driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.11.13. 19:12 nerom3

Monológ

 A Photowheel-nek köszönet végre láthattam kívülről az első futamom mindkét körét! (nem csak a másodikat) Ez alapján az első körben hiba nélkül üldöztem! A másodikban igaz hogy később, de még időben kezdtem meg a driftet, és az ellenfelem tőlem függetlenül, a második kanyarban hibázott, majd a pályát is elhagyta. Ez a drift szabályai szerint 10:0. Így a 8:2-őt nem tartom túlzásnak a bírók részéről, sőt!

 

Aki ismer, tudja, hogy saját magammal vagyok a legkritikusabb, így örülök, hogy megnézhettem a futamot kívülről is! Viszont nagyon bánt az igazságtalanság, és a vádaskodás!

Az ellenfelem érzéseit megértem, mert messziről jött ide versenyezni, és az első csatában kiesni nem a legkellemesebb!

De nem értem meg azokat, akik ha mások sikerét látják, ellenállhatatlan késztetést éreznek arra, hogy kardot rántsanak, és a kemény munkával elért eredményeket cafatokra szabdalják!!!

Nekik csak annyit mondanék, hogy egy ember nem attól erős, mert erősebb vagy sikeresebb valakinél, hanem attól, ha önmagában, másoktól függetlenül is az. Ha tud emelt fővel veszíteni, és másokat elismerni, miközben azt figyeli, hogy mivel tudna többé, jobbá válni! Az alázat elengedhetetlen eszköze a fejlődésnek! Gazdagít bennünket, mert olyan mércét ad a kezünkbe, amivel reálisabban láthatjuk önmagunkat és a világot! Én is sokat tanulok általa!

Örömmel tapasztalom az elmúlt időszakban, hogy egyre többen tudnak egyenlő esélyt adni a számomra, és külön öröm, hogy a bírók között is egyre többen foglalnak helyet olyanok, akik át tudják lépni az előítéleteiket, ami tudom, hogy nem könnyű! Nyitottság és intelligencia kell hozzá, és egy kis jóérzés! …ennyi az egész J

Szólj hozzá!

Címkék: video verseny általános niki


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr993375083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása