driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.05.25. 10:58 Zora242

Hell Drift OB 2. futam - Képes beszámoló

Kellő ráhangolódással indultunk el a Hell Országos Drift Bajnokság 2. futamára. A távolság minket nem érdekel hiszen Kelet-Magyarország legdurvább versenypályája a RabócsiRing "szentélye". Aki drift fan egy ilyen versenyt nem hagyhat ki!


Péntek korán reggel komoly kis pára gyűlt össze mindenhol. Amint a nap előbújt művészkedéshez ideális lett Lakatos Zoli motorházteteje.


A Grózinger Drift csapat 2011-es legújabb szerzeménye! Tavaly csupán egy egyedi kivitelezéssel készült motoros rollerral közlekedett "Grózi". Idén ezt a csodaszép tekerőpedálos Jawa motort fogja nyúzni, amíg bírja persze. Természetesen az Üvegtigris filmben szereplő "Csoki" után kötelező kellék a csomitartón lévő rekeszes sör.


Mindenképpen üde színfolt a Profi mezőnyben jelentkező Mercik látványa. Szabó Szilárd E500-asának motorházteteje alatt komoly kis V8-as technika feszül.


György Szilveszter az idei szezonra a nulláról építette újjá E36-os BMW-jét. Máriapócsra már vadi új design-al érkezett. Autó+turbó=Vidámság (Smile)! A csigához persze hiányzik még egy kis szponzor, de az autó így is kellően ütőképes a profik között.


Szántó Niki Z4-es rettenete és a hátsó lököse itt még egyben. A pénteki edzés során viszonylag korán elhagyta magát a jobb oldalon javított műanyag elem. "...én ááállat?" Az edzésen és a versenyen nyújtott bátor tsuisok után ez még kérdés? :-)


Zahuczki Zsolt sem volt egy megtestesült angyal, az edzés alatt durván fűzte a pályát! Délután a DriftGarage oszlopos tagjának Jász Attillának előre megmondtam: "Zacc lesz a verseny meglepetés embere!",- Így is lett...


Egy kis vonatozás Driftgarázs módra: elől Galacs Gábor, követője a két Zentai tesó, Attila és Sanyi.


Porkoláb Peti akcióban. Az edzésen már megy minden, de a versenydrukk még megvan. Pedig terepszínű nadrágban és egyen pólóban lévő szurkolói is vannak Petinek! Én láttam őket...


Közel 30 nevező volt hétvégén, persze páran most is kihullottak technikai probléma, vagy sikertelen pro vizsga miatt.


Herczeg Orsi a DriftGP sajtómunkatársa és a Drifgarage SE egyik alapítója állandó munkában. Ami fontos arról mindenkinek tudnia kell! Élő bejelentkezés a facebook oldalakra,- volt bőven esemény a hétvégén...


A RabócsiRing legújabb fejlesztése: Hell terasz és bárpult. Aki forma1-re izgult annak még LCD TV is rendelkezésre állt. A bárpult mögött profi mixerek keverték késő délutántól a koktélokat. Tibor a pálya tulajdonos és lánya Viki azt ígérte enyém lesz az első, de nagy bánatomra csak a 2. lettem... :(

Varga Attila 15 évesen a mezőny legfiatalabb profi versenyzője. E36-os bordó BMW-jén talán nem véletlen díszeleg az amerikai Formula Drift logója. Ilyen tehetséggel akár oda is készülhet pár év múlva. Addig még egy "mamut" szponzor is megtalálhatja őt,- érdemes lenne!


Az edzésen sok autón volt ezt-azt javítani. A hirtelen jött meleg miatt a Z4-esben egy kis benzin túlnyomás uralkodott. Lakatos Zoli autója 100-110 fokos vízzel jött le a pályáról rendszerint, szétszerelése után kiderült, hogy a kétutas termosztátot valaki valamiért eltávolította. Varga Tamásnak a kormányművel akadtak gondjai, cserére érett az egész, így idő előtt fejezte be az edzést. Ámon Olivér és Tóth Géza autója is sokáig a boxban rekedt, csak úgy mint Grózinger narancs M5-ös Bömbije, ami hol ment, hol nem. Még szerencse, hogy volt csereautója.


Lakatos Zoli viszont nem hozta el csereautóját a BMW V8-as pickup-ot. Az edzés végén a módosított hűtőrendszer tesztelése után kattogó, csörgő-zörgő hanggal jött le. A kuplung kinyomása után a zaj elhalkult, így a jelek váltógondra utaltak... Sajnos beigazolódott: a váltó leszedése után kiderült, hogy a 3. gang lefogazott. Megoldás: irány Tóth Zoli az autó volt tulajdonosa, akinek volt elvben egy csereszavatos váltója. Sajnos másnap korán reggel kiderült mégsem volt az...


