driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.02.07. 21:44 Leslie_

projekt:G - 7. nap

Újabb hétfő, újabb munkanap és egy nap a Gymkhana Sierra új életében is. Ma ugyan sokat nem haladtam, mégis van eredmény. Befoltoztam az oldalindex és antenna nyílásait a sárvédőn, elkezdtem a lökhárító tartóinak kialakítását, valamint átalakítottam az egyik első sárvédőt a szélesítéssel.

 

 

A másik oldalon is megcsináltam a furatokat és felpróbáltam az ívet, az átalakítást azonban holnapra hagytam. Előbb látni akartam a hátsóval együtt, így inkább annak fogtam neki.

 

 

A doblemez belső részét le kell vágni ahogy a sárvédőt is, majd a kettőt újra össze kell kötni egy lemezzel, hogy beleférjen a szélesebb kerék mélyebben, alacsonyabban. Az oldalsó fotón jól látszik mennyivel kijjebb van a kerék már a távtartók nélkül is. Ennél még 2 centivel szélesebb lesz a végleges nyomtáv.

 

 

Csak egy dolgot felejtettem el, feltenni a lökhárítót, hogy teljesebb legyen a kép. Ígérem holnap ezt is pótolom. Valamint elejtek némi anyagot Hangyászügyben is, de legalábbis a héten mindenképpen lesz frissítés.

Hajrá mi. 

1 komment

Címkék: általános sierra leslie gymkhana


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr932645483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sopánka76 2011.02.09. 08:43:57

nagyon tetszik! várjuk!
süti beállítások módosítása