Üdv mindenkinek a 4.ik napon, amit a harmadik nap gyors beszámolójával kell kezdenünk. Látványos haladás nem volt, de most ez egy ilyen folyamat, ellenben elkezdtük a bukócsövet is. Takarítani, lecsiszolni, tisztítani kell a kasznit, elkezdeni kijavítani azt a kevés hibát is, ami van rajta.
A főkaput nagyon szorosan illesztettük, a pontos hajlításokért köszönettel tartozunk Ducza Laci kollégámnak, aki segített nekem.
A tetőnél is szűken mentünk, hadd férjen el a bukósisak kényelmesen egy magasabb pilótán is.
A hátsó letámasztást a tornyoknál össze kötöttük, angoloktól átvett szokás szerint a difit tartó keresztmerevítővel is.
Itt tartunk jelenleg, a kocsiba tuszkolt hosszabb csövek elfogytak, ma reggel hoztam otthonról már nagyjából méretre vágott darabokat, folytatjuk a munkát.
Közben egy tegnap esti megbeszélésen összehoztam a kocsi tulaját Vajland "részingsopp" Tomival és mindjárt meg is állapodtak egy kis cserebizniszben. Nemsokára érkeznek az ülések, a kormány és az övek, haladunk ahogy kell. Természetesen folyt. köv...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.02.05. 08:47:23