...amit a "haza" megkövetelt. Ez természetesen erős túlzás, de részünkről igenis áldozatokkal járt. Miközben a csapat nagy része Máriapócson tréningezik és liszenszet oszt, mi rászerveztünk önmagunkra. Hiába a távolság, mind a pilóták mennyisége, mind a nézők, mind az infrastruktúra terén is hátrányból indultunk ezzel a nappal. Mégis azt mondom, kellett.
Aztán csalódás mindössze két fronton ért minket, az egyik a ki nem próbált beugró gumis brigád, másik az ezek miatt elmaradt program amit az edzésre terveztünk. Legközelebb már a jól bevált csapat fog gumit szerelni, akkor reméljük bepótolhatjuk a kis játékunkat is.
Nekünk nem kitérő és hozzánk kapcsolódik is a japánban történt földrengés, mindenkit megrázott a hír. A sok veszteség mellett a drift világát külön csapásként érte a híres Ebisu pályakomplexum és infrastruktúrájának immár visszafordíthatatlan sérülése. Sajnos már sosem lesz olyan mint volt, ezért jutott eszünkbe elővenni Wuki 2006-os tököli pályatervét és kisebb módosításokkal kirakni a mai napra. Persze belekontárkodtunk, így egy nagyon élvezetes és technikás nyomvonalat kreáltunk a megjelent kis létszámú de elszánt pilótának.
Két dolog azonban minden várakozásunkat felülmúlta a csak remélt jó idő mellett, az egyik az edzés minősége, amit ezúton is köszönünk a pilótáknak! Másrészt pedig köszönjük a közönségnek, hogy ők is úgy gondolták, ki kell szabaduljanak a politikával fertőzött városból. Reméljük nem csalódtak a mai nap főszereplőiben.
Szántó Niki felébresztette az alvó Z4-et téli álmából és mindenki el kell ismerje, ma uralta a pályát. Angyal Peti e30-as bömöse nem csak az egyik legszebb bármelyik mezőnyben, de a hangja is borzongató. Kúdó Gergely kocsija makacskodott, de a Galacs Team már ellátta jó tanácsokkal, legközelebb biztosan pályára jut. Szilágyi Kálmi és az S14 immár a pro kategória tagja, nem méltatlanul, szépen összeszoktak. A nap egyik meglepetése Galán Erik és a csodás Nissan Silvia S15. Mind a látványa, mind a hangja nagy élmény lesz a street kategóriában, mivel a vizsgát sikerrel vette. Énekes Árpi pártfogoltja, Kürti Péter még csak a szárnyát bontogatta és ránk is ijesztett egy borulással, de egy pillanatra sem ment el a kedve a drifttől. A mentés 1 percen belül a helyszínen volt és miután megállapították hogy semmi baj, csak a kocsi elektronikai megzavarodása gátolta meg a kezdőt a folytatásban. Szénássy Zsolt is szépen terelgette az e30-asát, biztatták páran hogy lenne helye a street mezőnyben, ő azonban még inkább a további gyakorlást választotta. Ne felejtsük a másik nagy durranást sem, Lakatos Zoli lassan letegezi a Nissan Silviát. Kettejük kapcsolata elég új keletű, de a viszony nagyon jó köztük. Még pár edzésnap és bárkivel csatába szállhat 2011-ben.
Összegezve a napot: NAGGGYON jó volt, hibák vannak még de minden javítható és fejleszthető. Találkozunk hamarosan.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.