A jó hangulat megtartásához nagy segítség volt újra a Hell terasz, ahol már DJ Tekk nyomta a zenét, nem is akárhogyan! A koktélok elengedhetetlen gyümölcs kellékei is várva várták a bevetést.


Grózi még pohártartót is "hegesztett" a mocijára és speciális szívószállal nyomta magában a frissítő nedűt. Szekeres Peti szívszorítóan nézte a produkciót, hiszen pontozóbíróként Ő nem ihatott, vagy mégis?


Külön engedéllyel indult a betétprogram: Grózit kihívták egy gyors körre a pályán...


A szigorú rajt-cél zászlós Varga Tamás "Puci" volt.


A győztes Grózinger Zsolti, aki azért komoly lóerő fölényben volt


Pedig a motoros roller is simán rajzolta a köröket...


Volt ok az ünneplésre, a győztes is nagyon laza lett :-)


De azért nyomott egy kis burnout-ot a közönség kedvéért!


Másnap ennél csodásabb látvány nem is fogadhatott volna. Persze az autóra gondolok... A design-ra figyeljetek! A Coca-Cola Beach végre a Tisza parton is megnyitja kapuit. Lájkoljátok őket ;-)


Egy kis felfrissülés soha nem árt. Dobjunk egy kis Hell-t magunkba! A háttérben egy fontos személyiség inkognitóban. A soron következő Street OB futam, valamint a parádsasvári hegyi drift verseny egyik főszervezője.


A pontos ütemtervnek megfelelően a kvalifikáció hipp-hopp lepörgött. Győztese Zahuczki Zsolt lett, őt követte Zentai Attila, majd Tóth Géza "Alapos" Úr. A bírók már a tsuiso csaták párosításának esélyeit latolgatják.
 


A Top8 pilótái már szoros csatákban búcsúztatták egymást. Szekeres Feri és Varga Tamás között csak visszahívás után tudtak továbbjutót hirdetni. Puci sajnos nagyot hibázott, így kiesett.


Tóth Géza agresszív szorítása meghozta az eredményt. Grózit elbúcsúztatta a további küzdelmektől. A képen lévő fehér foltok nem az én hibám, sajnos durván havazott egész hétvégén a nyárfa, izé nyírfa.


Lakatos Zoli a külső (elvárt) íven szinte körbeautózta Szántó Nikit a legjobb 8 között. Lakynak nem volt 3. fokozata, de így is a mezőny leggyorsabbja volt tökéletes terhelésváltásokkal. Ezt az autót aki megteremtette áldott legyen a neve!


Laky tovább tetőzte előző teljesítményét. Tóth Géza ellen a döntőbe kerülésért a nap legdurvább tsuiso csatáját vívta. A 2. kör előtt neki állt a zászló, de jött az újabb gubanc az autóval. Ezúttal egy trafó adta meg magát... Kár érte :( Géza döntőben, Laky indulhat(na) a 3. helyért.


A másik ágon Szekeres Peti hibázott egy orbitálisat. Az utolsó kanyarban túlvállalta magát a terhelésváltást követően, így beforgott Zahuczki Zsolt előtt. "Zacc" szépen elkerülte az ütközést, majd kilinccsel előre győztesként ment a döntőbe!


A rendelkezésre álló technikai időkérés alatt lehetetlen lett volna Lakatos Zoli Nissan-jának hibáját orvosolni, így a bronz csatában Szántó Niki Z4-ével próbált Zoli szerencsét. Az ismeretlen körülmények alapján megjósolható volt, hogy Lakynak nem sikerül a 3. hely. Szekeres Peti rendesen elnáspángolta! Zoli így "csupán" a FederalTire különdíjának örülhetett joggal az eredményhirdetésnél. A döntő párviadalban Tóth Géza már követőként nagyon meggyőző volt a bírák számára. Elől haladóként pedig lényegesen nagyobb előnyre tett szert, így viszonylag simán, de annál "alapos"-abban vette az akadályt Géza!


Eredményhirdetés és öröm mámor. Ez az érzés pótolhatatlan, jól látszik az arcokon :-) Mi nézők, köszönjük a versenyzőknek ezt a csodálatos élményt!

További képek:
www.facebook.com/driftgp.hu
www.drifting.hu

Szólj hozzá!

Címkék: verseny


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr682930976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása