Képletesen szokták használni, ha egy a szokásosnál nagyobb erőművet kell betenni egy kisebb motortérbe. Meglepő módon itt erről szó sincs, a Mustangból származó 5.0 HO V8 blokkja önmagában se nem olyan nagy, se nehéz, legalábbis az elterjedt Cosworth V6-hoz képest. Igaz, az amerikai masina maga előtt hordja a szerelvényeit, de hátrafelé egész pofásan elhelyeztük.
A kaszni nem véletlenül ismerős, korábban az enyém volt és úgy nézett ki Zsománál is csak a kert dísze lesz. Szóval aki nem követi az eseményeket és a rajta hagyott matrica miatt a kapucnija megevését tette fel, kezdheti gyűjteni a nyálát, nagyon száraz étek lesz :)
Az olajteknő trükkös, nem csak hátra, előre is lóg egy kicsit. Külön egy bölcsőt is alápróbáltunk, méregettünk és arra jutottunk, egész jó helyre kerül önmagától is. A tűzfalon persze vágni kell valamennyit, hogy szerelhető is maradjon a kocsi.
Innen viszont sétagalopp, hisz bár szabni kell itt-ott, a váltó simán befér és a váltókat épp a helyére került.
A tűzfal vágását legfőképpen a nagy váltóharang miatt nem tudtuk elkerülni, a motor befért volna a kijelölt helyre.
Próbaképpen rátettük a szívósort és pár cuccot, hadd lássuk mekkora is lesz majdan a lóerőgyár... hát nem kicsi.
A motor és váltótartó bakok legyártása is megtörtént, még a kormánykardán is elfér, miután kicseréltük egy polcon lévő másikra, ami ráadásul új.
Közben megcsináltuk a kipufogó csatlakozásait és a kardán közdarabja is készen van, csak a difire várunk hogy folytathassuk a munkát. Addig is gyűlnek az alkatrészek és haladnak más kocsik.
Tudjátok, a Terminátor visszatér :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.