driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.08.14. 10:14 Orsika_

Puci és a Camaro

Biztos sokan értesültetek már Puci friss szerzeményéről egy új Chevrolet Camaro-ról. Én is láttam és kérdések is merültek fel bennem az autóval kapcsolatban. Felhívtam Pucit, hogy első kézből értesülhessek a dolgokról. Őszintén szólva nagyon sok mindent nem sikerült kiderítenem, de azért nem hagytam magam és amit lehetett kiszedtem Puciból.

Nem a versenyautó helyett szerezte be a szépséget, (egyenlőre..... de ez csak magán vélemény) hanem utcai autó lesz belőle, amivel "meghülyülhet" és élvezheti a 6000 V8 kompresszoros motor nyújtotta szabadságot :) A "Dög" amit Puci becenévként talált, Geiger tuning által működik majd és 564 pacival rendelkezik. Lesz pár átalakítás is de hivatalos infót nem kaptam róla... majd hamarosan... Hogy miért erre esett a választása? "Mert g....i jól néz, ki", hogy Őt idézzem! Hát igen... nem csúnya! Remélem láthatom hamarosan élőben is, ahogy Puci terelgeti a szép kis amerikai vasat. Ha lesz friss infó pl. arról, hogy hol mikor láthatjuk, ígérem szólok! 

2 komment

Címkék: általános drift általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr242220867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Georginho 2010.08.14. 11:13:24

Ez tényleg g...i jól néz ki!
Kíváncsi leszek rá.
süti beállítások módosítása