
Aztán ott az olajhűtés csöve. Ehhez a motorhoz a Mocal katalógus 5/8-os csöveket ajánl. Persze egy ilyen fitting nem kicsi, szép íve van a 90 foknak. És persze útban van ez, az. Például az elosztófedél meg a gyertyakábelek, pipák. A Cosworth elosztófedele nem is fért el. A Pintóé igen, de ott meg a gyertyakábel nem megy rá a szívócsonktól. Még szerencse, hogy nem is akarom beledugni, mert wasted-spark trafó lesz a VEMS-hez. Elosztó nélkül. Egyedül a szekvent jeladó miatt marad meg a gyújtáselosztó. Ugyanis később át lesz konfigurálva szekvenciális befecskendezésre a komputer, és ehhez kell a két főtengelyfordulatonként egy jelet adó szenzor.

Azért az utastérben is alakulnak a dolgok.Pedál, kormány, váltó, kf. Lassan már csak az ülés kell, és lehet eltolni keresztbe :)

Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ommm 2008.04.15. 11:17:24
Tommi 2008.04.15. 12:36:25
Z0tya 2008.04.15. 13:54:20
Igyexem...
ommm 2008.04.16. 00:04:58
az utolsó képen a perspektíva csal vagy tényleg kurva sovány seggnek és ülésnek kell lennie ott, hogy beférjen a kardán és a cső közé? :)
Z0tya 2008.04.16. 09:23:35
ommm 2008.04.16. 12:51:39
kösz