driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.09.18. 21:59 Leslie_

projekt:Z - tartozom

Először is ezzel:

Ez abban a csomagban volt, amit a Driftworks csapata küldött. Telepakolták csupa narancssárga futóműalkatrésszel, és ezzel a rágószerű cukorral, csak a harmónia végett. Finom volt, köszi :)

Továbbá a munkával, mert ez a műtét most ugyan sikerült, azonban a gyógyulás elképzelhetetlenül lassú. Alig 2 centi széles a vágás a tenyeremben, itt azonban mélyebb is sokkal. Továbbá előzőleg nem sikerült, így csak azt tudtam mennyire nem javul. 1 hét után volt varratszedés, most 2 hét helyett 1 hónap lett belőle. A végefelé már nagyon zavart a két kis masni, de azóta sem tökéletes. Lassan terhelem, de így is sikerül néha fájdalomig használnom, amit főleg másnap reggel érzek meg. Erő sincs sok benne és a rezonanciát sem bírja még annyira... de talán pont hogy eddig is túlterheltem.

Na és a Hangyász!

Jól kifogott rajtam a hátsó rész, bár síkban szépen kiméreteztem mindennek a helyét, térben azaz magasságban már nem volt olyan fényes a helyzet. Mivel a kocsi hasmagassága is mérvadó, így az SX hátsó bölcsőjét a lehető legmélyebben be kellett ültetnem. Na itt jöttek a bajok, mert a hátsó nyúlvány igencsak útban volt. Ahogy fixáltam a kocsit a létező legtöbb irányban és módon, máris likvidáltam a nekem útban lévő részeket. Aláhelyeztem a bölcsőt és már jöhetett is az újabb feladvány, hogyan helyettesítsem a megszüntetett nyúlványt. Igaz, hogy a kocsi bukócsövet kap, annak azonban a plusz merevítés és védelem a szerepe, nem a kocsi összetartása. Ma délután ezzel is kész lettem, így nemsokára végre újra a lábára áll a szerkezet. Pár ócska szemléltető kép a félkész és egyre szabdaltabb popsiról.

Szólj hozzá!

Címkék: z általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr772306290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása