Lassan inkább visszafelé kezdünk számolni. Mióta a Sierra visszajött a fényezőtől, alig volt időm bármire is. Nappal itt a munkahelyemen (HÁLÁS KÖSZÖNET NEKIK!) dolgozom a gymkhana kocsiján, esténként pedig a Silvia-n Lakyval, hogy mindkettő hadba álljon a szezonra, illetve hamarabb és még más kocsik is. Itt kérek elnézést mindenkitől, akinek a munkája csúszik emiatt, de szerencsére mindennek van oka és értelme. Közben persze azzal is akad munka, hogy ezek a kocsik a legjobb helyeken és a legjobb körülmények között mehessenek. Hogy emellett mennyi magánéletem van? Jó a tipp, semennyi :)
Maradjunk a lényegnél, épül a Gym-erra. Régen kellett ennyire igényes munkát végeznem, így lassabban, óvatosabban is megy. Eltelt a hét, jobban mondva 4 nap az összerakással, de ma reggel vissza kellett menjen a kocsi a Carcolor kispesti műhelyébe, ahol a Zsukart veszi szépészeti kezelésbe és megkapja a teljes dekorációt. Hétfőn kapjuk vissza a masinát és 1 hetünk lesz életet lehelni belé. Sok munka nem igazán maradt rajta, de pont ez a lassú része az egésznek.
Kedves kis reklám lett volna főnökömnek, ha Válóczy Gumiszervizek feliratú zsákokat használunk, de így sem rossz, hisz a Premio hálózat tagjai vagyunk és a szervizünk előtt is egy hatalma reklámtábla áll, na ennyit a marketingnek :)
Helyén a hátsó futómű és a végleges kerekek, de még nem a végleges állapotukban.
Felcsavarozva a szélesítések is, alakul a végleges forma.
Gyönyörűen mutat a hófehér motortér, mi erre jól "elrondítjuk" egy kisebb ménesnyi lóval.
Elől már PlanB Peti kevlár alapú szélesítései és a korábbi tervekkel ellentétben 8 coll széles kerekek. Elől is beszerelve a szilentkészlet, módosítva a kormányszög és a futómű szélesítés. Elfér a nagyobb kerék, a kormányszög 50 fok körül, minden a legjobban alakult.
Ideiglenesen felpróbáltuk a fényhidat is, meg van a végleges helye. Majd ha kész a tető, ott is marad.
Tegnap este még beragasztottuk a szélvédőt és méretre vágtuk illetve beszegecseltük a polikarbonát ablakokat is. Beállítottuk az ajtókat illetve a csomagteret etc etc sorolhatnám napestig.
Hétfőn visszakapjuk a kocsit de mostantól csak részleteiben láthatjátok. Igyekszünk naprakészebben beszámolni a munkafolyamatokról, akit azonban a végeredmény érdekel, annak ki kell látogatnia a Carstyling Tuning Show-ra a Március 25-27-ikei hétvégén. Bónusz lesz viszont, hogy a kocsi nem a pavilonban fog állni, hanem a kialakított versenypályán fogja megmutatni magát... talán valami ügyesebb sofőrrel a volán mögött :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sopánka76 2011.03.15. 21:55:06