driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.06.16. 12:44 Leslie_

A fájdalmam. reloaded

Nem a kézműtétem és utóhatása vagy sikertelensége, nem a jobb vállam problémái, hanem a lelkemé. Az indulás, azaz 2005 óta sok idő telt el és a mostani történések hatalmas törést okoznak az emberben. Ugorjunk picit a múlt hétvégére, hogy megértsétek mi a baj.

Pénteken kiköltöztünk a tököli reptérre, a Magyar Drift Szövetség Bajnokságának harmadik fordulójára készülvén. Én késhettem is, ám szomorúan kellett látnom, hogy akármilyen okból, de még nem indult el az edzés. Ezután láttam, hogy a rendszer amit alkalmaznak, fél órán belül teljesen elzárja a depóban a közlekedést. Erre a nap folyamán semmilyen tervezett vagy improvizatív megoldás nem lett, a legfelkészültebb pilóták sem juthattak a pályára 5-6 alkalomnál többször.

A gumifal rossz helyre épült illetve személyesen tudtam korábban, hogy a pálya íve változott meg többször is. Ez a hiba sem lett orvosolva sem pénteken, sem szombaton de ez sem tűnt veszélyesnek a rendezőség számára. További hiba a depó elhelyezése illetve ugye az ebből fakadó rossz forgalmi tervezés. Ám a legnagyobb baj, hogy semmire sem volt B terv. Akik ennyire nem tudnak felelős helyzetben cselekedni, rögtönözni, azoknak bizony papír elő és terveket kell írni. 

Többszörös hiba a versenystruktúra. Ez a rendszer már 2008-ban kifulladt, azóta szorgalmaztunk egy élhetőbb és versenyző illetve nézőbarátabb megoldást. Jómagam alakítottam és éveken keresztül vezettem a sportbírói csapatot, majd a rendezvényeket. Külföldi példákból táplálkozván és a tapasztalataimat felhasználván egy olyan tervet készítettem, amit következetes és pontos munkával nagyon jól meg lehet valósítani. Ez 2009-ben és több hónapos előkészület után 2010-ben az új elnökséggel sem kapott lehetőséget, így idén is úgy döntöttem, nem kívánok aszisztálni a látható sikertelenséghez.

Pedig erre az évre majdnem egy álomcsapat állt össze. A marketing lehengerlő, a bíráskodás pontos, a pályák fejlődésre ösztönöznek és a nézősereg is hozza a 2009 előtti időszak sikeres számait. Azonban csapnivaló, sőt szinte nem is létezik a legfontosabbnak nevezhető kommunikáció. Amit az új csapat a zászlójára tűzött, az az első szellő hatására világgá repült. Sorozatosan olyan vitákba kerültünk, amelyek megfelelő kommunikáció esetén meg sem történnek és utólag hideg fejjel néhány mondattal tisztázhatóak voltak. A hideg fej, a következetesség és a hierarchia hiánya rányomta bélyegét már az első versenyre is, a hanyatlás szemmel látható volt.

Mindennek kicsúcsosodása lett a szombat este. A depóban már délután téma volt a problémák kezelésének hiánya, a sok kérdés a világítással kapcsolatban rémisztő végkifejletet sejtetett. Bár a rendezésben nem veszek részt egy ideje, több csatornán van rálátásom és hallásom a történésekre. Senkit nem szeretnék dilettánsnak nevezni, de a hozzáértés hiánya kiütközött hamar. A kapkodás és a fejetlenség oda vezetett, hogy a versenyigazgatónak nagyjából 5 főnöke lett és mindenki mást mondott neki. Annak az embernek, akinek tulajdonképpen az irányítása alatt kellene legyen a rendezvény gyakorlati része.

 

Szumma szummárum, nem történt semmi meglepő. Bár én tavalyra vízionáltam a bedőlést, idén jobb helyzetből is sikerült hatalmas öngólt lőnie a rendezőknek. Nem kívántam ezt, csak megjósoltam, erre tanúm a csapat és a fél driftmezőny, na meg tucatnyi levél a driftlevlista archívumában. Ám amíg tavaly azzal a gúnyos megjegyzéssel letudtam a dolgot, hogy ha nem nekem lesz igazam, sikeresek lesznek és az nekünk jó. Ha elbuknak és nekem lesz igazam, az pedig elégtétel és szintén nekünk jó. Bár a szezon végigment, az elnökség is ráment így a remény felcsillant. Arra viszont nem számítottam, hogy a szükséges változtatásokat azzal a csapattal sem tudjuk megvalósítani, akiknek ezeket a terveket egyeztetve bizalmat szavaztunk. A stratégia nem változott, a hibák megmaradtak, a bukást márciusban borítékoltam, majdnem szó szerint hisz levélben írtam.

Azonban magam sem hittem, hogy valóban eljutunk idáig. Köszönhetően azoknak az embereknek, akik talán jó szándékkal, de rosszul irányítanak. Sajnos nem értenek ehhez a részéhez a driftnek, bármennyire is szeretnének.

Itt tartunk és senki sem tudja mi lesz. Egy azonban biztos, DRIFT LESZ! Akár az MDSZ-szel akár nélkülük, rajtuk a döntés.

 

Aktuális, az MDSZ tervezetten július 10-én akarja pótolni ezt a hiányos versenyt.

A nyílvánosságot is kihasználva jelenznénk, hogy a PRO mezőnyből a top16-ba jutott pilóták közül eddig 3 -HÁROM, azaz 20%!!!- pilóta nem tud jelen lenni, de még nem beszéltem mindenkivel.

Szántó Niki

Lakatos Zoli

Zentai Sanyi

Zentai Attila

Ők nem tudnak jelen lenni egyéb elfoglaltság illetve verseny miatt. Nyomatékosan kérnénk az említett és szintén szabad Július 3-ikai időpontot az MDSZ-től. A marketing ne legyen fontosabb a versenyzőknél.

Köszönjük.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: általános niki leslie zentai lakyboy


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr752083980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása