driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.06.03. 11:13 Leslie_

project:Z - A tervezet

 Sajnos a korlátozott segítséghalmaz és jobbkezem okán a nehezebb munkákat még egy kicsit kerülnöm kell. Emiatt van amivel csúszom és van amivel hirtelen haladtunk. Ilyen épp Bazsó Gabi alias Nino Karotta Datsun 260Z projektje is. Pár éve már ismerjük egymást és követem is a kocsija körül történő dolgokat, azonban "nemvagyokráméltó" gondolatsorral zártam ki a Hangyász becenéven futó autójának karosszériamunkáját. 

Aztán csörög a telefon, és Gabi lelkesen magyarázza nekem miről is lenne szó. Sablonosan válaszolgattam hogy tudom, tudom, tudom... mivel követem a blogját. Aztán hasonlóan folytattam, amikor a terveit kezdte ecsetelni az átépítés részleteiről. 

- az eredeti motor helyett a többek közt 350z-ből ismerős VQ35DE kódjelű V6-os könnyűfém erőforrás 

- az eredeti hátsó futómű helyett a Nissan 200SX hátsó szerkezete

- az eredeti elemek helyett szélesített műanyag karosszéria

- az eredeti alváz átalakítása és erősítése

- az eredeti első futúmű helyett szintén az SX-é ... na itt már bonyolódik a helyzet de erről később, amikor az én terveimet egyeztetjük.

A kocsi érkezésének napján épp műtötték a kezemet és mi sem jobb figyelemelterelés, mint egy kis munka. Természetesen szigorúan bal kézzel, de haladtam:

Előre szólok, ez nem restaurálás! Sok esetben még én is csak egy fájdalmas szisszenés után vágok majd bele az eredtei formákba, azonban vágni kell, ha egy olyan versenyautót akarunk, amilyet Karotta elképzelt. A lényeg, hogy én látom :)

9 komment

Címkék: nissan z általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr952053004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2010.06.03. 11:19:09

A szerkezeti vagdosáson még csak-csak túlteszi magát az ember, de amikor majd a műanyag héj alól vágjuk le a régi kasztni darabjait, akkor fog a flex zsarátnoka közé hullani a sós könnyem. De zseniális lesz, ahhoz nem fér kétség.
Majd írok róla én is, pont tudok egy klassz datsunos blogot, ami sose frissül.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.06.03. 11:44:30

Aha. Mondtad, hogy ha nem sürgős, picit hanyagolnád a versenyautómat, mert lesz egy nagyobb léptékű meló. Rendben, hiszen nekem sincs most rá érkezésem. Aztán csöpögtettél infokat a Z-ről, és elkezdtem sejteni valamit...

Hajrá! Állat lesz!!!!

mercurius 2010.06.03. 11:49:59

:) Hááát jó dolog, ha valaki ilyen csodálatra méltóan tud rajongani egy márka/nemzet egy típusa/korszaka iránt.
Továbbá kifejezetten irigylésre méltónak tartom a helyzetet, hogy a rajongás materializálódni képes. És ehhez megvannak a szükséges erőforrások is.
el is kúszom lottózni. 2,5 milliárdból azért el tudnék tartani középhosszú távon is pár karosszérialakatost, kárpitost, szerelőt, és gumis szakit. Lehet, hogy 2-3 évnél nem lenne tovább egy-egy kocsim, de végre kipróbálhatnék MINDENT, ami eddig tetszett a Skoda Rapidtól a 928-as Porschén keresztül egészen egy Diablóig. De azt majd csak kb 10 év múlva....

MantaMann 2010.06.03. 12:12:13

:)

Ha nekem is így állna a dolgokhoz a lakatosom... :S
Már eddig többet haladtál mint az enyém 2 év alatt..

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2010.06.03. 13:44:57

köszi a biztatásokat, sajna a kézműtét nem tűnik olyan sikeresnek. holnap varratszedés, kiderül.
innen lassabb lesz a folyamat, sőt ha nem "látok" egy megoldást, nem dolgozom inkább. pl beragadt egy capri hozzám futóműépítésre és most épp lakatost keresek, aki szabna, vágna helyettem az irányításommal, amíg a Z kiküldetésen lesz. sz'al nem mindig fényes ez az érme sem, de igyexünk.

RWD 2010.06.03. 14:41:52

Sok sikert hozzá, én is látom:-)

Sopánka76 2010.06.07. 09:10:25

Jobbulást Leslie!
Érdeklődéssel figyelem!

Kókler Róbert 2010.06.07. 18:32:49

Én is szereltem annó a motoromat összeszögelt kézzel, hát nem javított az állapotomon... Inkább kíméld és hamarabb kész lesz. A nővérem csuklótörése 1,5 évig tartott mert elmozdult a gipszben és rosszul forrt össze. Vigyázz a kezedre, kell az még!
süti beállítások módosítása