driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.11.23. 20:53 Leslie_

Na nem mintha tovább aludhattam volna...

Pedig eljött a nap, amikor nem én csinálok egy rendezvényt. Egyéb okokból és megszokásból is korán ébredtem, pláne hogy Zorának oda kellett adjam az edzéshez szükséges cuccokat, mint bóják, zászlók, mellények. Több mint 2 év munkája, de simán megérte. Na félre ne értsük egymást, nem az én érdemem, hanem a csapaté. Azoké a srácoké, akikkel együtt dolgozunk immár harmadik éve. Ilyen például Lukács Dani is, neki köszönhető a szombati nap. Nem kissebbíti a többiek érdemét sem, de asszem én mostmár nyugodtan hátra is dőlhetek.

Így is történt, otthon még selejteztem pár tucat gumit, majd mostohaapámmal (ejj de csúnya szó) és Orsimmal nekiindultunk a reptérnek úgy 11 körül. Mekkora luxus :) Pótapám (gyárilag Feri) kamionos és eddig nem sokat foglalkozott azzal amivel én, azaz a drifttel. Valamiért most több kérdés merült fel benne, majd 1-2 videót is mutattam körülírásként a füstfolyamatot.  Erre jött az ötlet, hogy kimerészkedik velünk az edzésre és esetleg be is ülne valakihez. Mivel később mentünk, a reptérre kiérve már a javában driftelő autók fogadtak minket és Feri terve a a kocsikázásról azonnal füstté is vált.

folyt köv... ezt itt is hagyom, emlékeztetve magamat az eltelt pár napra, amíg nem sikerült idenyögnöm semmi értelmeset.

A szokásos nyüzsgés volt most is, ami jellemző minden edzésünkre. Az évadnyitó edzés résztvevőinek számát persze nem lehet felülmúlni, amióta pedig fizetőssé tettük még nehezebb is lenne. Ám a 30 feletti driftautó, kb 100 kísérő és ezekfelett 300 néző így sem kevés. Elárulom, nem a "hatalmas" bevétel volt a cél, hanem elsősorban a biztonság. Ez a jelképes 500 forint a "csőcseléket" már elriasztja. Teszteltük a létszámot, így jövőre tervben van kordon és nagyobb rendezői létszám a jobb rendezvény végett. Fura, hogy már egy edzésre is ilyen komoly energiákat kell fordítsunk. Másodlagos ok volt az ingyencirkusz megszüntetése, mert ha a rajongók driftet akarnak, jöjjenek el egy versenynapra. Egy edzés sosem tud olyan színvonalas lenni, ne ez maradjon meg az emberekben. Se komolyabb büfé, sem elég illemhelység a sok emberre, ésatöbbi.

A Driftgarázs részéről az idény végére talpon maradtak Z0tya, KarCsiga és Horváth Feri. Z0tya egy tömítéscserével újra harcképessé tette az Escortot, Karesz Sierrája továbbra is nagyon stabilan működik a magasabb lóerőtartományban, Feriék pedig most is a tartalékautóval jöttek, a V6 új motort kap. A jóval gyengébb sedan ellenben jobb futóművel és nagyobb kormányszöggel rendelkezik, így Feri eddigi bukdácsolásai a múlté lettek. Összeszedettebb és szebb autózással zárta a szezont, ahhoz képest hogy a nyáron elvileg letette a lantot hisz gyermeke született. Hát ennyire lehet bírni drift nélkül :)

Nekem is jótt tett végre kikapcsolódásként részt venni egy eseményen, elsőként Ferivel mentem pár kört, amit nagyon élveztem. Eszembe jutottak azok az idők, amikor én is dohc sierrát hajtottam, de egy teljesen utcai autót. Ez pedig mégiscsak egy versenyautó kezdemény, meg is látszott a kezelhetőségén. Sokkal élvezetesebben lehetett használni és a pilóta sem félt tekerészni a kormányt. Nem degradálnám Feri vezetési tudását véletlenül sem, de pótapámnak pont jó kezdés volt beülni mellé. Már ettől is el volt varázsolva teljesen és nem árulok el nagy meglepetést ha ezek után még többet akart. De előbb én, mert megérdemlem. Nem kevés munkám van Z0tya Escortjában, élvezni is akartam az eredményt. Kaptam is egy jó nagy adag mesekört, igazán élvezetes pár kanyar volt. Karcsihoz már nem sikerült beülnöm, pedig terveztem. Inkább átadtam ezt a lehetőséget Ferinek. Persze előbb Z0tyával is autózott, ami nagyon nagy hatással volt rá. Egy igazi versenyautóban nem minden nap ülhet az ember. Azok a zajok, zörejek, a nyers üvöltő motor, a tüsszögő turbo, a csattogó futómű és az állandó gumicsikorgás. Ha egyszer beleivódnak az ember agyába, soha többet nem lehet szabadulni tőle.

És végre fogytak a gumijaink. Jó pár alkalommal túllőttünk a célon, Taszárra nem kellett sok, Szerbiában esett az eső. Legutóbb pedig ugye ránk ijesztett az Escort, nem nyaggatta tovább Z0tya. Karesz Sierrája is ontja magából a füstöt, amióta átesett pár átalakításon és legfőképp erősödött majd 100 lovat. Nem is sejtettük, hogy a pilótában is ilyen potenciál van! Az informatikával foglalkozó családos apuka eddig alig alig tudott időt szakítani hobbijára, legnagyobb szereplése még a 2005-ös Euroringes edzésünkön volt, azóta csak hébe-hóba jelent meg edzéseken. Aztán idén csak úgy a "semmiből" elkezdett versenyezni is, mindjárt jöttek a meglepetések. Kvalifikációs második hely és két épp csak elhibázott dobogó igéretes jövőképet mutat. Talán 2009 egyik favoritja lehet a fehér Sierra.

1 komment

Címkék: általános driftspec escort karcsiga hferi


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr30776696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2008.11.23. 22:11:58

"Talán 2009 egyik favoritja lehet a fehér Sierra."
a próféta szóljon Belőled! :)
süti beállítások módosítása