Nemrég átépítettük az első futóművet, azóta megérkezett a hátsó is. Mivel középtávú célként marad a szívómotor, ezért kerestünk egy rövidebb difit. Takács Gabi barátunk nem csak a 4.27-es áttételt, hanem a féltengelyeket, lengőkarokat és fékek híján a komplett hátsó hidat felajánlotta, amivel éltünk is.
A szétszedés után megörökítettem a bizonyítékot is, valóban a létező legrövidebb gyári difivel van dolgunk.
Bár Ádám megrendelte a létező összes gumiárut poliuretánból, sajnos ehhez a hídhoz néhány alkatrész más, ezért mindössze az eddig nem is a felszereltséghez tartozó stabilizátor cucca került be.
Upsz, el ne felejtsük lehegeszteni a difit. Bár télen a gyári viszkós sper is tökéletesen elég lenne, az maximum 3.91-es áttételben létezik és jelenleg nincs is a közelünkben. Mancsnak pedig kifejezett kérése volt a hegesztés.
A rugók elég alacsonyak, ehhez azóta hozzáigazítottuk az elejét is. Továbbá ezennel a kombi is teljesen átállt az 5x112-es körosztós sierrák táborába, éljenek az olcsó és nagy mercedes felnik.
Az idő vasfoga ellen pár fékezés majd megteszi a hatását, főleg ha bekerül a hidraulikus kézifék. Ezt szerelhetőre terveztük, hisz mégiscsak utcai autóról beszélünk... persze.
Azért két "rejtett" anyát behegesztettünk a váltóalagút merevítésébe, hisz a kar rendesen "tépkedve" lesz, nehogy kiszakadjon a nagy autózások közepette. Ádám ezt a pozíciót találta a legmegfelelőbbnek majd 2 méteres magasságához.
Minden kész, minden jó... vagy mégsem. A főfékhenger megszakította a kapcsolatot velünk, ezért a napokban következik a "villanyfék" átépítése.
...ahogy eddig is, folyt.köv...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.