driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.11.07. 22:22 nerom3

A Második!

A bukaresti verseny hangulata nem múlt el nyom nélkül, ezért lelkesen vártuk a tököli repülőtéren megrendezett  MDSZ rendezvényt, ahová már augusztusban invitáltak a szervezők!

A sok verseny miatt eddig nem volt alkalmunk beállításokkal próbálkozni, és tesztelni, így remek alkalomnak ígérkezett mindezt bepótolni!

Szerdán még tőcsavarokat kellett cserélni, és egy nagyobb változtatást is végrehajtottunk a futóművön! A toronycsapágyakat megfordítva sikerült 5 fokos dőlést adni az első kerekeknek! (Köszönjük Laci) Másnap egy ékszíj csere után futómű állításra vittük az autót. A pakolás késő estig tartott, majd pénteken hajnalban célba vettük a repteret.

A délelőtt folyamán próbáltuk megtalálni a nagy dőléshez a legjobb beállítást, ami 5-6 kör után már jónak tűnt. Viszont gyakorolni már nem tudtam vele, mivel több tőcsavarom is eltört. Szombaton csak néhány kör volt, hogy megszokjam az autót, de elégnek bizonyult. A kvalifikáción az első köröm biztonsági volt, ahogy szokott, a második viszont igen erősre sikerült, így nagy mosollyal jöttem le a pályáról.

http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/drift_ob5/CarsAndGirls_drift_ob5_341.jpg

Minket is meglepett, hogy hogyan kerültem a 16. helyre, de első ellenfelem (Szolga Róbert, Toyota AE86) jó pilótának ígérkezett, így izgatottan vágtam bele a versenyzésbe. Több órás várakozás után, a mi csatánk volt az első, amit bemelegítő kör nélkül kezdtünk meg, így fejben is hirtelen kellett megérkezni.

Az első körben ráautóztam az ellenfelemre, és hiba nélkül lekövettem.  A második körben én mentem elől. Róbert nem tartotta az iramot a gyorsítón, így igyekeztem bevárni őt. Emiatt a kezdési szakasz legvégén indítottam meg a driftet, ami számomra megnehezítette a pálya további részét, de szerencsére szépen végig tudtam autózni. Róbert viszont a második terhelésváltásnál hibázott.

http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/drift_ob5/CarsAndGirls_drift_ob5_260.jpg

A második csatát Tussay Zsolttal/ Zeusz ( BMW E30/ 3.5i) vívtam, aki biztos, és jó kezű pilóta. Az első kört visszahívták, mivel egy valaki szerint sokat lassultam a megindításnál. A futam újraindítása után elől haladóként már a saját tempómat diktáltam, megtartottam és növeltem a távolságot. Követőként újra előjött a sebességkülönbség a javamra, de Zeusz az utolsó kanyarban megforgott. Sikerült kikerülnöm, és driftben maradva befejezni a  futamot.

A harmadik csatában Grózinger Zsolt (BMW E36/ M5 V8) volt az ellenfelem. Grózi profi, és félelmet nem ismerő versenyző, így jó csatát vívtunk, de hátul haladóként megpördült, így én kerültem tovább.

A döntő csatát Zicherman Zsolt (BMW E36/ M3 3.2) ellen vívtam, aki a számára még új autóval kicsit lemaradva, de szépen követett. Elől haladóként azonban megforgott a harmadik kanyarban. Legtöbben már az ütközést látták lelki szemeik előtt, de sikerült ívet változtatva elkerülnöm a balesetet és beértem a célba, amely már a dobogó legfelső fokát jelentette számomra!

Ezután már csak a díjkiosztó volt hátra. Fantasztikus érzés volt újra az első helyen állni!

http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/drift_ob5/CarsAndGirls_drift_ob5_360.jpg

Köszönöm a szervezőknek, hogy invitáltak és náluk is megmérettethettem!

Gratulálok minden versenyzőnek, főként Zichy-nek élete első dobogós helyéért, és Lakynak a szép eredményért!

Szeretném megköszönni a pályabíróknak, hogy ebben a hidegben is értünk, a versenyzőkért dolgoztak!

Köszönöm a Családomnak , a Csapatomnak és a Partnereinknek hogy elérhettük ezt az eredményt.

…és mindenkinek aki hozzájárult a sikerünkhöz, annak aki drukkolt és aki ott volt!

http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/drift_ob5/CarsAndGirls_drift_ob5_18.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés verseny bmw nissan csapat niki drift általános lakyboy grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr603362087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása