Miután Kecskeméten sikerült nyernem többen megfenyegettek, hogy nem végezhetek rosszabb helyen tökölön sem. Kicsit feszült is voltam miatta. Na jó ez nem igaz, nem voltam feszült, de higgyék azt. :)
Ennek a pályának a gyakorlóedzésén törtem el a kormányművet, ezért nem volt ismeretlen. Ettől függetlenül egy-két lassú kört csináltam, hogy betanuljam még egyszer. Mivel ez egy eléggé összetett nap volt, ezért nem volt sok idő a gyakorlásra. Próbálgattam a slick és az utcai gumi közötti különbséget mindkét pályán. Tudni illik két különböző burkolatú pályán kellett menni.
Kicsit késve megérkezett Niki is, aki megkért, hogy üljek be mellé és mondjam a nyomvonalat, mert úgy gyorsabb megtanulni. Mondtam neki, hogy semmi akadálya, de csak akkor, ha utána beül mellém a sárgába. :) De Niki nem az a félős fajta, beült. :) Persze ismeri a kocsit, hiszen már vezette is.
Szép lassan vége lett a Gymkhana edzésnek és jött a Drift. Gondoltam megnézem a pályát, hátha indulok ott is. Mivel a pro pályán történt egy kis olajfolyás és, hogy Laky ne legyen útban a saját kocsijánál, ugyanis ismét gondok voltak a gyújtással, de rájöttünk a hibára.
Zsoma forrasztott, Laky útban volt, ezért beült mellém. Néhány kör megtétele után megállapítottuk, hogy ehhez sajnos kevés az autóm. Végigment volna, ha szétrugdalom a kuplungot, de rizikós lett volna a Gymkhana miatt. Ezért inkább kihagytam a driftet.
Vasárnap minden jónak tűnt az edzésen, ismét próbálgattam a gumikat, mikor is a kvali előtt 3 perccel az utolsó edzőkör rajtjánál reccsent valami. Kicsit furcsán oldalazva ment a kocsi. :(
Legurultam és a depó elején ki is fordult a bal hátsó kerék. Eltört a féltengely. El se jutottam a saját helyemig. Persze a tartalék otthon.
Rohangálás, telefonálás. Balázsnak szerencsére volt egy otthon és Szigethalom ugye közelebb van, mint hazajönni. Leslie-vel elkezdtük szétszedni közben Zsoma elszaladt a féltengelyért. Kicsit aggódtunk, de hamar szétjött. Mivel a kvali akkor kezdődött mikor legurultam a pályáról, sietnünk kellett. Szaladgáltam egy kicsit, hogy a kvali végén mennék és lehet, hogy kölcsönkocsival, mivel Niki odaadta volna az M3-at(itt is köszi). De szerencsére az utolsó pillanatban a kocsi kész lett. Mindenki ott volt körülötte. Tankoltunk , féltengelyt, első és hátsó kereket cseréltünk. Mikor az utolsó páros a második körére indult akkor gurultam be a rajtba. Nagyon hiányoltak, mert többször is hívtak a speakerek. :)
Eléggé ideges voltam. Megvolt a két kör, irány gumit cserélni. Felraktuk hátra a slicket. Na azzal ugyanazokat az időket sikerült hoznom, mint az utcai gumival. Kicsit túl voltak fújva.
Harmadiknak kvaliztam, ami nem is volt rossz a körülményeket tekintve.
Először Turmurral kerültem össze. Kicsit szorosabb csatára számítottam, de sajnos technikai problémája akadt. Bekerültem a top4-be.
Horváth Feri ellen kellett mennem aki egy kölcsön BMW-vel ment aznap, miután mindkét Sierra feladta a harcot szombaton. Feri jól ment, meg is beszéltük, hogy jól elverjük egymást. :) Szerencsére ez nekem jött össze. Bejutottam a döntőbe.
Mivel kicsit feszített volt az időterv, ezért nem cseréltem gumit a döntő előtt. Hiba volt.
Ámon Olivér és a 600-as ismét.
Az első körben azt sem tudom hogyan jutottam végig hiba nélkül, úgy tapostam. Sikerült is megverni 1.5 másodperccel.
A második futamon viszont már nem bírták a gumik és egy apró hiba miatt elúszott az első hely. Sajnos blokkoltak a kerekek egy enyhe fékezésnél, mivel már nem volt tapadás nekicsúsztam a gumifalnak. Innentől kezdve nem érdekelt az idő, csak az hogy elfüstöljem a gumikat. :)
Szóval második lettem. :(
Többen indultak is felém a beígért verés miatt, de mondtam, hogy a bajnokságot elvileg megnyertem ezért még adtak egy kis időt az év végi díjátadóig. :)
Jó kis hétvége volt, nem várt technikai gondokkal.
Köszönöm mindenkinek a kitartást és a segítséget!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.