Az OB zárófutama a dobogósok szemével
Drift - (2009.09.28)
Természetesen ez a hétvége sem múlhatott el interjúk nélkül. Agyaltam azon, hogy most békén hagyom a fiúkat, de miután többen is megfürdettek pezsgőben, már nem volt kérdéses a dolog. A diktafon a fegyverem. :)
Ebből kaptam én is :) Legelőször a profi liga legjobbjaival kezdtem. Ezen a hétvégén a dobogó legfelső fokára Mészáros Zsolti "Zsozsi" állhatott fel, aki fel és alá járkált a depóban fülén két telefonnal és beleordította a nagyvilágba, hogy nyert. :) CAG: Nem volt fura, hogy épp Szekivel kellett megküzdened? Mészáros Zsolti: Ez igazi örömautózás volt. Két nagyon jó barát, két nagyon jó autó... Megbeszéltük, hogy mindegy ki nyer, mindennek örülünk. CAG: Neked azért nem volt annyira mindegy... Mészáros Zsolti: Ez igaz, de mégis azt mondtam, hogy ha felállok a dobogó első vagy második helyére, az már nekem jó. CAG: Az autóval nem volt semmi baj? Mészáros Zsolti: Az elején volt egy kis malőr, a reggeli edzés során volt egy kis koccanás, de jött Szekeres Feri és segített. Külön köszönöm még a munkát segítőmnek, Próbáld Balázsnak, mert nélküle ez nem jöhetett volna létre. Második ezen a hétvégén Zsozsi egyik legjobb barátja, Szekeres Peti lett, aki keményen megszorongatta cimboráját a döntőben. CAG: Milyen volt a döntőben Zsozsi ellen menni? Szekeres Peti: Nagyon jó volt vele menni. Szerintem ugyanazon a szinten vagyunk, az autónk is ugyanolyan, a gumi is teljesen egyforma, ő is ügyes, én is az lehetek még... :) CAG: Min múlott az első helyed? Szekeres Peti: Hibáztam egy picit. Nagyon ráautóztam, majd nyomtam egy "ballábféket", a harmadik kanyarban leestem az ívről és utána már nem bírtam behozni. CAG: Tudtad őt igazi ellenfélként kezelni? Szekeres Peti: Megbeszéltük az elején, hogy ugyanakkora eséllyel indulunk, hiszen az autónk és a képességeink is hasonlóak. Ő így negyedik lett a bajnokságban, én pedig hetedik. Harmadik helyen Szöllősi Tibor "Tibisz" végzett, aki igazi magaslati levegőre vágyott, de azért az alsó foktól sem keseredett el... CAG: Számítottál erre az eredményre? Szöllősi Tibor "Tibisz": Nem, nem erre számítottam, első akartam lenni. CAG: Min múlott? Szöllősi Tibor "Tibisz": Azt hittem, hogy Mészáros Zsolti gyorsabb, és nagyon ráestem. Ekkor ő lendületből hamarabb eltávolodott, nekem nagyon lecsökkent a sebességem és nyomatékból ilyenkor lassabban tudok kigyorsítani. CAG: Ezen a pályán is számít annyira az autók közötti erőkülönbség? Szöllősi Tibor "Tibisz": Szerintem minden pályán számít. CAG: Több versenyző is azt mondta, hogy ha az elején nem tapad rá az előtte haladóra, akkor utána már nem hozza be... Szöllősi Tibor "Tibisz": Ez így van. De ha nagyon ráesel, az se jó, mint ahogy az az én példámból látszik. CAG: Mit szólsz Levota Sanyi mai eredményéhez? Szöllősi Tibor "Tibisz": Ma megérdemelten mögöttem végzett, de a bajnokságban sajnos előttem. De lesz ez majd másképp is... A másodosztály első helyezettje egyben az idei bajnok is lett. Zentai Sanyi szinte a "semmiből" tűnt fel idén és versenyről-versenyre egyre jobb formát hozott. CAG: Hitted volna év elején, hogy bajnok leszel? Zentai Sanyi: Eszembe se jutott. Hobbi szinten kezdtük el a ralicross után, de én is meglepődtem, hogy nem megy annyira rosszul. CAG: A ralicrossos múlt sokat segít? Zentai Sanyi: Igen, nagy segítség, hiszen 4-5 éven keresztül versenyeztem folyamatosan és az alapok hasonlóak. Mindkettőnek az a titka, hogy menni kell. :) Attila kezdett el driftelni, én pedig megpróbáltam lebeszélni róla. Később kölcsönkértem pár körre az autóját, majd szóltam, hogy nekem is kell gyorsan egy. :) CAG: Mit szóltál Énekes Árpihoz? Zentai Sanyi: Komoly ellenfél nagyon. Az edzésen és a kvalifikációnál figyeltem, hogy milyen szépen, pontosan megy, nagy füsttel és nagy tempóval. Most annyi előnyöm volt csak, hogy talán a ralicrossos múltnak köszönhetően jobban bírtam a nyomást. Második helyezett Énekes Árpi lett, aki egy hosszabb "pihenő" után finoman jelezte mindenkinek, hogy lehet felkötni az alsóneműt jövőre... CAG: Meg lehetett volna ma az első hely szerinted? Énekes Árpi: Simán szerintem. Tudtam, hogy Zentai Sanyi nagyon precíz, így túl közel akartam menni az érintési pontokhoz. Sajnos túl hosszú a kötény, és szinte 1-1 centiken múlott csak minden. Ha nem is győzhettem volna, de egy visszahívást könnyedén kisajtolhattam volna. CAG: Úgy tűnik a technika összeállt... Énekes Árpi: Igen, elmúltak a korábbi gondok. Igaz, néha nincs töltés, de ezt meggyógyítjuk hamar. CAG: Lesz átalakítás az autón télen? Énekes Árpi: Igen, szétszedjük teljesen és újra összerakjuk. Teljesen új dizájnt kap, de a többi legyen meglepetés. A dobogó harmadik fokára egy másik régen látott arc állhatott fel, az én egyik nagy kedvencem, Almási Zotya... CAG: Hosszú szünet után megmutattad mindenkinek, hogy neked itt a helyed. Almási Zotya: Próbáltam. :) CAG: Sanyival most sikerült bebizonyítanotok, hogy a Fordoknak is itt a helyük... Almási Zotya: A Fordoknak eddig is itt volt a helyük, csak nem tudták az emberkék. :) CAG: Semmi baj nem volt a kocsival? Almási Zotya: Nem, még bejáratós, épp ezért csak finoman mentem vele. CAG: Jövőre a profi ligában láthatunk? Almási Zotya: Igen, szeretném. :) írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2009)
Emelem kalapom mindenki előtt! És ne feledjétek, hogy a kicsi diktafonom jövőre is mindent rögzít... Ez nem fenyegetés - ígéret. :))
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.10.06. 09:57:16
Z0tya 2009.10.06. 10:11:22
Pedig egy postot is dédelgettem magamba...talán az is lesz 1x...
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.10.06. 12:53:23
sőt, cosworth történelemmel is!!!
csúnya tartozásaid vannak, ideje lesz törleszteni és munkára sarkallni a többieket is.