driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.09.29. 19:16 nerom3

Drift az esőben

Énekeltünk is,de az még odafelé volt és a nap is sütött :)

Szóval a lelkesedés már az indulásnál megvolt. Péntek hajnalban indultunk el a németországi Bautzen város felé,ahol első alkalommal rendezték meg a német Gymkhana nevű drift versenyt.

Délután hat óra körül értünk ki a pályára,ami egy reptéren volt. Corinna Graf, a rendezvény egyik főszervezője nagyon kedvesen fogadott minket, és megmutatta,hogy miről is szól ez a verseny. Még világos volt, így gondoltunk teszünk néhány kört, hogy feltérképezzük a pálya nyomvonalát. Szó szerint szinte térképet kellett készíteni, hogy végigtaláljunk rajta. A verseny struktúrája és a feladat is eltért a szokásos drift versenyekétől. Kicsit a ralli és a drift keveréke volt, aminek Tamás nagyon örült. Úgyhogy papírt, tollat ragadtunk és rajzoltunk. Szinkronpálya volt, azaz két pálya volt kirakva, amelyek egymás tükörképeit képezték. A két autó egy időben indult a két pályán. Időre ment,de driftben kellett megoldani. Egy futamon mindkét pályát teljesíteni kellett, és az időket összeadták.

Tamással és az itinerrel a jobb egyben megpróbáltunk néhány kört menni a pályán,mikor a bal első kerekem kiszakadt a kasztni alól. Ismét a lengőkar átmenő csavarja adta meg magát,amiből szerencsére volt nálunk még egy tartalék, így Peti és Tamás nekilátott a szerelésnek a pálya közepén. Sötét volt, ami megnehezítette a munkát,de egy fél óra alatt megoldódott a dolog.

Szombaton egy rövid eligazítás után elindult az edzés. A nap első felében még száraz pályán gyakorolhattunk,de délutántól esett az eső. Az futott át az agyamon,hogy ez a pálya, főleg vizesen az E30-al könnyebb lenne. A Z4 nem szereti a hirtelen terhelésváltásokat és a kis fordulókat. Viszont erőben jobban abszolválta a hosszú részeket. Lassan összeállt a nyomvonal a fejemben,és már csak azon izgultam,hogy a betonlapokból összerakott pálya ne verje szét a futóművet.

Vasárnap egy óra állt a rendelkezésünkre,hogy begyakoroljuk az akkor már nagyon vizes pályát. Tamás mérte az időket, nálam és a többieknél is. Megnyugodva tapasztaltuk,hogy az egyik leggyorsabb időt tudtam futni. Az átlag idők: 1:34- 1: 46 között voltak. Az én időm: 1: 32- 1:37 között volt.

A kvalifikációs idők alapján top nyolcat állítottak fel. Az első ellenfelet húzással döntöttük el. Engem a francia Roque Canales húzott ki, de cserét kért, így első körben a német Stephan Fixsen ellen mentem. A döntőbe jutásért a német Oliver Scheurich-el csatáztam. Az első körben gyorsabb voltam, és nem hibáztam, de sajnos a végén lévő betolatásnál realizáltam,hogy a párásodás miatt nem látok ki az autóból, így nem találtam be rendesen a boxba. Ezután már lehúzott ablakokkal versenyeztem, ami az esőben elég zavaró volt,de nem volt más választásom. A harmadik helyért a német Robert Höing- el küzdöttem. Sikerült jobb időt futnom mindkét pályán, és megnyertem a csatát :)

Sok viszontagság után végre dobogó, vagyis az nem volt, csak díjátadó a szakadó esőben. :) De a kedvünket semmi sem vehette el! Bár a díjátadásnál nem értettem,hogy miért kaptam két serleget,de utólag kiderült,hogy a legszebb autó díját is elhozhattuk :)

Sok munkánk, és energiánk volt az autóban ebben az évben. Megharcoltunk minden egyes körért, de most végre örülhettünk neki  :)

Köszönöm a lelkes segítséget Édesapámnak, Vajland Tominak (Mr. Frog), és Árvai Petinek!

Mindenkinek,aki szurkolt értem a Facebookon! Orsinak és Lacinak a híráradatot!

Köszönjük a lehetőséget, és a bizalmat Sztolár Zsoltnak (MX Energy Drink)

Hétvégén Tököl, magyar zárófutam!!! Hajrá magyar drifterek!!! Ott találkozunk  :)

 

2 komment

Címkék: verseny bmw csapat niki drift általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr722332475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.09.29. 20:30:59

GRAT!

A Kanális miért kért cserét? Megijedt?? :D

nerom3 2010.09.29. 20:36:27

Ezt tőle kéne megkérdezni :)
süti beállítások módosítása