driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.06.15. 09:01 Leslie_

Pro Liga II.hely, Radák János "RADÍR"

Radír kérésére az utószóval kezdenénk a vele készült cikket:
Radák János: Ezúton ragadnám meg az alkalmat, hogy gratuláljak minden másodosztályban induló pilótának (kiemelve az egyesületem, a Sixteen Pro tagjait) hogy ilyen színvonalas versenyt láthattam tőlük! Csak így tovább, ezentúl minden versenyükön megtalálható leszek, a törzsszurkolók táborában!



drifter.hu: Milyen elvárásaid voltak magadtól ezen a versenyen?

RJ: Nagyon fáradtan érkeztem a versenyre, így pénteken nem is edzettem sokat (3x voltam a pályán egész nap), nehogy még jobban elfáradjak. Szombati napon megérkezett a családom, és a barátaim, akik sok erőt adtak, ösztönöztek a verseny kezdete előtt, ezért nagyon hálás vagyok!

drifter.hu: Mióta és hogyan készülsz, hogy eredményes legyél?

RJ: Konkrét, fizikai felkészülésről nem beszélhetek, inkább mentálisan készülök fel, hogy ne az izgulás miatt veszítsem el a tsuiso csatát, ugyanis tavaly sajnos ez sokszor zavaróan hatott rám. Egyszerűen minden körülmény ideális volt számomra. Új gumikkal indulhattam, és volt szervizes emberem is -köszönhető mindez a támogatómnak a Job Centernek -  , és a családom is mellettem volt, így minden energiámat a versenyre fordíthattam!


 
drifter.hu: Mi volt a legrosszabb és a legjobb ezen a versenyen, (akár érint téged, akár nem) ?

RJ: Rosszat nem tudnék különösebben kiemelni, talán a szombat esti vihar miatti csúsztatást, azaz hogy vasárnap kellett folytatni a csatákat. Szombat este nagyon sok erőt éreztem magamban, kezemben volt az autó, és a pályát is nagyon éreztem, de nem vagyok szomorú, a vasárnapi eredménynek is hihetetlenül örülök!

drifter.hu: Kit tartottál esélyesnek a jó szereplésre illetve ki lepett meg?

RJ: Kerényi Ádám, Szeles Adorján, Dénes Miki, Tibisz, akit vártam a top4-be, de örülök hogy végülis így alakult :)
Cziffer Laci-val komolyat csatáztunk, nagyon ügyes versenyzőnek tartom, és az autója is ütőképes végre (ugyanis 2006-óta most először ért el kézzelfogható eredményt)  A másodosztályból Szekeres tesók, és Énekes Árpi a legjobban, ugyanis mindekettőjüknek kevés a versenytapasztalatuk Driftben, és kérdőjelezhetetlen eredményeket tettek le aznap!

drifter.hu: A drift rajongói ismernek a kezdetek óta, sőt saját rajongóid is vannak már, mégis biztos tudsz még újat mondani, mesélj kicsit a múltról és a közelmúltról!

RJ: Büszkén mondhatom, hogy sok közöm van a magyarországi Drift kultúra kialakulásában, ugyanis a kezdetektől fogva jelen vagyok, és többedmagammal együtt egyengetjük a sportág fejlődését. Kezdetekben sajnos az utcai autómmal (ami a mostani versenyautóm) próbálkoztam, ahol a lehetőséget találtam rá, de ezt senkinek nem ajánlom, hiszen a szövetség szervezésében, most már mindenki kontrollált, biztonságos környezetben gyakorolhatja a sport alapjait, és ez a legfontosabb! Nagyon sok energiát fektettem be az eltelt évek alatt, hogy idáig juthassak. És számomra a közönség visszajelzése annyi erőt ad, hogy az kompenzál bármilyen fáradtságot!!! Ezúton is köszönöm mindenkinek a sok bíztatást, és kitartást amit tanúsítanak felém!



drifter.hu: Hogyan tervezed a folytatást?

RJ: A 2009-es évben egy teljesen új autóval kívánok rajthoz állni, aminek egyenlőre még a tervezőpadon fekszenek a "dokumentációi" , jobban mondva autóm építőjének Besnyi Tamás (Tomi Workshop) fejében vannak a tervek. Az alap egy E30-as BMW lesz (mivel ezt a típust nagyon szeretem) . A kaszni a maximális könnyítés, és az ideális súlyelosztás címszavak jegyében épül, egy kompromisszummentes Driftautó megépítése a végcél. Ez vélhetőleg további sikerek elérését teszi lehetővé, ugyanis a mostani autóm -amit nagyon szeretek- sajnos nagyon sok ponton fejlesztésre szorulna, a versenytársaim autóihoz képest elég nagy a technikai lemaradásom.
Ennek megvalósításához jelen pillanatban nem rendelkezem a megfelelő anyagi háttérrel, így nagy erőkkel kutatom/keresem a támogatókat, hogy a segítségükkel egy európai szintű "bajnok" autót építhessek!

Köszönjük Jani és kívánunk sikeres jövőt!

forrás: drifter.hu  
szerző: Remetehegyi László

5 komment

Címkék: általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr66520526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gumis 2008.07.13. 19:48:31

én válalom a gimik szerelését ingyen

Gumis 2008.07.13. 19:49:53

JAVÍTÁS Gumik

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2008.07.13. 21:21:20

1. nem adtál elérhetőséget
2. nekünk most is ingyen szerelik a gumikat.
3. írj privátban mire is gondoltál ezzel a hozzászólással itt

Gumis 2008.07.14. 22:35:59

ELÉRHETŐSÉGEM NON-STOP GUMIS CSEPEL

Gumis 2008.07.14. 22:49:06

Gumikat gyüjtöm nektek de nehéz senki szinte nem vesz gumit nálunk. de ősszel nagyon sok lesz majd jobban figyelek és gyüjtom nektek és ingyen szerelek.de a laharcolt felnikkkel is tudok valamit kezdeni /javítani/ Gumis Péti
süti beállítások módosítása