driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.11.01. 19:24 Orsika_

Elkezdtük!

 Elkezdtük szétszedni kicsi S13-am és olyan gyorsak vagyunk és ügyesek (főleg Dani), hogy szinte már össze is raktuk. Szombaton kijött hozzánk, beálltunk a kocsival a műhelybe és elkezdtük a kárfelmérést. 

Nos: nincs nagy baj és ez nagyon jó! Nem kapott erős ütést az eleje, nem rossz benne semmi nagy és drága dolog (kopp-kopp-kopp) és még a lefújószelep is működik, ha jól van bekötve! :D Dani szétszedte a motort, kitakarította, megmérte meg minden, és elkezdte összerakni. Ma újra beindítottuk, szebb és jobb hangja van mint elképzeltem. És még jobb lesz ha be lesz állítva meg hasonló apróságok. Szombaton kilátogatott hozzánk Gondos Tomi is és itt is szeretném megköszönni neki a tetőablakot amit kaptam! Nagyon szépen köszönöm! :) Ami benne van az ütött, kopott elfáradt és Tomi felajánlotta és ki is hozta házhoz ami nála elfekvőben van/volt. Dani pedig egy első keresztmerevítőt, ad Nekem amit Ő is Tomitől kapott korábban. Neki is köszönöm, ezt is! :) Vajland Tomi is kinézett hozzánk szombaton, de a szerelést lekéste, az esti bulin kárpótolhatott minket társaságával. :) Ma viszont időben érkezett így tanuja és aktív segítője lehetett a történelmi eseményeknek. Szóval igazán pozitív hétvégét zártunk és megnyugodott pici lelkem, hogy nem nagy butaságba ugrottam bele és nem csináltam rossz vételt! Jaj: majd elfelejtettem: a plusz meglepi az volt, hogy kiderült S14 sperr van a kicsikém alatt! Dani utál is érte! :DDD

Szükségem van még egy két dologra, de szerencsére nem nagy és nem annyira nehezen beszerezhető dolgokra. pl. első kanyar stabilizátorra, sárvédőre, csövekre.... de megoldjuk és hamarosan használatba vehetem életem első választott autóját.

 

Íme pár kép így zárszónak! :D

1 komment

Címkék: nissan általános orsika


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr101491487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.11.01. 23:26:42

Jó lesz az, ha nem lesz rossz! :D Pofás az első lökös!
süti beállítások módosítása