driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.04.07. 22:58 Leslie_

Skyline - szétkapva

 A hazai tuningműhely által készített kuplung legutóbb végleg feladta a harcot a 420 lóerővel szemben. Pedig micsoda litániát hallgattam az uraktól, néha már pocskondiázva általam tisztelt embereket, akik munkájukkal és hozzáértésükkel elnyerték a bizalmamat. 

Nagyot csalódtam, ahogy Vikidee is.

A  www.gtsmotorsport.hu segítségével már érkezik egy új darab, holnap talán már a kezemben is lesz. Ezért ma este Sanyikával szét is szedtük az autót. Gyorsan ment, alig egy óra volt, magam is meglepődtem. Amikor a légkulccsal nekimentem a kuplungszerkezetnek, már gyanús volt a nagy por, a legrosszabbra számítottam. Be is jött, a szinterpapucsok sehol, a szegecsek összeolvadva, a szerkezet nyomólapja milliméteres bordákkal tarkítva. A lendkerék szintén sérült, de messze nem annyira.

Reggel ezért első dolgom lesz korábban indulva bemenni Szabyk barátomhoz és kérni tőle egy SOS köszörülést. Már bánom, hogy korábban nem rá hallgattam és nem győztem meg Viktort is.

Közben Orsit is megleptem egy stabilizátorral az S13-hoz (köszi SX Karesz), mert a karambol után azt elfelejtették pótolni. Remélem hamarosan lesz miről beszámolni a Vörös Ördöggel kapcsolatban is.

A hétvégén újabb Skyline érkezik egy kis munkára, de mindent a maga idejében.

Szólj hozzá!

Címkék: nissan általános vikidee l evo szabyk orsika


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr791903035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása