A zöld Sierra eléggé leharcolt állapotban került már hozzám, de tette a dolgát, ment mert mennie kellett. Volt benne pár alkatrész, ami arra utalt, hogy amatőr driftautó szeretne lenni, de félbemaradtak a folyamatok pár gazdával ezelőtt. Én csak nyüstöltem a hétköznapokban, majd jött az agymenésünk Jatissal és 3 húzós nap alatt majdnem versenyautót faragtunk belőle. Többször, több pályán bebizonyította, hogy sikeres is lehetne a konfiguráció, de nem volt idő kiforrnia magát. Majd jött a tél és igazi hójáró lett belőle. Már a szétszedés gondolata keringett körülöttünk, amikor bejelentkezett A Megrendelő és elkezdtünk beszélgetni valamiféle kiállítási kocsiról, ami megállja a helyét a pályákon is. Az adott költségvetésbe ez épp belefért, így az üzlet meg is köttetett a napokban. Alkatrészeket vásároltam, rendeltem, kerestem és közben a Hangyászon tornázom, hogy az adott folyamat azon is befejeződjön az ígéret szerint.
Hogy előkészítsem a "terepet", itthon már nekikezdtem a kocsi bontásának, holnap reggeltől pedig a munkahelyemen folytatjuk a munkát. Előzetesként itt van pár kép, hogy emlékezzünk, miből is lesz a cserebogár:
Holnaptól folyamatosan frissítünk és fény derül még több részletre. Készüljetek!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Tervezz dekort a felvezetőautóra, nyerj Gymkhana belépőt (is) 2011.01.31. 00:38:11
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.