driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.10.26. 16:51 nerom3

N.D.T. Bukarest 2011

Grand Prix Románia

Kis különítményünk (Laci, Orsi,Niki) kedden este 10 óra körül indult el, és szerdán 11 óra után érkezett meg a hotelhez. Egy gyors felfrissülés, és már indultunk is a helyszínre, ahol több újság és Tv stáb várt minket. Egész délután forgattak, interjút készítettek, így este kimerülten foglaltuk el a szállásunkat.
Másnap szintén az interjúké volt a főszerep, majd egy kis városnézésre mentünk. Délután Lakyboy is megérkezett a szerelvénnyel, és estig több pilóta is befutott.
Pénteken depót rendeztünk, interjúkat adtunk, és a gépátvétel is megtörtént. Közben a rendezők kiépítették a pályát. Estére már minden a helyén volt!
A Casa Poporului egy fantasztikus helyszín! A város szívében lévő térhez egy szökőkutakkal díszített hosszú, többsávos út vezet, ami 100 méterrel hosszabb mint a Champs-Élysées. A tér fölé emelkedik az erődítmény jellegű, neoklasszicista épület, ami ha szépségével nem is,de monumentalitásával megkoronázza a látképet. Mi ennek árnyékában, de az esemény által inkább fényében autóztunk. A tér kialakítása erős akusztikát biztosított, így a többszáz lóerős autók ordítottak az éjszakában! Az egész teret, sőt annak környezetét is lezárták. Ennyi kordont egy helyen még sosem láttam. Rengeteg néző volt (10-15 ezer/ nap), és mind lelkesen szurkolt saját kedvencének, így fantasztikus hangulat alakult ki!
 
 
A pilóták egy kis rögtönzött show-al mutatkoztak be pénteken. A szervezők úgy intézték, hogy az élő TV adásban a magyarok szerepeljenek, aminek nagyon örültünk!
Szombaton, ha nehézkesen is de elindult az edzés. Én sajnos csak 6-7 kört tehettem meg a pályán, mert két tőcsavarom eltört. Szerencse volt a szerencsétlenségben, hogy még a sorban állás közben észrevettük, így elkerültem a balesetet. Lementem a depóba, és Laci nekiállt a javításnak, Orsi meg én az alkatrész beszerzésnek. Az autó elkészült a kvalifikáció kezdetéig,de az edzésről lemaradtam. Mikor beültem az autóba akkor realizáltam, hogy nincs töltés. Csak néhány percünk volt, hogy orvosoljuk a problémát, de sikerült, és az autó beindult! Felmentem a pályára, és hosszú várakozás után megkezdtem a 3 körömet, amiből a második kettőt pontozták a bírók. Éreztem, hogy valami nem stimmel az autóval, mert annak ellenére, hogy nyirkos volt a pálya felülete, nagyon nehezen tudtam keresztben tartani. A kvalifikáció után, a depóban vettük észre, hogy felnin volt az autó, leeresztett a jobb hátsó kerék.

 
A versenyen 44 pilóta vett részt, de a magyar alakulat nagyon szépen szerepelt, így minket is meglepett, hogy csak Nagy Ádám került be a legjobb 16-ba. Lakyboy a 17. helyen kvalifikált, én a 26.-on. A többiek eredményét nem tudtuk meg.
Vasárnap koradélután értünk ki a pályára, ahol először edzések mentek, majd megkezdődött a top 16 versenye. Nagy Ádi jól autózott egész nap, de az első csatában hibát vétett, és kiesett. Így sajnos a magyaroknak már nem szurkolhattunk, de kemény és szép csatákat láthattunk. A mezőny nagy része 600-800 lóerős autókkal indult. Szóval nem unatkoztunk! Viszont túl sok visszahívást kértek a JDM bírái, és talán ez vezetett az este utolsó előtti csatájának balesetéhez, amiben Pawel Trela és Grzegorz Hypki összeütközött az első kanyarban. Az autóik totálkárra törtek, de szerencsére a pilóták sérülés nélkül úszták meg a balesetet.
Igaz vasárnap késő este értünk a szállásra, s korai indulást terveztünk hétfőre - hogy mihamarabb itthon lehessünk-, de fáradtságunkat elnyomta az a sok élmény amivel gazdagabbak lettünk. Szeretnénk köszönetet mondani a szervezőknek és a szurkolóknak ezért a fantasztikus hétvégéért!
 
  

Szólj hozzá!

Címkék: edzés verseny bmw csapat niki europe drift általános lakyboy


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr793331679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása