel kerültem hozzá, hogy amikor visszajött be voltam lassulva teljesen és nem tudtam tempót menni; beforogtam.

CAG: Bosszant nagyon?

Szerencsés Pisti: Ilyen két nap után ajándék ez a második hely is. Sokat szereltünk, azt hittem, hogy nem is tudjuk folytatni. Elégedett vagyok!


 

Harmadik helyen a friss profi ligás Grózinger Zsolti lett, aki "boldogan" fogadott engem és a diktafont... 

Grózinger Zsolti: Hosszú lesz? :P

CAG: Nem. :))  Mesélj nekem arról, hogy mit szóltál Adam Frankhez és az előzéshez! :)

Grózinger Zsolti: Meglepődtem azon, hogy néha egyenesen ment. Állítólag szóltak is Barnáék, hogy ez nem rallycross. Csodálkoztam azon is, amikor megelőzött, de úgy voltam vele, hogy ha összetöröm is az autót, akkor is visszaelőzöm.

CAG: Ki volt ma a legerősebb ellenfeled?

Grózinger Zsolti: Szerencsés Pisti. Ő volt a jobb. Én új gumit raktam fel, ami sajnos nagyon csúszott még.

CAG: Elégedett vagy ezzel a harmadik hellyel?

Grózinger Zsolti: Teljesen, így friss promezőnyösként. 



Street kategóriában a profikat is megszégyenítő formában autózó Szombati Zsolt végzett.

CAG: Számítottál az első helyre?

Szombati Zsolt: Nem.

CAG: Egyáltalán nem?

Szombati Zsolt: Egyáltalán nem.

CAG: Ki volt még erős a mezőnyben?

Szombati Zsolt: Zentai Attila. A többieket annyira még nem ismerem.

CAG: Minek köszönhető ez az első hely?

Szombati Zsolt: Nem tudom.

CAG: Nyugodt voltál?

Szombati Zsolt: Teljes mértékben.

CAG: És örülsz?

Szombati Zsolt: Hát végülis igen. Most ittam életemben a legtöbbet. Annyit ittam, amennyi rámjött. Lehet, hogy be is rúgok tőle.


 

Street kategóriában második helyen az egész hétvégén fantasztikus formában versenyző Szili Krisztián végzett.

CAG: Hogy érzed, hogy sikerült a máriapócsi verseny? Az eredményt már tudjuk. :)

Szili Krisztián: Tegnap, amikor elindultunk, akkor úgy gondoltam, hogy fantasztikus eredmény lesz, ha legjobb négyben végzek. Így, hogy végül a második lettem nagyon elégedett vagyok. Úgy gondolom, hogy nagyon szoros küzdelem volt, nagyon jók voltak az ellenfelek.

CAG: Nagyon szoros volt a vége. Szerinted min múlott most az első hely?

Szili Krisztián: Zsolt nagyon jó és egyenletes teljesítményt nyújtott. Úgy vélem jogos volt a bírák döntése.

CAG: Máriapócs nehéz pálya szerinted?

Szili Krisztián: Szerintem nehéz és veszélyes is a falak miatt, viszont óriási élmény egy épített pályán versenyezni.

CAG: Mi a cél Tökölön?

Szili Krisztián: Az első hely. :)


 

Ami ma Sanyinak nem sikerült a Focus ST-vel, az sikerült Zentai Attilának: felállhatott a dobogó harmadik fokára.

CAG: Istiék sokat emlegették Veled kapcsolatban, hogy hazai pálya előnye. Szerinted mennyire számít, hogy sokat tudtok itt gyakorolni?

Zentai Attila: Sokat számít a sok edzés, de nem mindig előny hazai pályán menni. Mondjuk sikerült Tökölön is megmutatnom már... ;)

CAG: Ez most min múlott szerinted?

Zentai Attila: Csakis a bírókon szerintem.

CAG: Nem értettél egyet velük?

Zentai Attila: A négyes visszahívással nem.

CAG: Mikor láthatunk téged is a profik között?

Zentai Attila: Gondolkozunk rajta. Lehet, hogy jövőre, de lehet, hogy később.

CAG: Neked is lesz egy Focus ST-d?

Zentai Attila: Nem, én maradok a Sierránál. Ezt felfejlesztettük és győzelemre visszük.

Köszönjük fiúk ezt a fantasztikus élményt nektek!!

írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2010)

Kapcsolódó galériák

Drift OB 2010 2.futam

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny bmw sierra zentai drift általános grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr421994339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása