driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.10.26. 15:32 Orsika_

Mini interjú Grózival

Grózinger Zsoltit sem hagytam ki, tőle is igyekeztem megtudni pár dolgot az évről és arról, hogy mi a további terv.

Orsika: Milyennek értékeled az idei évet összességében?

Grózi:Jó kis idény volt, kaptam hideget- meleget is! :) Friss PRO vizsgásként örülök az összetett 4. helynek. Álltam dobogón, szereltünk rengeteget, mérgelődtem egy-két dolog miatt, de összességében elégedett vagyok mindennel. 

Orsika: Melyik volt idén az a csatád amelyikre legszívesebben emlékszel vissza?

Grózi: Adam Frank amikor megelőzött Pócson Én meg visszaelőztem! De a legnagyobbat Zentai Sanyikával nyomtuk szintén Pócson, amikor meg Én előztem meg. Amiért mégegyszer bocsánat mindenkitől!!!

Orsika:Jövőre marad az autó? Lesz rajta változtatás?

Grózi: Az autó marad, ez volt az első évem vele, még most szoktunk össze igazán, de lesz egy-két okosság csinálva vele! (erről később kifaggatom mik az okosságok.... Orsika)

Orsika:Elégedett vagy az eredményeiddel? Mi volt a cél idénre?

Grózi: Teljesen elégedett vagyok! Úgy voltam vele, mint friss profi, hogy ha az első 10-ben benne vagyok év végén az jó! De jobban sikerült és még lehetett vona jobb is csak egyszer kétszer megviccelt a............ technika ördöge!

Orsika: Mi a terv jövőre? Hazai bajnokság mellett hol szeretnél még indulni?

Grózi: Még ezt nem tudom, nem biztos, hogy minden hazai versenyen ott leszek. Többet szeretnék indulni külföldön.

Orsika: Ki az akivel a nemzetközi mezőnyből szívesen csatázol és ki az akinek nem tetszik a technikája?

Grózi:Norbert Kovacik-nak tetszik a stílusa, vele szeretek menni, de Dunevről ezt már nem tudnám elmondani! :)

Orsika: Szerinted ki az aki a Street mezőnyből jövőre a PRO-ban meglepetéseket fog okozni?

Grózi:Nem kérdés! Zentai Attila! (na igen, szerintünk is) :)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: csapat drift általános grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr152387884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása