driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.04.15. 09:47 Z0tya

"Majd szólok, ha kész..."

Tehát még nincs kész. Isten malmai lassan őrölnek, a garázsban-szerelés malma még inkább. Egy fél óra aktív szerelésre jut kb. egy megoldandó probléma (feljebb kell, lejjebb kell, kicsi lett ,nagy lett, nem fér el, így kell, úgy kell, ez kell hozzá még, az kell hozzá még, stb. stb.) ami általában szintén egy félóra gondolkodással jár, majd a megvalósítás is legalább annyi. Olyan egyszerű dolgok mint például hol menjen át a fémszövetes fékcső a kasztnin. Hogy ne érjen bele a kerék alákormányzásnál, hogy ne legyen nagy törés az ívben, hogy ne legyen közel a turbó leömlőjéhez, hogy rugózáskor keveset deformálódjon.

Aztán ott az olajhűtés csöve. Ehhez a motorhoz a Mocal katalógus 5/8-os csöveket ajánl. Persze egy ilyen fitting nem kicsi, szép íve van a 90 foknak. És persze útban van ez, az. Például az elosztófedél meg a gyertyakábelek, pipák. A Cosworth elosztófedele nem is fért el. A Pintóé igen, de ott meg a gyertyakábel nem megy rá a szívócsonktól. Még szerencse, hogy nem is akarom beledugni, mert wasted-spark trafó lesz a VEMS-hez. Elosztó nélkül. Egyedül a szekvent jeladó miatt marad meg a gyújtáselosztó. Ugyanis később át lesz konfigurálva szekvenciális befecskendezésre a komputer, és ehhez kell a két főtengelyfordulatonként egy jelet adó szenzor.

Azért az utastérben is alakulnak a dolgok.Pedál, kormány, váltó, kf. Lassan már csak az ülés kell, és lehet eltolni keresztbe :)

6 komment

Címkék: driftspec escort


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr3426216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.04.15. 11:17:24

komoly munka. nagyon komoly munka. le a kalappal

ommm 2008.04.16. 00:04:58

ja, Zotya!
az utolsó képen a perspektíva csal vagy tényleg kurva sovány seggnek és ülésnek kell lennie ott, hogy beférjen a kardán és a cső közé? :)

Z0tya 2008.04.16. 09:23:35

Hát elég passzentos az ülés, egy hangyányit jobbra is van a széles kardánalagút miatt, a képen látszik, hogy a kézifék-konzol alatt levő merevítőt bizony meg kellett vágni az üléskonzol miatt. A lábtér meg Sierrásan keskeny amúgy is. Azért elférünk ne aggódj :)

ommm 2008.04.16. 12:51:39

csak óvatosan a zsíros kajával! :)
kösz
süti beállítások módosítása