driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.01.11. 19:38 Leslie_

projekt:Z - Kormányozható Hangyász

 Amikor ezt Gabi kihirdette, ő még nem tudhatta hogy azóta valóban kormányozható lett. Egy elkalapált csődarabbal ugyanis összekötöttem a Ford kormányrudazatot a Datsun kormányoszloppal, így most már tényleg a kormánnyal dönthető el a -még nem- haladási irány. Közben pedig ugye alább egy cikk, amin már a hátsó tornyok is elnyerték végleges helyüket és a Rota RB-k is párosodtak a hátsó tengelyen. Sőt, a hátsó traktus már van olyan "súlyos" hogy a rugóstag segédrugói összepréselődjenek, azaz az állítható szárak aktuális futási magasságot mutatnak. Elől ez nincs meg, a kocsi orra kb 4 centivel a valós magasság felett van és egyenlőre nem tervezett plusz súly híján ez így is marad.

A videón már a motort is a helyére emlegetjük, de ez egyenlőre csak számolási szinten. A következő lépcső a bukócső szerkezetének kialakítása. A főkapu -ami az ülések támlájánál szokott félkörívben állni- és a hátsó traktus sétagalopp, épp csak a hátsó futómű bekötési pontjait kell hozzáilleszteni, az eleje viszont már nehezebb. Egyik fontos tényező az utastér, amit tágasra és kényelmesre kell szabni a biztonságosság mellett. Bár Karotta nem sok eséllyel vágna neki egy sumo csatának, azért sem sisakkal, sem könyökkel nem akar támaszkodni a ketrecen, véraláfutásokat magyarázni a pályanapokról hazatérve. Másik lényeges a kocsi eleje, ami szokatlanul hosszú és hiányos. Bár az SX-ből nyert tornyok már most is elviselnék a hétköznapi terhelést, egy versenyautó közel sem átlagosan van használva. Tehát erősítünk, védünk és alkalmasint kiváltunk elemeket, alkatrészeket a bukócsővel, ami elől a motort szinte ugyanúgy körülveszi majd, mint középen az utast. Ha ennek a fő elemei megvannak, akkor vághatjuk ki a padlólemezt és a váltó-kardán alagutat, mivel a VQ terjedelmes erőátvitele önmagában akkora, mint a kocsi középső kidudorodása, helyet nem hagyva maga körül. Továbbá fétisem a padlólemezek átépítése és már megint kiélhetem magam ebben a fázisban. Sok helyen kell kompromisszumokat kötni, itt nem. Lényeg hogy a váltó és a sofőr között egy darab lemez is megférjen, maga körül kényelmes munkaterületet adva azoknak. Tehát ez lesz majd, alant van ami van és itt egy videó, ami nem rég volt. Ígérem fejlesztem az önkifejezésemet, jó tanárra leltem :)

1 komment

Címkék: video nissan z általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr182577283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.16. 13:20:34

Őrület! Egy pillantra elalszik az éberségem, és máris fontos új lépések történnek! Cserébe kiraktam a projektet a világ nagyobbik fele elé:
www.driftworks.com/2011/01/aardvarks-new-shoes-datsun-350z-build-report/
süti beállítások módosítása