driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.02.09. 21:31 Leslie_

projekt:G - 9. nap

 Ahogy ígértem, most betoldok pár fotót. Próbaképp összeállítottam az elejét is, látni akartam mennyi igazítási munka lesz vele. Mivel csak az olajhűtő lesz új, annak a helyét kell kitalálni. A víz és levegőhűtő marad ahol volt, csak a tartóit gyártom le most szebben, mint a múltkori kapkodásban.

Nem nézünk ki rosszul, persze egy Sierra sosem lesz olyan izgalmas vagy szép gyárilag, mint egy igazi sportautó, de igyekszünk megvadítani amennyire csak lehet.

Horváth Feri barátom kedvéért külön 2 fotó az első merevítőtől, ami persze már mások is kértek és minek is titkolnám, úgyis látni fogja mindenki nemsokára.

 

Hátul elkészültem a lemezelésekkel és a szélesítésekkel is, így le is szereltem a hátsó futóművet. Ennek egyik oka, hogy a fényezőhöz ne a versenygátlókkal, porig ültetve menjen, hisz van egy gurítós álfutóművem hozzá. Másrészt a jobb hátsó nyúlványon volt némi korrózió, azt is kijavítottam.

Holnap megint jön Jatis és rámegyünk kicsit az esztétikára. Remélem jól haladunk továbbra is, nem fog hátráltatni az alkatrész és szerszámbeszerzés. Ezek örömteli feladatok :)

1 komment

Címkék: nissan általános sierra leslie gymkhana


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr472649838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hferi 2011.02.10. 11:11:47

Szia Leslie! köszi az infót, már viszem is a mi fejlesztő részlegünkhöz! :-)
süti beállítások módosítása