Lassan halad a munka, és nem is látványosan. Illetve vannak érdekesebb és unalmasabb részek, ilyen az amikor az ember már listát kezd írni és tételesen haladni. Meg persze mindig hozzáírni ami még eszébe jut vagy észreveszi. Így teszek most én is, kettőt lehúzok, egyet hozzáírok.
Befejeztem az autó hátsó részét a tank keretével, a "klímával" és az akksitálcával, plusz dolgoztam a korrodáltabb bal oldali küszöbön.
Elől is haladtam, elkészültek a tornyok átalakításai és merevítései. Most már támasztja a bukócső és fogadja az átalakított gólyalábakat az erősebb scorpio toronycsapágyakkal.
Beszerkesztettem egy keresztmerevítőt a műszerfal alá is. Így már azt hiszem teljes a bukócső és az autó beltere. Középen látszik még váltóalagút módosítása is, mivel a nissan váltója hosszabb és a motor itt hátrébb is van, mint ahova a ford váltók karjai kerülni szoktak.
Ma este méricskéljük a Hangyászt, érdekes lesz az is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ghostdog75 2011.03.04. 10:52:54
pedig már színe is van neki.
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.03.04. 23:24:22