Nemrég ígértem a Hangyász fotója alatt, hogy bővebben is írok. Ezt nem most tartom be, de ha már Karotta talált valahol egy telefonnál komolyabb fotómasinát, dolgozzuk meg magunkat. Főleg, hogy közben a Z hátulja is kezd összeállni, behegesztettem a tornyokat. Igen, most már a saját gólyalábain áll!
Előre bekerültek a 3 napos Sierrában letesztelt hibrid gólyalábak, amik a következő alkatrészekből állnak. A driftworks szanaszét állítható rugóstagjait egy kis trükkel behelyeztük egy cosworth scorpio csonkállványba. Alul szintén egy kis munka, és már csatlakozik is a driftworks S13 lengőkarokba, igaz a Skyline-S14 közdarabokkal. Ezek miatt itt már az állítható lengőkarokat és kitámasztókat használtam.
A csonkállványokban még az eredeti scorpio kerékagyak vannak, de nemsokára ezt is átalakítom az S13-ból származó 300ZX fékekhez és 4x114.3 lyukosztáshoz. A hátsó részen sikerült kiszámolni a megfelelő magasságot, jelenleg egy középállásban van a gátló, innen lejjeb és feljebb is lehet emelni összesen kb 10cm-es tartományban.
Megint segítségünkre volt a gagyinak titulált toronymerevítő, a kertben álló SX-ekről levehettük a pontos pozíciót és a korábban kivágott tornyok rácsavarozásával már a kezünkben is volt a hátsó futómű... persze a levegőben. Sokkal könnyebb így méretezni bármit is, de ettől még ez sem ment gyorsan. Így állunk most... szó szerint.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2011.01.08. 15:51:48
Addorjan_ 2011.01.11. 13:35:49
Tolhatnál több/sűrűbb infót az építésről!
visszakettopadlogaz (törölt) 2011.01.12. 16:52:06