Élőben még nem nagyon láttam ilyet, de tetszik. Fotók és méretezések alapján dolgoztam, így műszakilag rendben vagyunk, csak épp a látvány újszerű. A futómű adta magát, a merevítések is, a csatlakozási pontok is kézenfekvőek voltak. A G szemek még így is adnak elég mozgásteret mind a futóműnek, mind a hátsó traktusnak.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
eprompixel 2009.10.18. 09:17:33
adyz (törölt) 2009.10.18. 09:57:16
"Oti" - Gábor · http://www.melygararazs-street.hu 2009.10.18. 15:11:59
mikor az autó megindul előre, mint a barom, akkor a tehetetlenség következtében a súly hátra torlódik. Azért kell a kitámasztás, hogy a lendületet ne törje meg a terhelés változása- mint a libikóka, úgy viselkedik az autó-. Ugymond stabilizálja a kitámasztó, és így az első kerék tudja vinni tovább a gépet. A minnél jobb tapadás érdekében kell. De ez a rajtolásnál érdekes első kerekes gépeknél ....