Erre a hétvégére rendesen rákészültem. :)
Először is fejlesztések történtek az autón! Kapott egy rendesen működő ac pumpát valamint raktunk a difibe és a váltóba olajat. (a váltó majdnem száraz volt, de nem tudni hova tűnt az olaj)
Gondoltam, hogy ezek után nyugodtan mehetek ki szombaton, de persze nem így történt. Sikerült átalakítani a vízcsövet is, amit reggel a pályán tudtam csak felrakni az "új" kiegyenlítőtartállyal egyetemben.
Sokat nem késtem, de nem így számoltam. Na de ez most nem is annyira fontos. Felmentem a pályára, amit már néhány hete kipróbáltam és akkor is tetszett. Viszont az autóm ezt se akkor, se most nem érezte, mert múltkor csak megijesztett egy kis kattogás, de most nagyobb baj történt. Szétrobbant a kuplungtárcsám. 4 évet bírt ki az otthoni gyártású szintertárcsa. Na gyorsan le is vettük a váltót(kb20perc), közben "T" elszaladt egy másik kuplungtárcsáért. Hamar összeraktuk és kiderült, hogy más is van, mert még mindig nem volt jó. Váltó ismét le, de most csak 10-12 percig tartott. :)
Na a lényeg, hogy kellett egy szerkezet is. Ezért viszont már haza kellett mennem. Kértem is bátyámtól egy Escort 1.8TD szettet és visszaszaladtam vele. Gyors összerakás és öröm, mert működött. Viszont elég sok idő elment és nem tudtam már sokat gyakorolni. Szóval beesteledett és menni kellett hazafele.
A vasárnap elég nyugisan indult. Kerékcsere, benzin és irány a pályára edzeni egy utolsót. Na itt beadta a kulcsot a karom. Gyors telefon Zsomának, hogy mikor ér már ki és, hogy hozza az izomlazítót is. :)
A kvali félig sikerült csak, mert a második kör után már cafatokban volt a gumim és nem cseréltem. Szerencsére az első két köröm elég volt a második helyhez.
A döntők előtt volt egy kis gumifüstölés is, ami csak arra jó, hogy tapossuk a gázt megközelítőleg álló helyzetben. Azért tetszett és füstölt is a gumi az Escort alatt.
A top8-ban először volt egy bye futamom, ahol az volt a lényeg, hogy ne ejtsem ki saját magam. Szépen lassan, szabályosan körbementem. A döntőbe jutásért Turmur(Turcsik Péter) volt az ellenfelem. Szoros volt a csata, de sikerült legyőznöm.
A döntőben Ámon Olivér és a 600-as Merci következett. Ez tényleg Dávid és Góliát harca volt. De sajnos nekem nem sikerült legyőznöm Góliátot. Persze már az izomlazító se segített sokat és az a kicsi lóerőhátrány is előjött.
De így is sikerült a második hely!
Összegezve egy nagyon jó hétvége volt, sikerült szerelni, fázni, megizzadni és jól érezni magamat.
Köszönet Reusnak, Nikinek, Orsinak, Leslienek, Márknak, a Horváth családnak, "HannaMontanának" :), Kennynek, Zsomának, Lakynak, "T"-nek és mindenkinek aki segített. Valakiket biztos kifelejtettem és haragudni fognak.
ui: igen, be fogom szerelni a szervót.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
mdi 2011.05.19. 15:42:21
Sopánka76 2011.05.20. 09:06:43
Imádom ezt az Escortot, örülök hogy ezzel tolod!
Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2011.05.22. 20:11:37